FórumDiskuze stížnostíNovibet mi nevyplácí výběry, kvůli chybě čekám měsíc

Novibet mi nevyplácí výběry, kvůli chybě čekám měsíc

před 11 měsíci od Tunember
|
2060 zobrazení 4 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Před měsícem jsem požádal o výběr 40 000 clp Mám 4 způsoby vkladu a 3 ověřené způsoby výběru...a jsem uživatelem už dlouho, tentokrát jsem mluvil do chatu 100x jsou drzí a nevychovaní nikdy neuváděj řešení Několikrát jsem také mluvil e-mailem Někdy jsem jako člověk nikdy neměl slušnou odpověď. Tentokrát po měsíci žádám o výběr 10 000 pesos a dostávám stejnou chybu jako minule, žádá mě to o zadání e-mailu...a možnost tam není, nejsem jediný, kdo odešel prostřednictvím toho je zde v Chile několik. Nemůžete vybrat, prosím, tentokrát udělejte něco a chci svůj účet zavřít, jakmile to bude vyřešeno, děkuji tunember@gmail.com


Uživatelský tuner

Automaticky přeloženo:
Tunember
před 11 měsíci

Dobrý den, v tomto případě bych doporučilpodat stížnost zde na tomto odkazu a náš tým se Vám pokusí pomoci.

Zkusili jste se však zeptat kasina, co dělat, když potřebujete zadat svůj e-mail, ale nemáte takovou možnost? Myslím, že jste čekali dost a protože kasino neposkytlo žádnou odpověď, myslím, že by to byla správná věc.

Jsi v ?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj! Stalo se mi to samé. Kontaktoval jsem je online s dotazem, zda potřebují další informace, a jejich odpověď je ne, vše mám ověřené (uživatelské jméno, bankovní účet a způsob výběru)

Situace je frustrující, protože se jedná o 3 000 000 clp a není to minimální částka.

Nikde nejsou žádné odpovědi, všichni se odpojí od chatu.

Velmi bych ocenil vaši pomoc, mějte se dobře, zdravím!

Automaticky přeloženo:
christiancdcy
před 11 měsíci

Reklamujte na PDI, stalo se mi to 2x a opravdu víte, že jsem se měl špatně, ne kvůli částce, je to kolem 100 000,- o které jsem přišel, protože mi skončila trpělivost, promarnil jsem spoustu času, šel jsem přes hodně vzteku... podat stížnost na psychickou újmu. na PDI, protože orgán, který je kontroluje, nic nedělá. Dokonce mi řekli, že Novibet funguje bez maltské licence. Sami říkají, že tuto značku neuznávají. Nakonec jsem se rozhodl to nahlásit a zavřít svůj účet. Nehraj si tady.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj! Stalo se mi to samé. Kontaktoval jsem je online s dotazem, zda potřebují další informace, a jejich odpověď je ne, vše mám ověřené (uživatelské jméno, bankovní účet a způsob výběru)

Situace je frustrující, protože se jedná o 3 000 000 clp a není to minimální částka.

Nikde nejsou žádné odpovědi, všichni se odpojí od chatu.

Velmi bych ocenil vaši pomoc, mějte se dobře, zdravím!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, jak dlouho už trvá vaše situace? Myslím, že není správné, aby vás kasino odstřihlo a nekomunikovalo s vámi.

V tomto případě vám však doporučujipodat stížnost na tomto odkazu a náš tým se vám pokusí pomoci. Uvidíme, kam se dostanou.

Dejte mi vědět, jestli na to máte chuť.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky