LHŮTA REKLAMACE

před 9 měsíci od christianrodriguez
|
1360 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Jedna otázka, myslíte si, že je vhodné zahájit stížnost, když ještě neuplynulo 60 dní pro ověření účtu, jsem asi 50. den a mám pocit, že mě kasino prostě ignoruje. Již jsem jim poslal veškerou dokumentaci, o kterou požádali.

Děkuji za zpětnou vazbu

Automaticky přeloženo:
christianrodriguez
před 9 měsíci

Ahoj!

Obdivuji vaši trpělivost! Zbláznil bych se z toho, že mě tak dlouho ignorovali.

Bez dalšího odkladu odešlete stížnost nyní, stačí použít tento odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Věřte mi, není normální ani morální nechat vás takhle čekat.

Kdy vám kasino naposledy odpovědělo?



Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Právě mi odpověděli, že musím nadále čekat na rozhodnutí, které učiní, ale opravdu nemají žádný argument, který by byl platný pro to, co mi dělají (odmítnout mé výběry a zmrazit můj účet), pouze jsem učinil vysoká sázka a automat mi dobře zaplatil, to bylo vše a z toho důvodu mě zablokovali.

Přílohy Screens, takže můžete vidět, co mi odpověděli. Předpokládá se, že v cca. 10 dní je 60 dní, které označují ve svých zásadách, ale už argumentují, že by se mohly zvýšit.

Děkuji

filefilefile

Automaticky přeloženo:
christianrodriguez
před 9 měsíci

Chápu. Slyšel jsem o případech, kdy byli hráči nuceni čekat mnohem déle. Neříkám, že je to v pořádku, ale pokud kasino skutečně věří, že existuje něco, co stojí za prozkoumání, je to uvedeno v podmínkách, které mají povoleno.

Obávám se, že si musíme počkat na konečné rozhodnutí.

Každopádně, chystáte se podat stížnost, jak bylo navrženo dříve?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

No, jsem připraven, mám veškerou dokumentaci:

- Doklad o převodech provedených na váš účet.

- Doklad o schválených výběrech.

-Obrazovky zůstatku čekajícího na výběr.

-Obrazovky technické podpory, na kterých uvádějí, že můj účet je ověřen.

Myslím, že příští týden vám podám stížnost, abych zjistil, zda mi tento problém nevyřešíte. Pravdou je, že si myslím, že způsob, jakým se několik kasin chová, když chcete vybrat zisky, je něco docela nespravedlivého a svévolného. Vždycky by mě zajímalo, kdyby se vás ptali při každém vkladu, rozmyslel byste si to dvakrát? V čem mám jasno je, že to tak nezůstane. Uchýlím se k poslední instanci buď přes sítě nebo vládu, dokud mi nezaplatí.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
christianrodriguez
před 9 měsíci

Zdá se, že jsi dobře připravený. To je dobré.

Dovolte mi říci, že není rozumné srovnávat vklad s výběrem, mluvíme o různých situacích ovlivněných různými aspekty.

Existuje však způsob, jak přeskočit pozdější nepříjemnosti – slušné kasino by mělo mít možnost ověřit váš účet hned po registraci. Pokud kasino váhá, dobře - dává vám zprávu.

Nezapomeňte však, že v případě, že vyhrajete, je třeba ještě zkontrolovat historii her a další podrobnosti účtu, abyste mohli výhru vyplatit. To se nikdy nezmění.

Stále doufám, že reklamace nebude nutná, ale přesto to zůstává způsob, který máte k dispozici.



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Data pozastavení účtu jsem již dobře zkontroloval a 60 dní je v neděli splněno. Je vhodné podat reklamaci ihned nebo doporučujete, abych je poslal znovu na email?

Pokud jde o to, co jste mi řekl, že byste neměli srovnávat vklady s výběry, myslel jsem tím, že mám doklady o vkladech, které jsem provedl, i o schválených výběrech, které u mě vložili. Proto mi přišlo divné, že mi zmrazili účet; Pokud mi v předchozích případech platili bez problémů, dokonce mi pracovníci technické podpory řekli, že můj účet je již OVĚŘEN. Mám pocit, že mě zmrazili, protože jsem vyhrál dobrou cenu, a to by neměli dělat

Automaticky přeloženo:
christianrodriguez
před 9 měsíci

Ahoj.

Jsem rád, že se vracíš, i když jsem doufal ve šťastný konec.

Z mého pohledu jste čekali mnohem déle, než jsem kdy mohl udělat - proto jsem přesvědčen, že není důvod nechat vás čekat dále.

Stížnost bych podal tady a teď.

Děkuji za vysvětlení ohledně vkladů a výběrů Asi jsem nepochopil význam dříve. Poskytněte nám prosím veškerou relevantní komunikaci, snímky obrazovky a také všechny důležité dokumenty, které můžete ihned při odesílání stížnosti uvést, abyste případ nastartovali.

Jen připomínám odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Jak vám to zní? Jsi v?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky