Aktualizace mých zkušeností
Všichni obchodníci přestali odpovídat na mé e-maily a neprobíhá žádná další komunikace.
Po eskalaci mých sporů s mou bankou mi oznámili, že ve sporu nemohou pokračovat pro nedostatek důkazů. Nabídli mi však, že mi vrátí 25 % finančních prostředků, aby byl zachován vztah s bankou. Setkal se s tím někdo? Říkají, že k zahájení zpětného zúčtování se musí řídit schématy Mastercard, stačí falšování kódů obchodníka k zahájení zpětného zúčtování? Mám jim poslat e-mail se zásadami Mastercard a vyjednat částku?
Update on my experience
All the merchants have stopped replying to my emails and there is no further communication.
After escalating my disputes with my bank, they have informed me they cannot continue with the dispute for a lack of evidence. However, they’ve offered to refund me 25% of the funds to keep the relationship with the bank. Has anyone encountered this? They say they need to abide by Mastercard schemes to initiate a chargeback, is falsifying merchant codes enough to start a chargeback? Should I email them back with the Mastercard policy and negotiate the amount?
Můžete se sami rozhodnout, zda těch 25 % přijmete nebo ne. Můžete zmínit, že pravidla zpětného zúčtování nemají přednost před místními zákony. A o kolik peněz jde?
Můžete také zmínit, že změna kódu probíhá na pozadí a vy jste si toho nevšimli.
V pravidlech je také uvedeno, že dealer musí použít 7995. Nejlepší je znovu se přihlásit do kasina účtu a vyfotit si platby, aby bylo možné porovnat časy. Také vygenerujte další platbu na účtu kasina, abyste viděli, který dealer se objeví. Pak byste měli mít důkaz, že dealer podvádí.
You can decide for yourself whether you accept the 25% or not. You can mention that the chargeback rules do not take precedence over local laws. And how much money is involved?
You can also mention that the code change is happening in the background and you didn't notice it.
The rules also state that the dealer must use 7995. It is best to log into the casino account again and take a photo of the payments so that the times can be compared. Also generate another payment in the casino account to see which dealer appears. Then you should have proof that the dealer is cheating.
Du kannst es für dich entscheiden ob Du die 25% annimmst oder nicht. Du kannst erwähnen, dass die Chargebackregeln nicht über den lokalen Gesetze stehen. Un wie viel Geld geht es?
Du kannst auch noch erwähnen, dass die Veränderung des Codes im Hintergrund stattfindet, und Du davon nichts mitbekommen hast.
Ferner die Rules erwähnen wo steht, dass der Händler 7995 verwenden muss. Am besten noch Mal im Casino-Konto anmelden und ein Foto der Zahlungen machen damit die Zeiten abgeglichen werden können. Ferner nochmals eine Zahlung im Casino Konto generieren um zu sehen welcher Händler erscheint. Dann müsstest du einen Nachweis haben, dass der Händler trickst.
Ahoj
Moje společnosti byly přijaty vklady, aniž by se objevily na Googlu.
Empire - paye reference CD 4045 KE25.57
Videogameshaven - CD 4045 EU25.43
0EFE2
KPDG
Všechny vklady měly být v eurech, ale impérium se odkazovalo na KE.
Také mi moje banka neúčtovala poplatek jako obvykle, pokud jde o platbu v cizí měně.
Několikrát jsem jim poslal e-mail a oni neustupují.
Právě jsem kontaktoval svou banku.
I když byly mé vklady prováděny v eurech na webu, platby byly přijímány v GBP, a proto jsem neobdržel žádné další poplatky.
Hiya
Deposits were taken my companies not even coming up on Google.
Empire - paye reference CD 4045 KE25.57
Videogameshaven - CD 4045 EU25.43
0EFE2
KPDG
All deposits were meant to be in Euro but the Empire deposit referenced KE.
Also, I wasn't charged a fee by my bank like I normally am if its a foreign currency payment.
I have emailed them several times and they are not backing down.
I have just contacted my bank.
Even though my deposits were made by Euros on the site, payments were taken in GBP hence why I didn't receive any extra charges.
Odpověděla vám paymentz.co.uk něco? Myslím, že jsem četl, že odpověděli do 3 pracovních dnů, že?
Did paymentz.co.uk reply to you saying anything? I think I read they replied in 3 working days right?
Ano, odpověděli a řekli, že dostanu náhradu za 2-3 dny. Se to stalo
Yes they replied and said I would get a refund in 2-3 days. It happened
Takže se neptali nebo tak něco? Poslal jsem jim e-mail a nic jsem neslyšel, ale nyní jsou to jen 2 pracovní dny
So they didn't ask any questions or anything? I have emailed them and not heard anything but it is only 2 working days as of now
Věřím, že to byla pomoc nebo něco podobného
I believe it was helpersm or something like that
Také jsem jim poslal e-mail a čekal na odpověď. Zde zveřejní jakoukoli aktualizaci
I also emailed them and waiting a response. Will post any update here
Věřím jeho pomocníkům*ap, ale mám záludnou intuici, že jsou také SMPAYPF*THE a SPAYMPF*SKINSONLY
I believe its helperssm*ap, but I have a sneaky intuition they are also SMPAYPF*THE and SPAYMPF*SKINSONLY
Ninewin je obecně jen podvod, dluží mi peníze, které mi nikdy nevrátili
Ninewin is just a scam in general they owe me money they never gave it back to me
Nefunguje to pro HELPERSM.VISIOLA . Nemohou najít žádné platby
It dosent work for HELPERSM.VISIOLA . They cant locate any payments
Ví pak někdo kdo to je?
Našli nějaké vaše platby?
Does anyone know who that is then?
Did they find any of your payments?
V pátek ráno jsem poslal e-mail kamarádovi
I havent and I emailed Friday morning buddy
Proč se ptáš na tuhle hloupou otázku?
Napsal jsem, že nebyly nalezeny žádné platby.
S tímto poskytovatelem tedy nelze nic spojovat.
@ fiore84
Dnes jsem napsal druhou zprávu a požádal o informace. A zda byla přijata moje původní zpráva. O 2 hodiny později jsem obdržel výše popsanou odpověď.
Why are you asking this stupid question?
I wrote that no payments were located.
Accordingly, nothing can be associated with this provider.
I wrote a second message today and asked for information. And whether my original message has been received. 2 hours later, I received the reply described above.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.