FórumDiskuze stížnostíMožná si budete chtít přečíst

Možná si budete chtít přečíst

před 8 měsíci od hoffmancamron873
|
1179 zobrazení 3 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Milý camrone


Chápu vaši nespokojenost s výsledkem vaší stížnosti, ale jak jsem napsal ve vláknu stížnosti po pečlivém přezkoumání důkazů poskytnutých kasinem, z oprávněných důvodů jste neprošli ověřovacím procesem a souhlasíme s rozhodnutím kasina.


Bohužel kvůli GDPR a dalším nařízením, kterými se musíme řídit, nemůžeme sdílet důkazy.


Chápu vaši frustraci, ale mějte prosím na paměti, že se snažíme hráčům pomáhat tím, že pokud je to možné, řešíme problémy mezi hráči a kasiny a tuto službu nabízíme zdarma. Casino.guru je nezávislým zdrojem informací o online kasinech, online kasinových hrách a působí jako prostředník při řešení sporů hráčů, který není kontrolován žádným provozovatelem hazardních her.


Mohu vás ujistit, že každou stížnost vždy posuzujeme nezávisle a rozhodujeme se na základě faktů, které můžeme shromáždit.


Bohužel po shromáždění všech potřebných informací jsme nuceni vaši stížnost zamítnout a není důvod ji znovu otevírat, protože důvody zamítnutí zůstávají stejné.


Je nám líto, že jsme vám při této příležitosti nemohli více pomoci. Pokud v budoucnu narazíte na nějaké problémy s tímto nebo jiným kasinem, neváhejte nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.


Jsem na několika stránkách kasina, kde jsem použil stejný státem vydaný průkaz, který jsem vložil a vybral tisíce dolarů a nikdy jsem neměl žádné problémy. Ale zjevně nemám právo vědět, proč byl můj účet uzavřen a moje peníze ukradeny. Ale měli důkazy nebo platné důvody, proč to udělali, ale nemám právo vědět proč. Takže tady to máte online Kasina mohou zavřít váš účet a ukrást vaše peníze a vše, co musíte udělat, je říci, že mají důkazy nebo důkazy o nesprávném jednání nebo porušení pravidla. A pak už nikdy nemusíte žádné ukazovat a odjet se svými penězi do západu slunce


Automaticky přeloženo:
hoffmancamron873
před 8 měsíci

Dovolte mi, abych k vaší stížnosti přidal odkaz, na který lze kliknout, aby ostatní viděli také celý její obsah:

https://casino.guru/club-player-casino-player-s-winnings-haven-t-been-1

Bez jakékoli touhy rozdmýchat váš oheň, cítím, že by bylo fér zmínit toto:

"Neexistoval skutečný zůstatek peněz, jeho jediným vkladem byl ověřovací vklad, který byl vrácen."

Jsou to interní informace, které jsme také získali z kasina.




Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Lol, mám screenshoty, které dokazují, že jsem měl přes tři sta dolarů, ale je to v pořádku, poučil jsem se a nyní hraji pouze na stránkách, které vás nezničí a vyplácí vám jakoukoli částku v dolarech, kterou požadujete, což považujete za velmi zajímavé, že žádný z těchto webů se nenachází na vašem rozsáhlém výběru webů na této stránce.

Automaticky přeloženo:
hoffmancamron873
před 7 měsíci

Poskytli jste tyto důkazy i Michalovi, který vaši stížnost řešil? Nemyslím si, že je velká věda poznat ze snímků obrazovky, zda jste vložili 300 $.

Taková zkušenost je však určitě poučná minimálně do budoucna a doufám, že zůstanete u kasin, kde se vám taková věc nestala.

Každopádně, co kasina, která jste na našem webu nenašli a hrajete v nich?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky