FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně pravidel online kasina

Otázka ohledně pravidel online kasina

před 7 měsíci od Kezlor
|
1252 zobrazení 3 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Ví někdo, jestli je nezákonné, aby vám kasino umožnilo hrát hry, které nejsou ve vaší zemi povoleny po dlouhou dobu, a pak vám odebere možnost tyto hry hrát. Existují nějaké důsledky pro online kasina, která to dělají? Hrál jsem živé hry v online kasinu a utratil za tyto hry spoustu peněz a pak najednou byly pryč a už jsem je nemohl hrát. Mám nárok na odškodnění, pokud to kasino zpackalo a umožnilo mi hrát tyto hry, které mi nebylo povoleno hrát? Také, když jsem kasino požádal, aby mi poslalo moji historii sázek, řekli, že to není možné ..... mohou to kasina dělat nebo jsou regulována tak, že musí poskytnout historii sázek, kdykoli jsou požádáni?

Automaticky přeloženo:
Kezlor
před 7 měsíci

Ahoj,

Je několik bodů, které bych rád zmínil:

Omezení hry se mění s marketingovými strategiemi poskytovatele a místními předpisy. Zdá se mi tedy logické, že jakmile pro vás hry přestanou být dostupné, zmizí, takže je už nemůžete hrát.


Vzhledem k tomu, že hazardní hry jsou velmi konkurenční odvětví, kasina neustále hledají výhodu nad konkurencí. Aby byli jejich hráči spokojeni, některá kasina vám umožňují hrát omezené hry, čímž riskujete hněv poskytovatelů her nebo dokonce licenčního úřadu na druhé straně.

Hráči by však nikdy neměli být za takové rozhodnutí potrestáni.

Takže pokud kasino spravedlivě vyplácí vaše výhry, dokonce i výhry z omezených her, které se vám záměrně rozhodlo nabídnout, vidím jen malý prostor pro jakoukoli kompenzaci, protože nic z toho nemůže ve skutečnosti ovlivnit vaše šance na výhru.

Pokud jde o historii sázek, řekl bych, že kasino ji musí mít alespoň po nějakou dobu k dispozici. Rozumným vysvětlením může být pouze něco na stejné úrovni jako vážné technické problémy.

Takže, máte prosím další podrobnosti?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, děkuji mnohokrát, že jste se ke mně vrátili. Omlouvám se, že odpověď trvá tak dlouho. Řešil jsem s winspirit samostatnou záležitost, se kterou také doufám, že mi pomůžete, protože to znamená vyhrát spoustu peněz. Pokud jde o žádost o historii sázek, mám e-maily, které ukazují, že řekli, že jejich systém není schopen mi tyto informace získat, což si myslím, že je špatné. Opravdu to potřebuji pro situaci, kdy jsem platil mega šťastný kulový oheň. Hrál jsem tu hru, vsadil jsem, že SÁZKA byla přijata a hra začala, v tom okamžiku se ztratilo spojení na mém telefonu a když se obnovilo, hra stále hrála a řeklo, že musím počkat na další hru, i když peníze byl vyveden z mé rovnováhy. hra dosáhla bonusu velmi velkého bonusu, ale nebyla mi vyplacena žádná z výher z této vítězné hry. ve skutečnosti se to stalo dvakrát, když jsem uzavřel sázku, byla přijata SÁZKA, hra začala a pak se spojení ztratilo, pokaždé, když byly peníze vybrány z mého zůstatku a nebyly vyhrány žádné výhry, to se stalo ve stejný den. Kontaktoval jsem podporu podpory a neukázali žádnou historii této události a požádal jsem o svou historii sázek, protože by mohli vidět, že peníze byly staženy mimo můj zůstatek. Věřím, že by měli být schopni vidět, kdykoli peníze přijdou nebo odejdou z vašeho zůstatku, a to by prokázalo, že moje sázka byla přijata. Peníze se však později toho dne vrátily na můj zůstatek, ale to jsem nechtěl. hry, na které jsem vsadil, byly velmi velké vítěze, protože bonus byl zasažen, takže jsem přišel o spoustu peněz, na které jsem měl mít nárok. Opakovaně jsem žádal o historii sázek nebo o historii výběrů ze svého zůstatku, ale bylo mi řečeno, že to nemohou udělat kvůli schopnostem jejich systému. Mám e-maily a snímky obrazovky všech našich rozhovorů, ale nic se nevyřešilo, nikdy jsem nedostal výhru, kterou jsem měl dostat. A zrovna dnes jsem hrál hru, ve které jsem vyhrál 50 $, když jsem ze hry odešel, výhry se neukazovaly, šel bych znovu pomoci s podporou a zeptal se jich na to a oni řekli, že rekord neukazuje nic takového, díky bohu, že jsem udělal snímky obrazovky herní historie jasně ukazuje, že jsem vyhrál tyto peníze, a okamžitě mi bylo řečeno, že to budou muset eskalovat hernímu oddělení. Mám také historii konverzace a snímky obrazovky. Pokud jde o můj původní příspěvek, mohl jsem hrát hry, o kterých mi řekli, že je nesmím hrát, a když jsem se zeptal na špatnou historii, řekli, že kvůli schopnostem jejich systému nemohou. Můžete mi pomoci s tím, co mohu udělat? Jsem nejvíce rozrušený kvůli dvěma hrám, ve kterých jsem měl vyhrát spoustu peněz, a opravdu doufám, že mi můžete nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
Kezlor
před 4 měsíci

Ahoj! Jsem rád, že tě zase vidím. Nicméně musím říci, že tato příležitost není tak jasná, čím více čtu o vašich problémech,...

Řeknu to takto: Zdá se, že jde o poměrně komplikovanou záležitost, která by jistě vyžadovala důkladná vyšetření. Pamatujete si ještě funkci reklamace? Každý, kdo potřebuje pomoc s čímkoli souvisejícím s kasinovými hrami a podmínkami, může podat bezplatnou stížnost. Podle mého názoru byste to měli zkusit.

První krok je celkem snadný, stačí použít tento odkaz 👈 pro vytvoření stížnosti. Klidně vložte svůj zkopírovaný/vložený předchozí příspěvek, věřím, že by to pro začátek mělo stačit. Shromážděte veškerou relevantní komunikaci, snímky obrazovky a e-maily, které můžete získat, protože brzy po zveřejnění stížnosti budete s největší pravděpodobností požádáni o vložení všech dalších informací, které můžete.

Myslíte, že to dokážete?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky