FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 272)

před rokem od kirekin
|
517977 zobrazení 5410 odpovědí |
|
1...271 272 273274
Přidat příspěvek
Dt100
před 2 dny

To je to, co jsem měl podezření, je to vůbec legální, aby to udělali?


Poté dostanete automatickou odpověď, kde Revolut na jejich e-mail napíše „Pečlivě jsme váš případ zkontrolovali".


Ručně to nezkontrolovali a právě jsem je našel. Je možné kliknout na transakce, které jste odeslali ke zpětnému zúčtování, a vybrat "aktualizovat váš případ" předtím, než jste obdrželi nováčka atd., pak to okamžitě řeklo, že byly zamítnuty, pak je zpoždění na jejich oznámeních, kde je to stejné.


Takže "důkladně" zkontrolovali transakce po dobu 5 sekund, dokonce ani nepřečetli důkaz, který jsem poslal.



Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
Dt100
před 2 dny

Všechny mé žádosti byly automaticky zamítnuty mou hlavní bankou, když jsem požádal o vznesení stížnosti, řekli, že je to automatická zpráva stejná jako vy, je to horší než Revolut, stane se to rychleji! stížnost nyní míří do 3. týdne a ještě se na ni ani nepodíval

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 dny

Je nesmysl, co dělají. Proč nemůžeme zpětné zúčtování, když na to máme právo 😅



Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 2 dny

Vím , že počítám , že tam sedí jen líný personál a rozhoduje se , že neměl hrát hazardní hry , odmítnout je ! a protože to není normální typ věcí, prostě je ignoruj ​​😂 měli by je prostě vychovávat, pokud si myslí, že zneužíváš systém, tak to prostě udělej a vydej poslední varování

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
před 2 dny

To je to, co jsem měl podezření, je to vůbec legální, aby to udělali?


Poté dostanete automatickou odpověď, kde Revolut na jejich e-mail napíše „Pečlivě jsme váš případ zkontrolovali".


Ručně to nezkontrolovali a právě jsem je našel. Je možné kliknout na transakce, které jste odeslali ke zpětnému zúčtování, a vybrat "aktualizovat váš případ" předtím, než jste obdrželi nováčka atd., pak to okamžitě řeklo, že byly zamítnuty, pak je zpoždění na jejich oznámeních, kde je to stejné.


Takže "důkladně" zkontrolovali transakce po dobu 5 sekund, dokonce ani nepřečetli důkaz, který jsem poslal.



Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Jo kámo. Jde o množství zpětných zúčtování, které provedete! Je to nepříjemné

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ahoj kluci


Protože kdokoli zde měl velký úspěch s tím, že se tam podařilo získat refundace z tamních bank, když banky měly zablokovány před uskutečněním transakce „aby vás chránily" a zpětná zúčtování byla úspěšná


Měl jsem také bloky u určitých obchodníků, které neuvádím, pro případ, že by tam byli, a stále obcházeli blokování na účtu


jen chcete získat názory před odesláním zpětných zúčtování, protože obchodníci vám neodpovídají

Automaticky přeloženo:
craigtaylor9999
před 2 dny

Ano, dostanete je vychovat, může to vyžadovat trochu boje, ale oni to dělají

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 dny

No, vznesl jsem spor s bankou, ale neobdrželi můj spor a řekli, že pokud ne, mohu to takto vznést prostřednictvím své aplikace


Ale začínám ztrácet víru v celý proces, protože celé dny nic neslyšíte ani od obchodníků, ani od bank

Automaticky přeloženo:
craigtaylor9999
před 2 dny

Dobře, ano, dostanete, že prostě neodcházejte, to je probs jejich modus operandi Vím, že mají určité okno pro odpověď na stížnost, stejně jako mám pocit, že jsem byl sám zařazen do zadní části fronty

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Trochu blázen kluci..

Takže jsem Yahoo používal pro mnoho z těchto obchodníků, které lidé hledají.

smpaypf*maginc - pouhé vyhledávání na yahoo přináší spoustu obchodníků 🤷‍♂️ velmi zvláštní. Několik Magua platících, o kterých už víme, že jsou zkorumpovaní.

Theplatinum.co je nyní rozhodně Smpaypf*THE, to mohu na 99,99 % potvrdit.

Smartpayments.ee je také součástí Magua, takže od nich jdou jakékoli refundace! Magua jsou B*****ds haha

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Trochu blázen kluci..

Takže jsem Yahoo používal pro mnoho z těchto obchodníků, které lidé hledají.

smpaypf*maginc - pouhé vyhledávání na yahoo přináší spoustu obchodníků 🤷‍♂️ velmi zvláštní. Několik Magua platících, o kterých už víme, že jsou zkorumpovaní.

Theplatinum.co je nyní rozhodně Smpaypf*THE, to mohu na 99,99 % potvrdit.

Smartpayments.ee je také součástí Magua, takže od nich jdou jakékoli refundace! Magua jsou B*****ds haha

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Problém je, že nic z výše uvedeného nikdy nebylo vráceno.

Stejní bastardi jako QuickBit

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Už někdo úspěšně zúčtoval Quickbit/Fomiline UAB nebo Goriwire SpZoo? Opravdu zájem vědět.

Banka u nich zvýšila moje zpětné zúčtování. Řekl, že peníze šly do peněženky, peněženka je "affiliate" peněženka. Je to pro mě důvod?

Očividně nemám účet a v žádosti o SARS je jasně uvedeno mé DOB jako mé uživatelské jméno – opět dokazuji, že jsem nikdy neměl účet ani s touto společností neobchodoval!



Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Dobrý den, vznesl jsem u své banky nějaké zpětné zúčtování, ale nyní se mě ptají, za co byly platby. Je nejlepší říct jim, že to bylo pro web s hazardními hrami, a říct, že to provozuje nelegální operaci a skrývá se pod obchodníky třetí strany? Nejste si jisti, jak to udělat, abyste měli nejlepší šanci vyhrát zpětná zúčtování

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Problém je, že nic z výše uvedeného nikdy nebylo vráceno.

Stejní bastardi jako QuickBit

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Jsem ve sporu s Quickbit kámošem. Banka je na mé straně!

Viz můj příspěvek výše. Požádal jsem je o měsíc dříve, aby mi zablokovali kartu a e-mail. Nikdy to neudělali. Mám důkaz.

Mějte také důkaz o tom, že hloupá hlava Ola říká, že promluvte s kasinem o vrácení peněz. Uznání peněz šlo jinam. Možná mám dobrý případ, cítím se optimisticky

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Stefi123

Automaticky přeloženo:
Hunter12
před 2 dny

Podle toho co to je. Od začátku jsem byl upřímný. Záleží také na vaší bance. Máte plné právo na zpětné zúčtování za nesprávné MCC

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 2 dny

Byl jsem k bance upřímný a řekl jsem jim, že tyto transakce jsou pro kasino, ale používají třetí stranu k obcházení bloků, také jsem uvedl, že používají nesprávný MCC, díky čemuž jsou také způsobilé pro zpětné zúčtování. Dám vám vědět , co od nich dostanu zpět . Držíme palce.

Automaticky přeloženo:
Hunter12
před 2 dny

Délky, na které se tyto stránky chystají, aby získaly peníze, jsou neskutečné!

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 dny

Jo já vím , je to zjevně součástí nelegální operace .

je škoda, že to banky takto nevidí, měly pocit, že mě vyslýchají se všemi otázkami a odpověďmi, které jsem od nich dostal. Starling není na vaší straně, pokud jde o zpětné zúčtování. Toto je poprvé, co jsem se kdy pokusil o zpětné zúčtování aswel.

Automaticky přeloženo:
Hunter12
před 2 dny

Vím, že s nimi musím bojovat, aby udělali něco, co by měli dělat ffs 💁



Automaticky přeloženo:
1...271 272 273274
Jít na stránkuz 274 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky