Toto je e-mail, který MGA považuje za vhodné poslat hráče, který nemá kam se obrátit.
Výběr Condor Malta Limited před dvěma měsíci mi do banky nedorazil. Stejně jako mnoho hráčů tam nepomáhá ani skupina, obvyklá taktika zdržování, když kasino krachuje.
MGA mi nejprve řekl, abych kontaktoval MADRE (ADR) MADRE nereaguje. Vrátil jsem se s tím na MGA a řekli, že nemohou pomoci? Zeptal jsem se z jakého důvodu, co má hráč dělat a oni navrhli soud!???
Jaký smysl má tento poskytovatel licence, když odmítne hráčům pomoci?
This is an email the MGA feels appropriate to send a player with nowhere to turn.
Condor Malta Limited withdrawal two months ago did not arrive in my bank. Like many players out there the group is not helping, the usual tactitcs of delaying when a casino is going bust.
MGA at first told me to contact MADRE (the ADR) MADRE is unresponsive. I went back to the MGA with this and they said they can't help? I asked on what grounds, what is a player supposed to do and they suggested court!???
What is the point of this license provider if they refuse to help players?