Milý camrone
Chápu vaši nespokojenost s výsledkem vaší stížnosti, ale jak jsem napsal ve vláknu stížnosti po pečlivém přezkoumání důkazů poskytnutých kasinem, z oprávněných důvodů jste neprošli ověřovacím procesem a souhlasíme s rozhodnutím kasina.
Bohužel kvůli GDPR a dalším nařízením, kterými se musíme řídit, nemůžeme sdílet důkazy.
Chápu vaši frustraci, ale mějte prosím na paměti, že se snažíme hráčům pomáhat tím, že pokud je to možné, řešíme problémy mezi hráči a kasiny a tuto službu nabízíme zdarma. Casino.guru je nezávislým zdrojem informací o online kasinech, online kasinových hrách a působí jako prostředník při řešení sporů hráčů, který není kontrolován žádným provozovatelem hazardních her.
Mohu vás ujistit, že každou stížnost vždy posuzujeme nezávisle a rozhodujeme se na základě faktů, které můžeme shromáždit.
Bohužel po shromáždění všech potřebných informací jsme nuceni vaši stížnost zamítnout a není důvod ji znovu otevírat, protože důvody zamítnutí zůstávají stejné.
Je nám líto, že jsme vám při této příležitosti nemohli více pomoci. Pokud v budoucnu narazíte na nějaké problémy s tímto nebo jiným kasinem, neváhejte nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci.
Jsem na několika stránkách kasina, kde jsem použil stejný státem vydaný průkaz, který jsem vložil a vybral tisíce dolarů a nikdy jsem neměl žádné problémy. Ale zjevně nemám právo vědět, proč byl můj účet uzavřen a moje peníze ukradeny. Ale měli důkazy nebo platné důvody, proč to udělali, ale nemám právo vědět proč. Takže tady to máte online Kasina mohou zavřít váš účet a ukrást vaše peníze a vše, co musíte udělat, je říci, že mají důkazy nebo důkazy o nesprávném jednání nebo porušení pravidla. A pak už nikdy nemusíte žádné ukazovat a odjet se svými penězi do západu slunce
Dear camron
i understand your dissatisfaction with the outcome of your complaint, but as I have written in the complaint thread after a careful review of the evidence provided by the casino you did not pass the verification process for valid reasons, and we agree with the casino's decision.
Unfortunately, due to GDPR and other regulations that we have to follow we can’t share the evidence.
I understand your frustration, but please bear in mind that we are trying to help players by resolving issues between the players and the casinos if possible, and we are offering this service free of charge. Casino.guru is an independent source of information about online casinos, online casino games and acts as a mediator in resolving players’ disputes that is not controlled by any gambling operator.
I can assure you that we always look at each complaint independently and make our decisions based on the facts we can gather.
Unfortunately, after gathering all the necessary information we are forced to reject your complaint and there is no reason to reopen your complaint as the reasons for the rejection remain the same.
We are sorry we could not be of more help on this occasion. If you run into any issues with this or any other casino in the future, please do not hesitate to contact us and we will do our best to help.
I am on several casino sites used the same state issued ID deposited and withdrew thousands of dollars and never have had any issues. But apparently I am not entitled to know why my account got closed and my money stolen. But they had evidence or valid reasons why they did it but im not entitled to know why. So there you have it online Casinos can shut your account down steal your money and all the have to do is say they have evidence or proof of wrong doing or breaking a rule. And than never have to actually show any and drive off with your money into the sunset