před 2 měsíci
Jaké obchodníky transactworld a paymentz zpracovává?
What merchants does transactworld and paymentz process?
1
Jaké obchodníky transactworld a paymentz zpracovává?
What merchants does transactworld and paymentz process?
Každý, kdo obdržel zpětné zúčtování, dostal, co chtěl, tím, že zde byly zodpovězeny jeho otázky. O své zkušenosti se však dělí jen málokdo. Slovo komunita je třeba si opět vzít k srdci 😉
Everyone who has received a chargeback has gotten what they wanted by having their questions answered here. However, only a few people share their experiences. The word community should be taken to heart again 😉
Jeder der seine Rückbuchung bekommen hat, hat seinen Willen bekommen, in dem er hier fragen beantwortet bekommen. Jedoch teilen nur die wenigsten Ihre Erfahrungen. Das Wort Community sollte man sich nochmal zum Herzen nehmen😉
Stále čekám na odpověď na svou stížnost, @awuintura_online odmítá přijmout ověřovací fotografie, 30krát změnil pokyny a guru casino, nereaguje na mou stížnost a nepřidává ji na černou listinu, to znamená, že AWINTURA pokračuje krást.
I am still waiting for a response to my complaint, @awuintura_online refuses to accept the verification photos, has changed the instructions 30 times and guru casino, does not respond to my complaint and does not add it to the blacklist, that is, AWINTURA continues to steal.
Aún espero respuesta de mi queja , @awuintura_online se niega a aceptar las fotos de verificación, ha cambiado 30 veces las indicaciones y gurú casino, no responde mi queja y tampoco agrega a la lista negra , es decir AWINTURA sigue robando .
Nejsem si jistý, s tím vám bohužel nemohu pomoci
I'm not sure, sorry i can't help you with that one
Dostal jsem jedno zpětné zúčtování za pixeleum a Finn art.io, prověřují se wintermads a zatím mi banka chase zamítla zpětné zúčtování pro lunu.io, vše šlo hladce, dokud jsem nezmínil lunu.io a okamžitě odmítli jakýkoli nárok. jde proti pravidlům zpětného zúčtování Mastercards, protože to souvisí s hazardními hrami, je to zvláštní, protože moje předchozí zpětné zúčtování bylo úspěšné ze stejného důvodu.
I got one chargeback for pixeleum and Finn art.io, wintermads is being looked into and so far chase bank has denied my chargeback for lunu.io, everything went smoothly until I mentioned lunu.io and they have denied any claim straight away saying it goes against Mastercards chargeback rules as it’s to do with gambling, this is odd as my previous chargeback was successful for the same reason.
Chase se zdá být dost nekonzistentní s jejich zákaznickou podporou, přál bych si, abych použil svůj celostátní účet k depo, protože to by bylo nyní vyřešeno
Chase seem pretty inconsistent with their customer support, i wish i used my nationwide account to depo as this would be solved by now
Find it crazy Pixeleum refundováno. Vytvářeli falešné účtenky na mé vklady
Find it crazy Pixeleum refunded. They made fake receipts for my deposits
Dobrý den, objednal jsem u obchodníka vrácení peněz a požádal svou banku a ta otevřela reklamaci u Revolutu. Řekli, že to prošetří a zablokovali moje účty Revolut. Stalo se to ještě někomu????
Hi, I ordered a refund from a merchant and asked my bank and they have opened a complaint with Revolut. They said they would investigate and have blocked my Revolut accounts. Has this happened to anyone else????
oni jsou podvod alle bettingsider je falešný . není moc pravda.
they are scam alle bettingsider is falske . not true much .
Revolut uvízl v bažině poskytovatelů hazardních her a zpracovává platby pro kasina jako Revolut Pay. Podle toho se tam moc podpory čekat nedá 😉
Revolut is stuck in the swamp of gambling providers, processing payments for the casinos as Revolut Pay. Accordingly, you can't expect much support there 😉
Revolut steckt halt selber im Sumpf der Glücksspielanbieter, wickeln Zahlungen für die Kasinos als Revolut-Pay ab. Dementsprechend kann man da keine große Unterstützung erwarten 😉
Pak se můžete se svými prostředky rozloučit, pokud vám platební služby nevrátí peníze.
Then you can say goodbye to your funds unless the payment services refund you.
Dann kannst Du dich somit von Deinen Geldern verabschieden, es sei denn die Zahlungsdienste erstatten dir die Gelder zurück.
Děkujeme, že jste kontaktovali náš tým zákaznické podpory.
Je nám líto, že to píšu v angličtině, ale v tuto chvíli nemáme k dispozici žádného norsky mluvícího agenta.
Chápeme, že může být frustrující čekat na výběr. Někdy to však může trvat o něco déle kvůli vyšší zátěži. Váš výběr by měl být v konečné fázi zpracování. Děkujeme za pochopení.
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu support@Talismania.com nebo prostřednictvím živého chatu.
S pozdravem
Služby zákazníkům
jeg venter ferdig med behandligsaken min fra 05.08. 2024, som dere vet behandligstiden tar 3-5 dager . TIl slut kan jeg si får jeg aldri pengene mine på bankonto .
Thank you for contacting our Customer Support team.
We are sorry to write this in English, but we don't have any Norwegian speaking agent available at the moment.
We understand that it can be frustrating to wait for a withdrawal. However, sometimes it can take a little longer due to higher workload. Your withdrawal should be at the end phase of being processed. Thank you for your understanding.
If you have additional questions, please feel free to contact us via email support@Talismania.com or via Live Chat.
Yours sincerely,
Customer service
jeg venter ferdig med behandligsaken min fra 05.08. 2024, som dere vet behandligstiden tar 3-5 dager . TIl slut kan jeg si får jeg aldri pengene mine på bankonto .
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.