LHŮTA REKLAMACE

před rokem od christianrodriguez
|
2315 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Jedna otázka, myslíte si, že je vhodné zahájit stížnost, když ještě neuplynulo 60 dní pro ověření účtu, jsem asi 50. den a mám pocit, že mě kasino prostě ignoruje. Již jsem jim poslal veškerou dokumentaci, o kterou požádali.

Děkuji za zpětnou vazbu

Automaticky přeloženo:
christianrodriguez
před rokem

Ahoj!

Obdivuji vaši trpělivost! Zbláznil bych se z toho, že mě tak dlouho ignorovali.

Bez dalšího odkladu odešlete stížnost nyní, stačí použít tento odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Věřte mi, není normální ani morální nechat vás takhle čekat.

Kdy vám kasino naposledy odpovědělo?



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Právě mi odpověděli, že musím nadále čekat na rozhodnutí, které učiní, ale opravdu nemají žádný argument, který by byl platný pro to, co mi dělají (odmítnout mé výběry a zmrazit můj účet), pouze jsem učinil vysoká sázka a automat mi dobře zaplatil, to bylo vše a z toho důvodu mě zablokovali.

Přílohy Screens, takže můžete vidět, co mi odpověděli. Předpokládá se, že v cca. 10 dní je 60 dní, které označují ve svých zásadách, ale už argumentují, že by se mohly zvýšit.

Děkuji

filefilefile

Automaticky přeloženo:
christianrodriguez
před rokem

Chápu. Slyšel jsem o případech, kdy byli hráči nuceni čekat mnohem déle. Neříkám, že je to v pořádku, ale pokud kasino skutečně věří, že existuje něco, co stojí za prozkoumání, je to uvedeno v podmínkách, které mají povoleno.

Obávám se, že si musíme počkat na konečné rozhodnutí.

Každopádně, chystáte se podat stížnost, jak bylo navrženo dříve?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

No, jsem připraven, mám veškerou dokumentaci:

- Doklad o převodech provedených na váš účet.

- Doklad o schválených výběrech.

-Obrazovky zůstatku čekajícího na výběr.

-Obrazovky technické podpory, na kterých uvádějí, že můj účet je ověřen.

Myslím, že příští týden vám podám stížnost, abych zjistil, zda mi tento problém nevyřešíte. Pravdou je, že si myslím, že způsob, jakým se několik kasin chová, když chcete vybrat zisky, je něco docela nespravedlivého a svévolného. Vždycky by mě zajímalo, kdyby se vás ptali při každém vkladu, rozmyslel byste si to dvakrát? V čem mám jasno je, že to tak nezůstane. Uchýlím se k poslední instanci buď přes sítě nebo vládu, dokud mi nezaplatí.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
christianrodriguez
před rokem

Zdá se, že jsi dobře připravený. To je dobré.

Dovolte mi říci, že není rozumné srovnávat vklad s výběrem, mluvíme o různých situacích ovlivněných různými aspekty.

Existuje však způsob, jak přeskočit pozdější nepříjemnosti – slušné kasino by mělo mít možnost ověřit váš účet hned po registraci. Pokud kasino váhá, dobře - dává vám zprávu.

Nezapomeňte však, že v případě, že vyhrajete, je třeba ještě zkontrolovat historii her a další podrobnosti účtu, abyste mohli výhru vyplatit. To se nikdy nezmění.

Stále doufám, že reklamace nebude nutná, ale přesto to zůstává způsob, který máte k dispozici.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Data pozastavení účtu jsem již dobře zkontroloval a 60 dní je v neděli splněno. Je vhodné podat reklamaci ihned nebo doporučujete, abych je poslal znovu na email?

Pokud jde o to, co jste mi řekl, že byste neměli srovnávat vklady s výběry, myslel jsem tím, že mám doklady o vkladech, které jsem provedl, i o schválených výběrech, které u mě vložili. Proto mi přišlo divné, že mi zmrazili účet; Pokud mi v předchozích případech platili bez problémů, dokonce mi pracovníci technické podpory řekli, že můj účet je již OVĚŘEN. Mám pocit, že mě zmrazili, protože jsem vyhrál dobrou cenu, a to by neměli dělat

Automaticky přeloženo:
christianrodriguez
před rokem

Ahoj.

Jsem rád, že se vracíš, i když jsem doufal ve šťastný konec.

Z mého pohledu jste čekali mnohem déle, než jsem kdy mohl udělat - proto jsem přesvědčen, že není důvod nechat vás čekat dále.

Stížnost bych podal tady a teď.

Děkuji za vysvětlení ohledně vkladů a výběrů Asi jsem nepochopil význam dříve. Poskytněte nám prosím veškerou relevantní komunikaci, snímky obrazovky a také všechny důležité dokumenty, které můžete ihned při odesílání stížnosti uvést, abyste případ nastartovali.

Jen připomínám odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Jak vám to zní? Jsi v?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Mohu podat stížnost na sazby cashback z kasina posido156 a hry Pinky mega fire blaze? Jsou to podvodníci

Automaticky přeloženo:
Theopistos21
před 4 měsíci

Ahoj, mohl bys nejdřív trochu popsat situaci, do které jsi se dostal a jaké je konkrétní dilema ohledně cashbacku? Měli jste jeden dostat a kasino vám nic nedalo? Nebo jste dostali méně, než jste měli?

Zkuste to prosím více rozvést a já vám řeknu, zda má cenu podat stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer, hrál jsem v kasinu super bet na automatu a vyhrával jsem 300 a pár realů, pak automat začal padat Stěžoval jsem si od čtvrtka v neděli jsem dostával odpověď a pak jsem řekl, že počkám do dneška pondělí teď jsem šel na stránku a vstoupil jsem do podpory super sázek, prostě jsem nemohl mluvit, mám výtisk hry a mám výtisk, jak mluvím s podporou Mám výtisk, jak se dnes snažím dostat a mluvit na podporu řekli, že poslali problém k vyřešení, ale zatím mi neodpověděli a já jsem nemohl mluvit s podporou.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zde jsou snímky obrazovky, pokud se podíváte na čas každého z nich, uvidíte hodiny uprostřed obrazovky právě v době, kdy by dával bonusy filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Marco1111
před 3 měsíci

Ahoj. Možná byste jim měli dát více času, aby mohli problém prozkoumat. Někdy to opravdu může trvat několik dní, dokonce týdnů.

Doufám, že se vám podaří získat nějaké vysvětlení, a určitě bychom rádi věděli o všech aktualizacích týkajících se tohoto.

Co říkáš? Je možné, abyste byl teď trochu trpělivější?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky