před 4 dny
Ahoj, kdykoli jsem se pokusil, aby to moje banka odmítla, zdá se, že se o to nestarají
Hi, whenever I’ve tried that my bank declines it they don’t seem to care about thay
0
Ahoj, kdykoli jsem se pokusil, aby to moje banka odmítla, zdá se, že se o to nestarají
Hi, whenever I’ve tried that my bank declines it they don’t seem to care about thay
Ok, nikam jsem se sumoup nedostal stejnou e-mailovou odpověď i po odeslání podrobností, pak banka minulý měsíc provedla zpětné zúčtování a to bylo okamžitě vráceno
Ok I got no where with sumup kept getting the same email reply even after sending details then the bank did the chargebacks last month and this refunded right away
Banka mi řekla svou sumup, kdo provádějí platby, kontaktujte je, ale vaše banka by je skutečně měla dělat, protože je to snadná výhra
The bank told me its sumup who do the payments contact them but your bank should really be doing them as its an easy win
Ano, platební brána je pravděpodobně sumup, ale musím bance sdělit, že jsem za službu zaplatil
Yeah the payment gateway is probably sumup but I need to tell the bank I paid for a service
Vždycky jim říkám, co se stalo, ale některé jsou těžké
I always tell them what happened but some are difficult
Ahoj lidi, jen jsem chtěl dát pár informací na Skinsonly. Jsou známé jako Skinsonly LTD pro ty, kteří to nevědí a jsou připraveni zaniknout jako společnost, takže pokud to zmíníte, banky by vám měly pomoci se zúčtováním
Hi guys just wanted to drop some information on Skinsonly. They are known as Skinsonly LTD for those who don’t know and are set to dissolve as a company so banks should be helping with chargebacks if u mention this
Revolut je vtip, s nímž spolupracují, protože se zabývají kryptoměnou, zákaznický servis Santander je jedním z nejhorších!
Revolut is a joke they work along with them as they deal in crypto Santander customer service is one of the worst !
Santander odmítl můj, stěžoval jsem si a oni souhlasili, že to udělají pod špatným mcc.
Santander refused mine, I complained and they’ve agreed to do it under wrong mcc.
Moje banky mají štěstí, že neudělají špatný kód MCC ani neobdrží zboží
So lucky my banks don’t do either wrong MCC code or goods not received
Mohl jsem zkusit fos, měl jsem štěstí, protože jsem své banky již dříve informoval o hazardu a neudělaly nic, aby pomohly, vědí, že když půjdu do fos, budou se mnou. Čekám na odpověď od kreditní karty o dsserveltd a auri digital (skinczar)
Could try fos, I got lucky as I’ve informed my banks before about gambling and they didn’t do anything to help, they know if I go to the fos they will side with me. I’m waiting for a response from a credit card about dsserveltd and auri digital (skinczar)
Právě jsem zaslal FOS, jak dlouho obvykle trvá odpověď?
I’ve just submitted to FOS how long do they usually take to reply?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.