FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 35)

před 11 měsíci od kirekin
|
334536 zobrazení 3793 odpovědí |
|
1...34 35 36...251
Přidat příspěvek
veritas1979
před 4 měsíci

Přesně tak, protože si mysleli, že jsem porušil jejich pravidla kvůli zneužití žádostí o vrácení peněz.

Automaticky přeloženo:
fiore84
před 4 měsíci

Vyplatit jim peníze, které jste měli na účtu?

Automaticky přeloženo:
salmonhell88
před 4 měsíci

Účet není uzavřen okamžitě, ale trvá několik týdnů, je uvedeno v aplikaci při jeho uzavření.

Automaticky přeloženo:
fiore84
před 4 měsíci

Abych to upřesnil, teď jsem viděl, že to nebyl váš účet, ale měli byste si dávat pozor a nekontaktovat revolut přímo, hádat, i když se to týká pouze více informací o transakci.. je to, co si vykládám jako

Automaticky přeloženo:
fiore84
před 4 měsíci

Děkujeme za vaši odpověď. Jsem šokován, když to slyším, protože jsem si myslel, že Revolut jedná v nejlepším zájmu svých zákazníků.

Jsem zvědavý, jak budou postupovat v mém případě. Před několika dny jsem také zahájil zúčtování a obávám se, že mě postihne podobný osud jako vás.

Je opravdu šokující, že kasina se z toho dostanou a vy jako člověk jste v podstatě bezmocní s tím cokoliv udělat.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Přesně tak, protože si mysleli, že jsem porušil jejich pravidla kvůli zneužití žádostí o vrácení peněz.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Chápu, ano, ve skutečnosti jim nejde o spotřebitele, ale o peníze. Neberte žádnou odpovědnost za to, že obchodníci poruší podmínky, a nahlaste to společnostem Visa a MasterCard, což jsou pravděpodobně povinni učinit. Obecně se ale zdá, že jako spotřebitel máme nulovou ochranu, pokud jde doslova o cokoli, zejména jakmile to opustí hranice našich zemí.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Bibble58 byl odstraněn
salmonhell88
před 4 měsíci

Ano, byl to můj účet.

file

Automaticky přeloženo:
fiore84
před 4 měsíci

Takže moje následná otázka samozřejmě zní, můžete nejprve vyčistit účet, pokud se vůbec odvážíte mít peníze. atd .. měl by ses bát i s vrácením peněz mimo kontakt s revolutem ale stejně to šlo do revolutu.: shit

Automaticky přeloženo:
salmonhell88
před 4 měsíci

ano, posílají upomínkové e-maily, že účet bude brzy uzavřen a že musíte vyplatit peníze, které máte. Během doby, kdy vám bylo řečeno, že účet bude brzy uzavřen, však zablokují určité služby, takže nemůžete přijímat převody ani převádět sami, pak je musíte požádat o pomoc. Peníze však můžete obdržet na svou kartu, nikoli však bankovním převodem

Automaticky přeloženo:
Bibble58
před 4 měsíci

info@altpay.ukby mělo být altpay /alpay

Kontaktujte je

support@frontnode.com

frontnode by to měl být. Kontaktujte tento e-mail, doufám, že to pomůže

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Expressiveera začala splácet všechny mé vklady, žádná pošta, ale v aplikaci Revolut vidím „čeká se na vrácení peněz".

Bavíme se zde o 1000 eurech, jako je 15 transakcí.

Zdá se tedy, že se zde věci opravdu rychle hýbou. Děkujeme za veškerou dosavadní pomoc!




Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 4 měsíci

Hej, jaké kasino?

pokračovali jste ve zpětných zúčtováních?

Děkuji

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 4 měsíci

Poslal jsi e-mail expressiveera? Udělal jsem v ( support@expressiveera.com ), ale nedostali jste žádnou odpověď nebo jak jste je oslovili, abyste získali zpětné zúčtování?

Automaticky přeloženo:
keejan
před 4 měsíci

Zcela jistě pochází z neomezeného casina.com (licence MGA) Malta.

Nedostal jsem od nich žádnou poštu, jen mi vše vrátili, takže čekám, může to trvat 1-2 dny, než to všechno uvidím na svém účtu.


Včera jsem jim poslal e-mail a jen jsem jim vysvětlil situaci a že jsem jejich služby nevyužil atd

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Colin09 byl odstraněn
Colin09
před 4 měsíci

Oh, nepožádal jsem kasino o vrácení peněz, kontaktoval jsem expressiveera.com a řekl jsem o situaci a že jsem neplatil za jejich službu atd 🙂


Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Colin09 byl odstraněn
před 4 měsíci

Někdo ze Švédska, komu byla vrácena částka na základě žádosti o refundaci od švédské banky?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Nidd90 byl odstraněn
1...34 35 36...251
Jít na stránkuz 251 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky