Vlastně ano, možná pak budeme mít problémy a budeme muset vrátit zálohu. Ale kasino říká Ex deposit Ale ne které společnosti.
Od nikoho jsem nedostal náhradu, dostali jste, myslím, že jste odeslali pozdě.
Yes actually, maybe then we have problems and have to return the deposit. But the casino says Ex deposit But not which companies.
I have not received a refund from anyone, have you received, think have sent late.
Ja faktiskt ,kanske sen vi få problem och måste tillbaka insättning .Men på casino står Ex deposit Men inte vilka företag .
Jag inte fått återbetalning från någon ,har du fick ,tror att har skickat sent .
Na Swedbank by se člověk měl mít na pozoru, nikdy by se od nich neodvážil požadovat splacení. Mohou zavřít účet a zablokovat ID mobilní banky, dostali varování kvůli transakci.
One should beware of Swedbank, one would never dare to demand repayment from them. They can close the account plus block the mobile bank ID, got a warning due to transaction.
Man ska akta sig för Swedbank ,skulle aldrig våga kräva återbetalning från dem. Dem kan stänga konto plus spärra mobiltbank id ,fick varning pga transaction.
Opravdu? Jakou poštu jste k nim použili? Děkuji mnohokrát.
Zkusil jsem: info@tsindagamers.com ale bez výsledku.
Really? What mail did you use to reach them? Thank you very much.
I tried: info@tsindagamers.com but without results.
Dobrý den, byly mi vráceny peníze za transakce Digipay.
Hi, I was refunded Digipay transactions.
Nyní jsem změnil proces a zvolil jsem, že chci dočasnou náhradu. Okamžitě nic nemám.
I now changed the process and chose that I want a temporary replacement. Got nothing right away.
Jag gjorde nu om processen och valde att jag vill ha en tillfällig ersättning. Fick ingenting direkt.
Ne, nejsem. Je to velmi jasně uvedeno ve všech mých třech obchodních podmínkách bank.
No I am not. It is very clearly stated in all of my three Banks T&C:s.
Mám je ve výpisu....podařilo se ti o nich najít nějaké informace?
I've got them on my statement....did you manage to find any information about them?
Čau brácho,
jsi na discordu nebo na snapchatu?
Hi bro,
are you on discord or Snapchat?
Musím přiznat, že toto je totální minové pole, zdá se, že naděje na vrácení peněz je omezená a nejjednodušší možností je obrátit se na banku
I must admit this is a total minefield, there seems to be limited hope of refunds and easiest option is to approach the bank
Cpyrms
Trnsltry
Přepis
taky s nima bojuji...
Cpyrms
Trnsltry
Transcript
am also struggling with those…
Kdo ti vrátil peníze brácho?
máte neshody nebo Snapchat
Who refunded you bro?
you got discord or Snapchat
Swedbank za to nemůže
Swedbank is not responsible for that
Det är inte Swedbank som står för det
Psal jsem tomu stejnému. Ale to bylo v březnu, takže možná přestali lidem vracet peníze.
I wrote to the same one. But this was in March, so maybe they stopped refunding people now.
Har fått svar från tangosm :
Poskytujeme řešení poukazů (jak je vysvětleno na našich webových stránkách), které používají online obchodníci. Jako takový byste museli navázat přímý kontakt s obchodníkem, u kterého jste nakupovali.
Har fått svar från tangosm :
We provide a voucher solution ( as explained on our website) that is used by online merchants. As such you would need to make direct contact with the merchant that you shopped with.
Napsal jsem znovu do Tangosmu, že podvádějí a lžou, zkontrolujte, co odpověděli haha, jaké nesmysly:
Znovu bych navrhoval, abyste si dávali pozor na svůj jazyk
A čtěte pozorněji
Nenabízíme hazardní hry ani žádné jiné služby či produkty. Nabízíme řešení platby voucherem obchodníkům všech různých kategorií
I wrote again to Tangosm that they are cheating and lying, check what they replied haha what rubbish :
I would suggest, again, that you watch your language
And read more carefully
We do not offer gambling nor any other services or products. We offer a voucher payment solution to merchants of all different categories
Jag skrev igen till Tangosm att dem fuskar och ljuger kolla vad dem svarat haha vilka skräpp :
I would suggest, again, that you watch your language
And read more carefully
We don’t offer gambling nor any other services or products. We offer a voucher payment solution to merchants of all different categories
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.