kolik byly zhruba vaše transakce a kolik musíte neustále opakovat, že jste nikdy v životě nekoupili e-knihy a vyžádejte si účtenky za každou e-knihu, o které říkají, že jste si ji koupili, a cenu, že důkaz, že se zeptáte, by byl dost dobrý
how much were your transactions roughly and how many you need to keep reiterating youve never purchased e books In your life and request receipts for every e book they say youve bought and the price that evidence of just asking would be good enough
Více než 1100 GBP při 10 transakcích! Už jsem to udělal! Nemusím bance ukazovat celý protokol chatu? Několikrát jsem žádal o potvrzení.
Over £1100 on 10 transactions! I have already done that! I don't have to to show the bank the whole chat log do I? I have asked for receipts multiple times.
Ahoj kámo, viděl jsi, že jsi napsal nějaké příspěvky o falcora finance, podařilo se ti někdy vystopovat smluvní e-mailovou adresu nebo cokoli, aby mohli požádat o vrácení peněz? Mám k nim spoustu transakcí přes curaçao
Hi mate, saw you had made some posts about falcora finance, did you ever manage to track down a contract email address or anything for them to request refunds? I’ve a lot of transactions going to them through curaçao
Ahoj kámo, je to část platu Nauda. Pokud budu upřímný, moc toho nezmůžeš. Jdou přímo do kasina a zkoušejí to roztřídit. I když to můžete zkusit, protože vaše okolnosti mohou být jiné? Nauda/Noda zaplať, to je bud!
Hi bud, its part of Nauda pay. Not really much you can do if I'm honest. They go straight to the casino and try and sort it. Although you can try as your circumstances may be different? Nauda/Noda pay it is bud!
Musel jsem to udělat, projít protokoly chatu a odeslat protokoly chatu, které ukazují vaši oběť, a neustále opakovat bance žádné zboží a služby od obchodníka neobdrželi, přinejmenším vám vystaví zpětné zúčtování, máte důkaz zobrazení vašich časových razítek a propojení hazardní společnosti s obchodníkem?
I had to do that go through the chat logs and send over the chat logs that show your a victim and keep reiterating to the bank no goods and services have been received from the merchant they will at the very least issue a chargeback do you have proof showing your time stamps and connecting the gambling company to the merchant ?
Nemám doklad o časových razítkách atd. ne 🤨 kasina uzavřela můj účet a neposkytla by protokoly chatu ani historii vkladů, o které jsem tolikrát žádal!
I don't have proof of the time stamps etc no 🤨 the casinos closed my account and wouldn't provide chat logs or deposit history which I have asked for so many times!
Naštěstí jsem si z toho všeho udělal screenshoty, zkusím to nauda pay. Díky kámo. Pokud má někdo další informace o Falcora Finance, velmi by to ocenili
Luckily I took screenshots of all this, will try this nauda pay. Thanks mate. If anyone else has any info on Falcora Finance it would be greatly appreciated
Proč hraješ dál? Helpersm je nová společnost. Přestaňte prosím hrát.
Why do you keep playing? Helpersm is a new company. Please stop gambling.
Helpersm je od konce května můj přítel. Už více než 3 týdny nesázím!
Helpersm is from end of May my friend. I have not gambled for over 3 weeks now!
Obdržel(a) jsem podobné od mé společnosti pouze s rozdílem Mám určitá časová razítka, která můžete stále použít, ačkoli říkáte, že jste obdrželi odpověď, ale stále potvrzujete, že jste od obchodníka neobdrželi žádné zboží ani službu a neposkytne žádné účtenky . Pokud se jedná o obchod s e-knihami, 10 transakcí v celkové hodnotě přes 1000 GBP za e-knihy je absurdní opakovat, že jste si e-knihy v životě nekoupili a obchodník vám neposkytne účtenky, protože jste od nich neobdrželi žádné zboží ani služby. Skutečně to zkouší. ospravedlnit, že jste použili 2fa, je důvod, proč jste si zakoupili knihy, šílený, pak by měli poskytnout důkaz a vaše banka by měla přinejmenším zúčtovat.
I Received similar from my company only difference I have some time stamps you can still use that though say you've received a response yet you still confirm you haven't received no goods and service from the merchant and they won't provide no receipts. If they are an ebook store 10 transactions totalling over £1000 for ebooks is absurd reiterate you've never bought ebooks in your life and merchant will not provide receipts as you have not received no goods and services from them.They fact they are just trying to justify that you used 2fa is the reason you purchased books is crazy they then should provide proof and your bank should at the very least chargeback.
https://chargebacks911.com/chargeback-reason-codes/
použijte tuto stránku získejte kód důvodu související s kartou Mastercard nebo vízem, které se vás týká, a také jej dejte své bance s výše uvedeným
https://chargebacks911.com/chargeback-reason-codes/
use this site get the reason code related to Mastercard or visa that relates to you and also give it to your bank with the above
Znám svého přítele, o tom jsem se hádal. Mám více e-mailů, ale jména atd. Jsou zahrnuty, takže je nemohu zveřejnit, mám e-maily s žádostí o potvrzení 4 dny v řadě. Bojím se zpětného zúčtování kvůli skutečnosti, že jsem na posledním varování kvůli Pixeleum.io, nechci, aby byla moje banka uzavřena a byla odsouzena za podvod, ačkoli se toho nedopouštím! Musím si najít čas a zavolat do banky a zítra to udělám. Dostanou ode mě velký email, kde jsem jim vše řekl!
I know my friend, this is what I have argued. I have more emails but names etc. Are included so can't post them, I've got emails asking for receipts 4 days in a row. I'm scared to chargeback due to the fact that I'm on my last warning because of Pixeleum.io, I dont want my bank to get closed down and be done for fraud, although I'm not committing it! I need to find time to ring the bank and tomorrow I will. They will have a big email from me where I have stated everything to them!
Opravdu nesprávný MCC je již důvodem, protože tím jsme obešli naše bloky hazardu, že?
Ve svých prvních e-mailech všem společnostem jsem uvedl nesprávný MCC a že je to nezákonné atd. a obešel se tím blokování hazardu na mé kartě, nebude se banka těmto zpětným zúčtováním prostě vyhýbat? To je důvod, proč chci s někým mluvit po telefonu a zeptat se, zda má nárok na vrácení peněz z x mnoha důvodů - vysvětlete každou situaci a pak pokračujte 🙂
Really an incorrect MCC is already a reason, as that's bypassed our gambling blocks, correct?
In my initial emails to all companies I've mentioned an incorrect MCC and that it's illegal etc and it's bypassed a gambling block on my card, will the bank not just shun these chargebacks off? This is why I want to speak to someone on the phone ask if its eligible for refunds for x amount of reasons - explain each situation and then go from there🙂
Pomáhá, ale nemůže být hlavním faktorem, který vaše banka nemůže zavřít za to, že k ní vznese nároky na zpětné zúčtování, je to součást vaší bankovní smlouvy, pokud poskytnete dostatečné důkazy, které jim zaručují, že to zpracují, i oni mají, zda vyhraje nebo ne, je jiná věc, než je její pak až k vašemu poskytovateli karty visa nebo Mastercard nebo zda obchodník nereaguje.
It helps but cant be the main factor your bank cant close down for bringing chargeback claims to them its part of your banking agreement if you provide sufficient evidence that warrants them to process it they have too whether it wins or not is another thing as its then down to your card provider visa or Mastercard or whether the merchant doesn't respond.
Dvě z mých bank odmítly moje zpětné zúčtování z důvodu autorizace jiných plateb mezi obchodníky třetích stran. Budu muset doufat, že mi sami obchodníci a kasina vrátí peníze, 6 obchodníků záležitost vyšetřuje
Two of my banks have declined my chargeback on ground of authorising other payments inbetween the third party merchants. I’m going to have to hope the merchants them selves and casinos refund me, 6 of the merchants are investigating the matter
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.