FórumDiskuze stížnostíKdokoli slyšel o kasinu basswin, měl podezření na způsoby výběru

Kdokoli slyšel o kasinu basswin, měl podezření na způsoby výběru (strana 7)

před 6 měsíci od Batman1010
|
26644 zobrazení 191 odpovědí |
|
1...6 7 8...10
shabanarashid85
před 4 měsíci

Ahoj,

pokud jste plně ověřeni a karta, na kterou jste se rozhodli vybrat, je Mastercard, neměl by být problém. V tomto časovém rámci jsem měl více výběrů, chvíli to trvá, ale peníze přijdou. Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
ds99
před 4 měsíci

Ahoj, jde to s 36 hodinami nebo to trvalo déle. Jen se nezdá, že by se do toho pořádně podívali. Vložil jsem spoustu peněz a vyhrál jsem 400 eur, takže mám obavy. Zdá se, že v e-mailech reagují, ale nezdá se, že by se tímto problémem zabývali. Myslím, že počkám dalších 5 hodin

Automaticky přeloženo:
shabanarashid85
před 4 měsíci

Ano, zdá se, že 36. hodina bude uložena. Do které banky jste zadali výběr?

neměl jsem žádné problémy se svým špačkem (Mastercard)

Automaticky přeloženo:
ds99
před 4 měsíci

Jsem u NatWest (což je MasterCard) l. Zřejmě mi teď poslali e-mail, že jsou technické problémy a je to globální záležitost. Jsem z toho opravdu naštvaná

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Měl jsem to jednou, ale jindy to bylo 36 hodin čekání a prostředky byly tam. Stačí zkusit výběr provést znovu

Automaticky přeloženo:
ds99
před 4 měsíci

Pokud mohu poté odstoupit a udělat to znovu, budu „vzadu ve frontě" a nechám vás čekat dalších 36 hodin. Pamatujete si, jak dlouho trvalo, než se technický problém vyřešil?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Byl to jen jednou technický problém, agent online chatu nevěděl, jak dlouho, ale když jsem požádal o další výběr, už se to neopakovalo, ani kdykoli poté. Vrátili vám peníze na účet? Udělali to se mnou a musel jsem znovu požádat o výběr a počkat 36 hodin. Je to dlouhá doba a nikdy nevíte, jestli to skutečně přijde, ale mluvím jen z vlastní zkušenosti a provedl jsem asi 8 výběrů po 400 EUR a všechny jsem obdržel

Automaticky přeloženo:
ds99
před 4 měsíci

Stažení stále čeká. Možná jen chtějí, abych to utratil, ale já to neudělám. Jak dlouho přesně trvalo vyřešení problému. Jen trpím úzkostí a potřebuji jen nějaké ujištění. Myslíte si, že bych měl zrušit žádost o výběr a znovu ji podat?

Automaticky přeloženo:
shabanarashid85
před 4 měsíci

Když jsem měl technický problém, mluvil jsem s agentem online chatu a oni žádost zrušili a prostředky byly zpět na mém herním účtu, a pak jsem udělal další žádost a opět se nevyskytl žádný technický problém (žádný jsem očekával). Prostředky byly v bance o 36 hodin později.

Automaticky přeloženo:
shabanarashid85
před 4 měsíci

Měl jsem 10 odmítnutých výběrů a nakonec jsem to vzdal. Je to podvodný web. Z toho, co jsem pochopil, jediná banka, do které to bude vybírat, je Starling nebo nějaká jiná online banka. Nezadržoval bych ti dech.

Automaticky přeloženo:
ds99
před 4 měsíci

Ano, právě mi řekli, abych zrušil tuto žádost o výběr a provedl nový, ale nyní nemohu ani požádat o výběr. Asi budu muset někam podat stížnost. Toto je mimo provoz

Automaticky přeloženo:
shabanarashid85
před 4 měsíci

Prohrál jsem 3k, protože jsem nemohl vybrat. Pořád říkají opakovat, dokud to nevzdáte. Kasino není regulováno, takže nemůžete nic dělat.

Automaticky přeloženo:
ds99
před 4 měsíci

Právě jsem provedl novou žádost, takže budu čekat dalších 36 hodin. Pokud ne, pokusím se tuto společnost nahlásit

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, hrál jsem s Basswin online a čekám na výběr 400. Stále to říká čekající a mám z toho obavy. Kontaktoval jsem zákaznický servis, který mě požádal, abych počkal celých 36 hodin. Řekl jsem jim, že mám obavy a jestli se mohou spojit s týmem pro zpracování plateb, aby to zjistili. Jen mi pořád odpovídají, že musím čekat 36 hodin. Jejich smluvní podmínky uvádějí mezi 24-36 hodinami. Ale vše, co dostanu, je - oh, bylo to jen 32 hodin atd. ještě někdo s tímto problémem? Může někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj. Vidím, že jste zde s naším týmem již podali stížnost a je třeba ji nyní aktualizovat. Pokud chcete, můžete to snadno udělat zde .

V jakém stavu je nyní váš odběr? Podařilo se jim vyřešit technický problém?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dobrý den, stále se čeká. Počkám 36 hodin. Nevidím, že by uvolňovali prostředky. Zdá se, že opravdu nechtějí pomoci

Automaticky přeloženo:
shabanarashid85
před 4 měsíci

Dobře. Informujte nás, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Ahoj,

Dostal jsem e-mail, že jde o technický problém. Bylo mi řečeno, abych zkusil znovu požádat o další výběr. filefile

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj,

Požádal jsem o výběr pomocí účtu NETELLER. Zřejmě někdo tady předtím dokázal úspěšně získat své prostředky přes tento účet. Takže držím palce dalších 36 hodin

Automaticky přeloženo:
shabanarashid85
před 4 měsíci

Jsem však rád, že vám kasino v e-mailu vysvětlilo, co všechno může způsobit technické problémy.

Tak uvidíme, jak bude stahování Netelleru probíhat a snad vše klapne.

Budu čekat, jestli budeš mít pozitivní zprávy. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Společnost NETELLER je známá celosvětovými transakcemi. Pokud se to nepodaří, je třeba vyřešit systém MasterCard. Nemyslím si, že by došlo k technickým problémům. Věřím, že jen odmítají zaplatit. Odmítají mi poskytnout kontaktní údaje na platební oddělení. Zavolal jsem na číslo na jejich webových stránkách a osoba mi odmítla poskytnout jakékoli podrobnosti nebo mi vůbec pomoci. Pokud NETELLER selže, věřím, že společnost je rozhodně podvod.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky