Požádal jsem o vyplacení za 100 $ dne 29. 3. 25. Dne 3. 4. 25 jsem obdržel e-mail s informací, že mé uplatnění bylo zpracováno a má platba by měla být brzy připsána na můj bankovní účet. Stav mého uplatnění se změnil z „Čeká na vyřízení" na „Zpracováno". O tři týdny později dnes můj bankovní účet stále nevidí žádné známky příchozího převodu z Mega Bonanza. Několikrát jsem kontaktoval zákaznickou podporu, abych navázal, a pokaždé dostávám stejnou odpověď... již schváleno a čekám na dokončení platebního oddělení. Žádný čas příjezdu, jen brzy.
I requested my redemption for $100 on 3/29/25. On 4/3/25, I received an email informing me that my redemption has been processed and my payment should get to my bank account shortly. My redemption's status changed from 'Pending' to 'Processed'. Three weeks later today, my bank account still sees no sign of any incoming transfer from Mega Bonanza. I have contacted customer support multiple times to follow up and I get the same response each time... approved already and waiting for the payment department to complete. No ETA, just soon.