Upřímně to bylo o pár stránek zpět. Doufám, že se to nestane, můj první los bude příští sobotu a můj druhý 10. ledna
Honestly it was a few pages back now. I hope it doesn’t happen mine first lot are up next Saturday and my second lot are January 10th
Můžete mi poslat informace zpět na e-mail ( ? Momentálně s nimi mám případ. Možná by stálo za to s vámi spolupracovat a pomoci je odhalit a vypnout.
Can you send the info to me r.e payop via email (diemeisterr@hotmail.com? I currently have a case with them. Maybe worth cooperating with you to help expose them and shut them down.
Nulový bod jejich přímého kontaktu. Jsou k ničemu a odmítají jakoukoli odpovědnost.
Zero point contacting them direct. They're useless and deny any responsibility.
Informace o jistotě mám na notebooku, takže až se později dostanu, pošlu mailem. Možná věci, o kterých už víte, ale rozhodně věci, které dokazují nezákonnou činnost a britské banky by jim neměly dovolit provozovat otevřené bankovnictví
Certainty information is on my laptop so when I get in later I will mail. Maybe stuff you are already aware of but definitely stuff that proves illegal activity and uk banks should not be allowing them to practice open banking
Existuje telegramová skupina? Přísahám, že jsem viděl jeden zveřejněný, ale vrátil jsem se zpět na 217, kde jsem odešel z posledního, a doživotně ho už neuvidím
Is there a telegram group? I swear I saw one posted but gone back to 217 where I left of last and for life of me can’t see it again
Moje zpětné zúčtování u Tesca bylo zpočátku zamítnuto, poté, co jsem je pronásledoval a vysvětlil nezákonnou činnost obchodníků, řekli: „Jediný způsob, jak můžeme zpracovat zpětné zúčtování za finanční prostředky na hazardní hry, je, když dokážete, že je účet uzavřen nebo že prostředky nedosáhly účet", mějte na paměti při zpracování zpětného zúčtování se ujistěte, že všichni máte důkaz o uzavření vašeho účtu atd.
My chargeback with Tesco got rejected initially, after me giving them a hounding and explaining the illegal activity of the merchants they said "the only way we can process a chargeback for gambling funds is if you can prove the account is closed or funds did not reach the account", just bear in mind when processing a chargeback make sure you all get evidence of your account being closed ect.
Jak můžete získat vrácení plateb za převody? Můžete mi prosím také napsat na email
How can you get the payop transfers refunded? Can you email me too please
kieranclutterbuck1@gmail.com
Budu s vámi o tom mluvit prostřednictvím e-mailu.
I'll speak to you through email about this.
Někdo řekl, že kopie v úřadech a pomáhají
Someone said copy in authorities and they help
Jak může moje banka neprovést zpětné zúčtování, ale místo toho říkají, že se obrátí na „obchody" a zeptají se jich, zda jsem obdržel své „produkty", pokud obchodník neodpoví, budou potřebovat další důkazy k „zahájení vyšetřování".
Bezcenné, zeptal jsem se také své banky:
Pokud vám neodpoví, co se stane potom?
Moje banka odpověděla:
Pak budeme pokračovat ve zkoumání problému.
How can my bank not make a chargeback but instead they say that they will contact the "stores" to ask them if i have received my "products", if the merchant dont reply then they will need more evidence to "start an investigation".
Worthless, i asked my bank also:
If they do not reply you, what will happens then?
My bank replied:
Then we will keep on investigating the problem.
není to záruka Myslím, že to vše závisí na bance, nicméně důkaz o do očí bijícím praní špinavých peněz a nezákonných činnostech pomáhá!
its Not a guarantee I think it all depends on bank however proof of blatant money laundering and illegal activities helps!
Nesprávný. Udělal jsem to samé a absolutně žádná reakce
Incorrect. I've done the same and absolutely no response
Omlouvám se, že to zní drsně, ale v podstatě mi vůbec neodpověděli a já nevím, co mám dělat. Chtěl bych je teď nadobro vypnout, protože obcházejí příliš mnoho mezer v systému a vyhýbají se odpovědnosti.
Sorry for sounding harsh man, but basically they've not replied to me whatsoever and I don't know what to do. I kinda want them shut down for good now because they're circumventing too many loopholes in the system and shirking responsibility.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.