FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 242)

před 11 měsíci od kirekin
|
328417 zobrazení 3763 odpovědí |
|
1...241 242 243...249
Přidat příspěvek
před týdnem

Monzo moje tvrzení odmítl.


Cítím se tak depresivně.


Tyto společnosti jsou nezákonné, neetické a provádějí každý trik v knize, aby nás podvedly.


Jsem osoba sídlící ve Spojeném království. Registrován u Gamstop před 5 lety a nyní dostávám reklamy všude, kam jdu na internetu 'Not Gamstop', 'Not on Gamstop', pojďte s námi hrát!


Opět neregulovaná, nelegální kasina.


Cítím se tak nízko, Gambling Commission, Gamstop, Advertising Standards Agency, společnosti vydávající kreditní karty s tím nikdo nic nedělá!


Ve Spojeném království bylo zakázáno používání kreditních karet k hazardním hrám. Tyto společnosti to obcházejí chybnou klasifikací transakcí. Ale když jsou transakce hlášeny, nikdo nenese odpovědnost?!


Právě teď se cítím tak strašně nízko. 🙁

Automaticky přeloženo:
Wicked243
před týdnem

Pokud vám nevadí, že se ptám, od kterých společností se snažíte získat své peníze zpět

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Howdydowdy byl odstraněn
Wicked243
před týdnem

Možná by stálo za to zkusit ombudsmana jako poslední možnost, v současné době čekám na jejich rozhodnutí sám, také jsem kontaktoval MasterCard a zdálo se, že je to docela zajímá a zahájili vlastní vyšetřování.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Colin09 byl odstraněn
Gojira7346
před týdnem

Ahoj kamaráde. Jak jste se dostali k Mastercard? Zkoušel jsem to několikrát a bez odpovědi! Zdá se to nemožné 😬 alespoň jsem tehdy potenciálně mohl získat ty, které jsem nemohl! Protože některé z těch, které jsem nebyl schopen získat zpět, byly mými největšími vklady (4 čísla)

Automaticky přeloženo:
Dt100
před týdnem

twitter, řekl jsem jim, že se pak zeptali na problém, vysvětlil jsem a oni požádali o podrobnosti transakcí, BIN banky atd., Pak řekli, že to přeposílají příslušnému týmu a budou v kontaktu

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před týdnem

Zajímavý. Zítra, až budu mít příležitost, budu muset udělat totéž. Jak vím, někteří z nich evidentně prošli Mastercard jako zpracovatel, ale nikdy nevěděli, jak je kontaktovat!

Automaticky přeloženo:
Dt100
před týdnem

ujistěte se, že se jedná o mastercard twitter ve Spojeném království, měl by mít u jména zlaté zaškrtnutí, jsou docela pohotoví a nápomocní

Automaticky přeloženo:
před týdnem

ujistěte se, že se jedná o mastercard twitter ve Spojeném království, měl by mít u jména zlaté zaškrtnutí, jsou docela pohotoví a nápomocní

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Heeey! Co jsi jim dal? Jen běžné věci, nebo něco jiného? 🤠

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Revolut také zamítl mé nároky, podal jsem stížnost, protože některá zúčtování prošla, ale ne všichni. Stížnost byla rovněž zamítnuta bez jakéhokoli vysvětlení, proč některé byly zamítnuty a některé ne.


Také jsem e-mailem merchantsurcharge@mastercard.com o těchto obchodníkech. Zatím žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
lehairbaj
před týdnem

Právě jsem vysvětlil svou situaci a jak společnost, se kterou jsem jednal, provozovala a porušovala zákon/ToS, zdálo se, že je to docela zajímá, takže to vyšetřují

Automaticky přeloženo:
k98m9c54x5
před týdnem

Revolut není s těmito typy sporů skvělý, nejlepší je ombudsman a zkusit mastercard znovu

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před týdnem

řekl jsi jim, že vkládáš do kasina?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Informujte nás prosím o odpovědi Mastercard.


Nechat transakce na "LuxTel, Londýn" Revolut nejprve zamítl 6 transakcí, a když jsem to druhý den zkusil s 5, které jsem nechal, s přesně stejným popisem atd., najednou šly na spor.


Všechny jsou přes digitální Mastercard od Revolut, odvolal jsem se, ale pořád argumentují, že musí dodržovat pravidla atd. pro Mastercard.


Ano? Tak proč jste pokračovali s dalšími 5 transakcemi poté, co byly ty první zamítnuty?


Vůbec žádná logika.


Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před týdnem

Ano, řekl jsem jim pravdu, transakce nejsou uvedeny jako hazardní transakce (chybný kód obchodníka), i když jsem vložil peníze v kasinu, takže bych předpokládal, že to je důvod, proč mají zájem

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Kdokoli měl štěstí s vrácením peněz přímo od -


velobet

zlatá sázka

rolleto

donbet

kasina


Nebo máte nějaký nápad, jak se dostat výše, protože mě neustále ignorují nebo odmítají vrácení peněz prostřednictvím e-mailu! V červenci jsem měl 2 úspěšné vrácení peněz na 2 dalších stránkách! Zůstaňte v naději 🤞🏼

Automaticky přeloženo:
Meeegzzzz33
před týdnem

Vyzkoušeli jsme přímo Goldenbet, ale žádný výsledek, v současné době spolupracujeme s ombudsmanem, protože chase banka by neprovedla zpětné zúčtování a MasterCard (prošetřují to)

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před týdnem

Moje banka totéž odmítla prošetřit. Otřesné to opravdu není. Četl jsem v tomto vláknu o tom, že Santeda BV je vlastníkem Goldenbet atd., dostal jsi se k nim někam?


doufám, že vás ombudsman podpoří a dosáhne spravedlnosti, kterou si zasloužíte!

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před týdnem

To byla moje odpověď od Mastercard.

Řekl jim skoro to samé co ty…

Děkujeme, že jste se obrátili na společnost Mastercard, a omlouváme se za přečtení. Vezměte prosím na vědomí, že všechny karty a účty jsou vydávány a spravovány bankami/finančními institucemi, nikoli námi (Mastercard), protože jsme poskytovatelé technologií a sítí pro banky a finanční instituce. Pokud se domníváte, že transakce odeslaná na váš účet je podvodná, měli byste okamžitě kontaktovat finanční instituci, která vaši kartu vydala. Hledejte číslo zákaznického servisu na zadní straně karty nebo na výpisu z fakturace. Můžete se také obrátit na bezplatné asistenční centrum Mastercard na čísle (0800-96-4767). Doufám, že váš problém bude brzy vyřešen. Díky, ^RT

Automaticky přeloženo:
1...241 242 243...249
Jít na stránkuz 249 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu