FórumDiskuze stížnostíMrSloty nevyplácí po 3 měsících

MrSloty nevyplácí po 3 měsících

před 2 roky od jeffhardy102
|
4610 zobrazení 9 odpovědí |
|
před 2 roky

Ahoj


Od 26. 12. 2021 jsem provedl výběr od pana Sloty a čekal jsem 3 měsíce, než jsem dostal zprávu, že došlo k poruše a že moje peníze byly proto zaúčtovány zpět na účet kasina.

Nyní jsem znovu zkusil provést výplatu a musím znovu počkat alespoň 2 týdny. O MrSloty jsem v tuto chvíli slyšel spoustu negativních věcí a obávám se, že tentokrát mě to jen odradí. Můžete mi pomoci vyřešit tento problém? Takhle čekám ještě dlouho potom, to už mi prostě nepřipadá fér


LG Thomas

Upravil Radka před 2 roky
Důvod: přidán odkaz na kasino
Automaticky přeloženo:
jeffhardy102
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, že jste si vybrali tak špatné kasino:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/mr-sloty-has-not-paid-me

https://casino.guru/forum/casinos/mr-sloty-casino---general-discussion/3

Upřímně řečeno, pokud odešlete stížnost, jsem si zcela jistý, že kasino na ni nebude reagovat.

Jak jsem psal ostatním hráčům, kteří tam vyhráli, s největší pravděpodobností nedostanete zaplaceno, obávám se.

Stačí zkontrolovat počet vyřešených stížností na toto kasino a získáte větší obrázek. 🙁


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Je možné, že šance jsou špatné, ale také jsem četl, že Casino Guru dokázalo pomoci mnoha lidem, aby jejich výhry vyplatil MrSloty, a co jiného mohu udělat, než doufejme, že s trochou pozornosti a pomoci dostanu výplatu. Mám to nyní dodatečně podáno jako stížnost, protože nechci být tak snadno vyřízen

Automaticky přeloženo:
jeffhardy102
před 2 roky

To je pravda, jsou tu někteří šťastní hráči, kteří nakonec dostali zaplaceno.

Doufám, že i vy budete ten šťastný. Vzhledem k tomu, že jste byli trpěliví déle než tři měsíce, doufám, že vám budeme moci pomoci!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Nyní jsem podal stížnost a doufám, že vše společně vyřídíme. Bylo mi řečeno, že vzhledem k tomu, že jsem nedávno provedl novou platbu znovu, mám počkat dalších 14 dní a poté se znovu ozvat. Doufám, že to společně zvládneme!

Automaticky přeloženo:
jeffhardy102
před 2 roky

Povolují tedy pouze jeden čekající výběr, pochopil jsem to správně?

Uvidíme vaši stížnost.

Každopádně doufám, že už nikdy nebudete hrát v tak hrozném kasinu. Na skóre reputace kasina záleží. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hraji mr sloty a jsem na ně v tuto chvíli velmi naštvaný, během tohoto měsíce můj výběr stále říká čekající výběr, jako by se zasekl, ale za poslední měsíc jsem neprovedl žádné výběry, hádejte, co jsem vyhrál, se pokusil vybrat svou výhru a nemohl jsem, tak jsem pokračoval ve hře, tento měsíc jsem 4krát kontaktoval pana slotyho a stále říkali to samé staré, předali jsme to našemu technickému týmu, měli byste dostat e-mail, čekali jsme týdny a týdny nic, takže s panem Slotym končím, pokud si nemohu vybrat své výhry, nevložím

Automaticky přeloženo:
michaelgee344
před rokem

Oh, ne...do této pasti se nechytil další hráč 🙁. Pokračujte, přečtěte si celé vlákno, abyste zjistili, o čem mluvím.

Je mi to moc líto!

Automaticky přeloženo:
michaelgee344
před 9 měsíci

Obdrželi jste svou výhru?

Automaticky přeloženo:
jeffhardy102
před 9 měsíci

Obdrželi jste svou výhru?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky