před 2 měsíci
Vyžádali si můj průkaz a tak teď. Uvidí se, co se tam bude dít.
Kde se společnost nachází?
They requested my ID and so now. Will see what will happen there.
Where is the company locatied?
0
Vyžádali si můj průkaz a tak teď. Uvidí se, co se tam bude dít.
Kde se společnost nachází?
They requested my ID and so now. Will see what will happen there.
Where is the company locatied?
Poslal jsem jim znovu e-mail, ale říkají, že je mou povinností zkontrolovat smluvní podmínky před registrací.
Nemohu najít webovou stránku žádného z obchodníků, kam šly vklady.
I emailed them again but they say it was my responsibility to check terms and conditions before signing up.
I can't find a website for any of the merchants where the deposits went.
Kontaktoval jsi tu banku? Je to bilderlings?
Did you contact that bank? Is it bilderlings?
Měl jsem také op platby, nevěděl jsem, že berou platby z Velké Británie, koho mám kontaktovat
I’ve had op payments too I didn’t know they were taking payments from the UK, who do I contact
Pokud vím, Payop sídlí v Kanadě a jsou Payopovi v patách kvůli platbám za hazard. V tomto příspěvku to bylo o pár stránek zpět.
Z předchozích zkušeností s poskytovatelem vám ale mohu říct, že zpočátku komunikují, že chtějí případ prošetřit atd. Pak vymyslí výmluvu, že poskytují pouze platformu. Nejsou peníze a pak se komunikace zastaví.
A pokud si stěžujete u orgánu finančního dohledu mimo euro, obvykle vás neberou vážně, jste odkázáni na orgán finančního dohledu ve vaší zemi, ale ten nenese odpovědnost, protože platební služba není registrována ve vaší zemi. a zpracovává platby nelegálně. Nikdo nenese odpovědnost 😉
As far as I know, Payop is based in Canada and they are on Payop's heels because of gambling payments. It was a few pages back in this post.
However, from previous experience with the provider, I can tell you that they initially communicate that they want to investigate the case, etc. Then they come up with the excuse that they only provide the platform. There is no money, and then communication stops.
And if you complain to a financial supervisory authority outside of the Euro, you are usually not taken seriously, you are referred to the financial supervisory authority in your own country, but this is not responsible because the payment service is not registered in your own country and processes the payments illegally. Nobody is responsible 😉
Soweit ich weiß sitzt Payop in Canada, und man ist Payop auf den Fersen wegen den Glücksspielzahlungen. Stand ein paar Seiten zurück hier im Beitrag.
Aus früheren Erfahrungen mit dem Anbieter kann ich dir jedoch sagen, dass dieser Anfangs kommuniziert, man möchte den Fall prüfen blablabla. Dann kommt jedoch die Ausrede wir stellen nur die Plattform bereit. Geld gibts keines anschließend wird die Kommunikation eingestellt.
Und wenn man sich außerhalb von Euro bei einer Finanzaufischt beschwert, wird man in der Regel nicht ernst genommen, man wird auf die Finanzaufsicht des eigenen Landes verwiesen, diese ist jedoch nicht zuständig, weil der zahlungsdienst sich nicht im eigenen Land registriert hat, und illegal die zahlungen abwickelt. Niemand ist verantwortlich 😉
Co ukazuje platba jako na vašem bankovním výpisu, říká, že jde na herní stránku nebo tak něco? Můj šel do nekonečna na seznamovací a eskortní službu. Znovu zkontrolujte, protože se jedná o NESPRÁVNÉ KÓDOVÁNÍ. Pak jim odepište kopii jejich vlastních podmínek, které jasně stanoví, že nemohou vyjma hráčů z Velké Británie.
Řekl jsem jim, že je jejich odpovědností, když hráči ze zemí s omezeným přístupem zadají své údaje, měli by podle zákona těmto hráčům zablokovat vstup na jejich stránky, jak je stanoveno v jejich vlastních podmínkách.
Fungují také bez jakékoli platné licence, protože nejsou viditelné kdekoli na jejich webových stránkách, pokud vaše finanční prostředky nejsou vráceny, nahlásíte je FSCS a Ukgc také kybernetické praní špinavých peněz za použití obchodníků třetích stran k získání finančních prostředků, protože je to velmi vysoké ilegální. Zkoušeli také četné pokusy o odebrání různých částek z vašeho účtu pomocí různých obchodníků, protože to se mnou udělali po prvním počátečním vkladu, naštěstí je moje banka označila, musel jsem zrušit svou kartu, jen zkontrolujte váš bankovní účet kvůli podezřelým platbám
What does the payment show as on your bank statement does it say it goes to a gaming site or something suss? Mine went to a dating and escorts service infinity. Double check as this is MISCODING. Then write back to them with a copy of their own terms and conditions which clearly states that they can not except players from the UK.
I told them it is their responsibility when players from restricted countries enter their details they should by law block those players from joining their site as set out in their own terms and conditions
Also they are operating without any valid license as non is visable anywhere on their website if your funds are not returned you are going to report them to the FSCS and the Ukgc also cyber money laundering for using 3rd party merchants to obtain funds as this is highly illegal. Did they try numerous attempts to take different amounts of funds out of your account using different merchants too as that's what they did to me after 1st initial deposit luckily my bank flagged them I have had to cancel my card just check your bank account for suspicious payments
Ze zkušenosti vám mohu říci, že banky nevracejí peníze bez předchozího souhlasu příjemce; musí se tak chovat. Představte si, že bych jednoduše požádal vaši banku, zda mi vrátí peníze, které jsem mi převedl. To je bankovní zákon a podle toho jednají. Cokoli rozdávají, pouze pokud to nařídí úřady nebo soudní rozhodnutí.
I can tell you from experience that banks do not return money without obtaining the recipient's prior approval; they have to act that way. Imagine if I simply asked your bank whether they would return the money I transferred to me. That is banking law, and they act accordingly. They only give anything away if ordered by the authorities or by a court ruling.
Ich kann dir aus Erfahrung sagen, dass die Banken keine Gelder zurücksenden ohne die vorherige Genehmigung der Empfänger einzuholen, die müssen so handeln. Stell dir mal vor, ich frag einfach bei deiner Bank an, ob sie mir das überwiesene Geld zurückschicken. Das ist Bankrecht, die Handeln halt danach. Nur auf behördlicher Anordnung oder ein Gerichtsurteil rücken die was raus.
Payop poslal zpět trojnásobek částky a kytici květin. Odpověď je nad vaší otázkou.
Payop sent back three times the amount and a bouquet of flowers. The answer is above your question.
Payop hat das dreifache und einen Blumenstrauß zurückgeschickt. Die antwort steht über deiner Frage.
Myslím, že bys měl toto vlákno opustit, nemáš žádnou empatii k ostatním. Chápu, že se snažíte podat faktické informace, ale zapomínáte, proč jste v tomto vláknu vůbec. Být milý
I think you should leave this thread, you have no empathy for others. I understand you’re trying to give over factual information, but you are forgetting why you are on this thread in the first place. Be kind
Jsem milá, někdy jen trochu sarkastická 😉
Než jsem sem napsal svůj první příspěvek, pročetl jsem 72 stran, stále stejné otázky, pokud čtete jen to, co číst chcete, tak se nemusíte divit takovým odpovědím, některé věci jsou již osmkrát koupené.
Zúčtování kreditní kartou = S dobrou vůlí banky neexistuje žádné hlavní řešení
Převod SPEA Otevřené bankovnictví = Téměř nemožné, s dobrou vůlí platebních služeb a kasina.
Žádnou platbu banka jen tak neuvolní kvůli známému problému. Pokud banka bude chtít, zeptá se příjemce, zda to může udělat, jinak smůla.
V některých případech vím, že banka a odesílatel peněz uzavřeli důvěrnou smlouvu, takže ti, kdo takovou smlouvu podepsali, by si měli dát pozor na to, aby ji zde zveřejnili, pokud takovou smlouvu podepsali. Totéž platí pro smlouvu s kasinem!
Měli byste také rozumět následujícímu:
Nepřítel čte dál!
I'm nice, sometimes just a bit sarcastic 😉
Before I wrote my first contribution here, I read through 72 pages, always the same questions, if you only read what you want to read, then you shouldn't be surprised by answers like these, some things have already been bought eight times.
Credit card chargeback = With the goodwill of the bank, there is no master solution
SPEA transfer Open banking = Almost impossible, with the goodwill of the payment service and casino.
No payment will be released by a bank just like that because of the known problem. If the bank wants to, they will ask the recipient if they can do it, otherwise, tough luck.
In some cases I know that the bank and the sender of the money make a confidential agreement, so those who have signed such an agreement should be careful about posting it here if they have signed such an agreement. The same applies to an agreement with a casino!
You should also understand the following:
The enemy is reading along!
Ich bin nett, manchmal nur etwas sarkastisch 😉
Bevor ich hier meinen ersten Beitrag geschrieben habe, habe ich mir 72 Seiten durchgelesen, immer wieder die selben Fragen, wenn man immer nur das liest was man lesen will, dann darf man sich über solche antworten nicht wundern, manches wird hier bereits 8x durchgekauft.
Kreditkarten Chargeback = Mit guten willen der Bank, da gibt es keine Masterlösung
SPEA-Überweisung Open-Banking = Nahezu unmöglich, mit guten willen eventuell des Zahlungsdienstes und Kasino.
Keine Zahlung wird einfach so von einer Bank freigegeben wegen dem Bekannten Problem. Wenn die Bank lust hat, fragt sie dem Empfänger ob sie es dürfen, ansonsten pech.
In einigen Fällen ist mir bekannt, dass die Bank zusammen mit dem Absender des Geldes eine Vereinbarung trifft unter Stillschweigen, deshalb sollten diejenigen die soetwas unterschrieben haben, vorsichtig sein sowas hier zu posten, wenn sie solch eine vereinbarung unterschrieben haben. Gleiches gilt für eine Vereinbarung mit einem Kasino!
Folgendes sollte man auch noch verstehen:
Der Feind liest mit !
Zinzipay je pouze webová stránka, která spojuje „falešné" obchodníky s vaším vkladem v kasinu, aby se zabránilo správnému kódu obchodníka.
Pochybuji, že u ZinziPay najdete referenci transakce.
Zinzipay is just a website that links ‘fake’ merchants to your casino deposit to avoid the correct merchant code.
I doubt that you will find a transaction referwnce with ZinziPay.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.