Před měsícem jsem požádal o výběr 40 000 clp Mám 4 způsoby vkladu a 3 ověřené způsoby výběru...a jsem uživatelem už dlouho, tentokrát jsem mluvil do chatu 100x jsou drzí a nevychovaní nikdy neuváděj řešení Několikrát jsem také mluvil e-mailem Někdy jsem jako člověk nikdy neměl slušnou odpověď. Tentokrát po měsíci žádám o výběr 10 000 pesos a dostávám stejnou chybu jako minule, žádá mě to o zadání e-mailu...a možnost tam není, nejsem jediný, kdo odešel prostřednictvím toho je zde v Chile několik. Nemůžete vybrat, prosím, tentokrát udělejte něco a chci svůj účet zavřít, jakmile to bude vyřešeno, děkuji tunember@gmail.com
Uživatelský tuner
I requested a withdrawal a month ago of 40,000 clp I have 4 deposit methods and 3 verified withdrawal methods...and I have been a user for a long time this time I spoke to the chat 100 times they are rude and ill-mannered they never give a solution I also spoke by email several times Sometimes I never had a decent response as a person. Now this time, after the month, I request a withdrawal of 10,000 pesos and I get the same error as last time, it asks me to enter email...and the option is not there, I am not the only one who has gone through this, there are several here in Chile You can't withdraw please do something this time and I want to close my account once it's solved, thank you tunember@gmail.com
User tunember
Solicite un retiro hace un mes de 40.000 clp tengo 4 métodos de deposito y 3 métodos de retiro verificados ...y soy usuario de hace mucho tiempo esta vez hable 100 veces al chat son unos groseros mal educados nunca dan solución también hable por correo varias veces nunca tuve una repuesta digna como persona. Ahora esta vez ya pasado el mes solicito un retiro de 10.000 pesos y me sale el mismo error de la vez pasada me pide que ingrese correo ...y no esta la opción no soy el único que a pasado por esto son varios acá en chile que no pueden retirar porfavor esta vez hagan algo y quiero cerrar mi cuenta una vez solucionado gracias tunember@gmail.com
User tunember