Ahoj,
Není třeba začínat s tak silným držením těla. 🙏
Opravdu chápu vaši oddanost tomuto tématu, ale není nutné předpokládat, že víte, kdo je tento člen. Nedělejte ukvapené závěry, prosím.
Hi,
There is no need to begin with such a strong posture. 🙏
I really understand your devotion to the subject, but it is not necessary to assume you know who this member is. Do not jump to quick conclusions, please.
Kasha mi dala moje RRN čísla. Je to stejné jako ARN?
Kasha gave me my RRN numbers. Is that the same as ARN?
Myslím, že Kasha drží slovo - když slíbí vrácení peněz, tak to dají. Z banky do banky to asi chvíli trvá. Dostal jsem peníze jako náhradu do 2 dnů.
I think that Kasha keeps their word - if they promise a refund, they'll give it. It probably takes a while from bank to bank. I got the money as a refund within 2 days.
Ich schätze Kasha so ein, dass sie ihr Wort einhalten, wenn sie eine Rückerstattung ankündigen dann kommt sie auch. Dauert wohl von Bank zu Bank etwas. Bei mir war das Geld innerhalb von 2 Tagen als Erstattung da.
Komu se podaří vrátit peníze z těchto:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (nebo HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN" ?
Anyone sucesfull in refund from these:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN" ?
Čekám 3 týdny na svého prvního kamaráda, který vrátí peníze! Nevím, co mám dělat s číslem rrn? Bude to banka vědět? Myslel jsem, že potřebuji ARN
I've been waiting 3 weeks for my first refund mate! I don't know what to do with an rrn number though? Will the bank know? I thought I need an ARN
Dobře, to je opravdu zvláštní. Stačí odeslat čísla bance a říct, že čekáte na vrácení peněz za transakce.
Okay, that's really weird. Just submit the numbers to the bank and say you're waiting for a refund for the transactions.
Okay das ist wirklich sehr komisch. Reiche einfach die Nummern bei der Bank ein und sage du wartest auf eine Rückerstattung der Transaktionen.
budu muset! Poskytli 4 čísla RRN, ale 2 byla minulý týden. Řekli 15 dní a je to mnohem déle
I will have to! They have provided 4 RRN numbers, but 2 were last week. They said 15 days and it's been much longer
Velmi neobvyklé. Možná vám peníze doručí v hotovosti přímo k vašim dveřím, kurýrem 😂😂😂
Jakou banku máte? V Německu vrácení peněz netrvá déle než 5 pracovních dnů. U spořitelen a družstevních bank to opravdu trvá 5 dní. Všechny ostatní banky to zvládají za 1-2 dny, je to asi na systémech, se kterými pracují.
Very unusual. Maybe the money will be delivered in cash directly to your doorstep, by courier 😂😂😂
Which bank do you have? In Germany, refunds don't take longer than 5 working days. At savings banks and cooperative banks, it really does take 5 days. All other banks manage it in 1-2 days, it's probably down to the systems they work with.
Sehr ungewöhnlich. Vielleicht kommt das Geld in Bar direkt bis vor die Haustür, per Geldboten 😂😂😂
Welche Bank hast Du? Bei mir in Deutschland ist es so, Erstattungen dauern nicht länger als 5 Werktage. Bei Sparkassen und Volksbanken dauert es wirklich 5 Tage. Alle anderen Banken schaffen es in 1-2 Tagen liegt wohl an den Systemen mit denen sie arbeiten.
tady máš brácho! Mohli by říct, že nemají žádnou účast atd. Ale jen trvejte na tom, že jsou odpovědní a vy je nahlásíte atd. Buďte rozhodní, ale když odpoví, jsou skutečně dobří a milí!
hello@kasha.io here you go bro! They might say they have no involvement etc. But just insist that they are liable and you will report them etc. Be firm, but when they respond they are genuinely good and nice!
Zkontrolovali jste, zda vaše transakce do Alphastrike byla 3dSecure?
Protože moje transakce pro Alphastrike nebyla schválena v mé aplikaci Revolut, úspěšně jsem ji naúčtoval zpět. Totéž s jedním pro Goriwire SP
Všiml jsem si, že když odmítnu počáteční vklad, kvůli přidání dalších poplatků nebo nákladů a také podivným názvům společností, někdy se opakují bez schválení a také bez žádosti o schválení 3dSecure, tj. schválení aplikace/sms.
Je to první a jediné, co se mi v Revolutu podařilo udělat, a předpokládám, že jsem ve zpětném zúčtování napsal, že jsem transakci neschválil. Nejprve jsem dostal dočasné vrácení peněz a pak to skončilo.
To samé s Goriwire SP.
V podstatě každá transakce neschválená 3dSecure by měla být docela snadno zúčtovatelná.
Možná to bylo jednodušší, protože jsem v kasinech neprováděl žádné výběry, ale nejsem si jistý.
Doufejme, že více lidí dokáže z Goriwire SP více zúčtovat, čím více zpětných nabití, tím více pozornosti si Visa a MC berou.
Teď si myslím, že po těchto dvou jsem zablokován v dalších dostupných sítích kasin, takže doufejme, že už žádný pád vozu. Mé útraty za hazardní hry jsou malé, 50 až 100 EUR najednou, takže to nedělá žádný velký rozdíl, ale pád vozu je stále nepříjemný.
Did you check if your transaction to Alphastrike was 3dSecured?
As my transaction to Alphastrike was not approved by me in my Revolut App, I charged it back successfully. Same with one for Goriwire SP
I noticed when I decline the initial deposit, due to them adding extra charges or costs and also the weird company names, sometimes they retry without approval and also without asking for 3dSecure approval, ie app/sms approval.
It's the first and only ones I managed to do in Revolut, and my guess is I wrote in the chargeback that I did not approve the transaction. I first got a temporary refund and then it got finished.
Same with Goriwire SP.
Basically any transaction not approved by 3dSecure should be pretty easy to chargeback.
Perhaps made easier because I did not make any withdrawals at the casinos, but I can't be sure.
Hopfully more people manage to chargeback more from Goriwire SP, the more charge backs, the more notice Visa and MC takes.
Now I think I am blocked from any more available casino networks after these two, so hopefully no more falling of the wagon. My gambling spends are small, €50 to €100 at a time so it's not making any big difference but falling of the wagon is still annoying.
Komu se podaří vrátit peníze z těchto:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (nebo HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN" ?
Anyone sucesfull in refund from these:
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN" ?
Ujistěte se, že vaše transakce Goriwire jsou 3dSecure, pokud ne, můžete je s největší pravděpodobností naúčtovat zpět. Některé transakce proběhly, aniž bych je musel schvalovat ve své aplikaci, což znamená, že šance na úspěšné zúčtování je vyšší. Stačí zmínit, že jsem tuto transakci neschválil. Protože jsi to neudělal. Obecně si myslím, že se to stane, pokud odmítnete transakci, protože si přidají poplatky ve výši 2-3 eur. Obvykle vložím pouze 100 EUR, které chci utratit, na Revolut a vložím 100 EUR. pokud se mi pokusí účtovat 102 nebo 103 eur, prostě to odmítnu. Někdy se platební systémy, které kasina používají, automaticky znovu pokusí naúčtovat vám platbu a někdy, aby schválili svou úspěšnost, otázku 3dSecure přeskočí. Ty je pravděpodobně jednodušší zpětně nabít. Ale ani ty s největší pravděpodobností nejsou tak časté kvůli vysokému riziku.
Make sure your Goriwire transactions are 3dSecure, if not, you can actually most likely charge them back. I've had some transactions go through without me having to approve them in my app, which means the chance of making a sucessful chargeback is higher. You need only to mention that I did not approve this transaction. Because you didn't. In general I think this happens if you decline a transaction due to them adding like 2-3 euros fees. I normally only put the €100 I want to spend on Revolut and make a deposit for €100. if they try to charge me €102 or €103 I just decline it. Sometimes the payment systems the casinos use automatically re-tries to charge you, and sometimes, to approve their success rate, they skip the 3dSecure question. These are probably easier to charge back. But these are most likely not as common either due to the high risk.
Stačí přejít na kasha.io a zbytek se o sebe postará sám
Just go to kasha.io and the rest will take care of itself
Gehe einfach auf kasha.io der Rest klärt sich von selbst
Kasha.io mě požádal o doklad o transakcích na mém výpisu, který jsem jim poslal, a pak teď řekli vrácení peněz za 15 dní a to je vše, o co jsem byl požádán, takže uvidíme
Kasha.io asked me for proof of transactions on my statement I sent them and then now they've said refund in 15 days and that's all I was asked for so we shall see
Dostal jsem odpověď od Expressiveera a ArtaiBuy, to znamená, že reagovali na odvolání, i když jsem proti nim měl další případy, které jsem vyhrál.
Odpovědí bylo odmítnutí vrácení peněz, ale neodpověděli mi osobně, ale chargeback team Revolut, jsem zvědavý, jaké důkazy mají tentokrát po ruce, protože neměli poslední případ.
A je zvláštní, jak ArtaiBuy i Expressiveera odpověděly současně, pravděpodobně jsou jedno a totéž. Jsem zvědavý, jak dokázali, že jsem si koupil služby AI v hodnotě 3400€, když jejich ceny jsou 2,3€ za službu, ale prosím.
Je mi líto, že mi Revolut nemůže ukázat, jaký důkaz poslali, aby to mohli napadnout, ale to je vše, jsem si jistý, že tentokrát ten případ nevyhraju.
I received a response from Expressiveera and ArtaiBuy, that is, they responded to the appeal even though I had other cases against them that I won.
The answer was to refuse the refund, but they didn't answer me personally but the Revolut chargeback team, I'm curious what evidence they have at hand this time, because they didn't have the last case.
And it's strange how both ArtaiBuy and Expressiveera answered at the same time, they are probably one and the same. I'm curious how they proved that I bought AI services worth 3400€ when their prices are 2.3€ per service, but please.
I'm sorry that Revolut can't show me what proof they sent to be able to challenge it, but that's it, I'm sure that this time I won't win the case.
Am primit raspuns de la comerciantul Expressiveera si ArtaiBuy , adica au raspuns la contestatie desi am mai avut cazuri impotriva lor pe care le-am castigat .
Raspunsul a fost de refuz al rambursarii dar nu mi-au raspuns mie personal ci echipei de chargeback Revolut , sunt curios ce dovezi au la mana de data aceasta , deoarece cazul trecut nu au avut .
Si e ciudat cum ca si ArtaiBuy si Expressiveera au raspuns in acelasi timp , probabil sunt unul si acelasi . Sunt curios cum au dovedit ca am cumparat servicii AI in valoare de 3400€ cand preturile lor sunt de 2,3€ per serviciu dar ma rog .
Imi pare rau ca Revolut nu imi poate arata ce dovada au trimis pentru a o putea contesta dar asta e , sunt sigur ca de data aceasta nu voi castiga cazul.
Máte snímky obrazovky vkladů do kasina, které odpovídají transakcím, abyste dokázali, že jste si nekoupili služby AI? Většina bank vám obvykle ukáže reakci obchodníka a dá vám možnost odpovědět
Do you have screenshots of the deposits to the casino that match the transactions to prove you didn't buy AI services? Most banks will usually show you the merchants response and give you the ability to respond
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.