FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 170)

před 11 měsíci od kirekin
|
333891 zobrazení 3781 odpovědí |
|
1...169 170 171...250
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Kdokoli má LINGOM*RED, to je jediný, o kterém nemůžu nic najít.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Aktualizace mých zkušeností


Všichni obchodníci přestali odpovídat na mé e-maily a neprobíhá žádná další komunikace.

Po eskalaci mých sporů s mou bankou mi oznámili, že ve sporu nemohou pokračovat pro nedostatek důkazů. Nabídli mi však, že mi vrátí 25 % finančních prostředků, aby byl zachován vztah s bankou. Setkal se s tím někdo? Říkají, že k zahájení zpětného zúčtování se musí řídit schématy Mastercard, stačí falšování kódů obchodníka k zahájení zpětného zúčtování? Mám jim poslat e-mail se zásadami Mastercard a vyjednat částku?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Můžete se sami rozhodnout, zda těch 25 % přijmete nebo ne. Můžete zmínit, že pravidla zpětného zúčtování nemají přednost před místními zákony. A o kolik peněz jde?

Můžete také zmínit, že změna kódu probíhá na pozadí a vy jste si toho nevšimli.


V pravidlech je také uvedeno, že dealer musí použít 7995. Nejlepší je znovu se přihlásit do kasina účtu a vyfotit si platby, aby bylo možné porovnat časy. Také vygenerujte další platbu na účtu kasina, abyste viděli, který dealer se objeví. Pak byste měli mít důkaz, že dealer podvádí.

Automaticky přeloženo:
Missdaisy
před 2 měsíci

Ahoj

Moje společnosti byly přijaty vklady, aniž by se objevily na Googlu.

Empire - paye reference CD 4045 KE25.57

Videogameshaven - CD 4045 EU25.43

0EFE2

KPDG

Všechny vklady měly být v eurech, ale impérium se odkazovalo na KE.

Také mi moje banka neúčtovala poplatek jako obvykle, pokud jde o platbu v cizí měně.

Několikrát jsem jim poslal e-mail a oni neustupují.


Právě jsem kontaktoval svou banku.

I když byly mé vklady prováděny v eurech na webu, platby byly přijímány v GBP, a proto jsem neobdržel žádné další poplatky.


Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Tiekefnntn
před 2 měsíci

Odpověděla vám paymentz.co.uk něco? Myslím, že jsem četl, že odpověděli do 3 pracovních dnů, že?

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před 2 měsíci

Ano, odpověděli a řekli, že dostanu náhradu za 2-3 dny. Se to stalo

Automaticky přeloženo:
Tiekefnntn
před 2 měsíci

Takže se neptali nebo tak něco? Poslal jsem jim e-mail a nic jsem neslyšel, ale nyní jsou to jen 2 pracovní dny

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Má někdo tušení nebo co jsou tyto 2:


PRL*MgTech

PRL*TheJansel

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Co se na vašem bankovním výpisu zobrazuje paymentz.co.uk jako nebo je to otevřené bankovnictví

Automaticky přeloženo:
xxkjxx
před 2 měsíci

Věřím, že to byla pomoc nebo něco podobného

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před 2 měsíci

Také jsem jim poslal e-mail a čekal na odpověď. Zde zveřejní jakoukoli aktualizaci

Automaticky přeloženo:
xxkjxx
před 2 měsíci

Věřím jeho pomocníkům*ap, ale mám záludnou intuici, že jsou také SMPAYPF*THE a SPAYMPF*SKINSONLY

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od huddy byl odstraněn
huddy
před 2 měsíci

Ninewin je obecně jen podvod, dluží mi peníze, které mi nikdy nevrátili

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Viděl někdo transakce jako enygma sas ve Štrasburku? Pokud ano, můžete mi pomoci, na koho se obrátím

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před 2 měsíci

Nefunguje to pro HELPERSM.VISIOLA . Nemohou najít žádné platby

Automaticky přeloženo:
Katze1337
před 2 měsíci

Ví pak někdo kdo to je?


Našli nějaké vaše platby?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Katze1337
před 2 měsíci

Dostali jste odpověď od Paymentz Today?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
fiore84
před 2 měsíci

V pátek ráno jsem poslal e-mail kamarádovi

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před 2 měsíci

Proč se ptáš na tuhle hloupou otázku?

Napsal jsem, že nebyly nalezeny žádné platby.

S tímto poskytovatelem tedy nelze nic spojovat.


@ fiore84


Dnes jsem napsal druhou zprávu a požádal o informace. A zda byla přijata moje původní zpráva. O 2 hodiny později jsem obdržel výše popsanou odpověď.


Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...169 170 171...250
Jít na stránkuz 250 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky