To je špatné. Pro ověření totožnosti jsem použil pas a pro ověření adresy účet za telefon. Fotky mého průkazu nefungovaly. Musel jsem je naskenovat tiskárnou, abych získal dostatečně dobrou kvalitu, aby je systém přijal. Fotografie byly stále odmítány. Také jsem jim poslal kopie e-mailem, protože živý chat uvedl, že mohou provést ruční ověření.
Zkontroloval jsem tam jejich podmínky a část 4.2 pravidel uvádí: (https://basswin.com/en/rules)
Během naší spolupráce můžeme požadovat kopie jednoho nebo více z následujících dokumentů (nebo dalších dokumentů, které nejsou uvedeny níže): platný cestovní pas; dokumenty potvrzující adresu (účet za energie vystavený během posledních 30 dnů nebo výpis z účtu jasně uvádějící jméno a adresu); doklad o vlastnictví platebních metod používaných na účtu (fotografie nebo skeny obou stran karet použitých k provádění vkladů na Stránku, s viditelnými prvními šesti a posledními čtyřmi číslicemi čísla karty a CVV kódem na zadní straně karty skrytý bankovní výpis pro použité karty, zobrazující naše nedávné transakce.
(Poslal jsem tučně pro zdůraznění trochu, o čem bych jim poslal e-mail). Obvykle je řidičský průkaz platným průkazem totožnosti s fotografií, protože je vydán státem.
Jakkoli je to k šílenství, řekl bych, buďte v komunikaci s nimi klidní. Kluci, se kterými přicházíte do kontaktu, jsou zaměstnanci nebo spíše nezávislí dodavatelé pracující pro arašídy. Zatímco jste bez kapsy, máte pocit, že jste jim vydáni na milost.
Poslal bych email na
customercare@basswin.email
...zdvořile uvést, že váš platný průkaz totožnosti ve Spojeném království je vaším řidičským průkazem. Byla vydána v roce #### a platí do #### a stejně jako pasy mají licence s fotografickými kartami platnost 10 let, takže jde o skutečnou podobiznu vaší aktuální fotografie. Dejte jim vědět, že jste si přečetli pravidla jejich webu a že část 4.2 pravidel stanoví „nebo další dokumenty, které nejsou uvedeny níže", v takovém případě se jich zeptejte, zda přijmou platný řidičský průkaz s fotografií pro ověření totožnosti. Pokud ne, proč ne?
Říkám to, ale právě to bych udělal. Jsem jen další hráč. (nebo byl - nikdy více). Již dříve mi bylo doporučeno, že tato stránka (Casino Guru) má službu stížností, která může pomoci dát věci do pořádku. Jsem si jistý, že se někdo odsud přihlásí, aby vás správně navedl při jednání s nimi.
Nejlepší
That's bad. I used a passport for ID verification and a phone bill for address verification. The photos of my ID didn't work. I had to scan them with the printer to get good enough quality for the system to accept them. Photos kept being rejected. I also emailed them the copies as live chat had stated that they can do manual verification.
I checked their terms there and section 4.2 of the rules states: (https://basswin.com/en/rules)
During our cooperation, we may request copies of one or more of the following documents (or additional documents not listed below): valid passport; documents confirming address (utility bill issued within the last 30 days or bank statement clearly indicating name and address); proof of ownership of the payment methods used in the account (photos or scans of both sides of the card(s) used to make deposits on the Site, with the first six and last four digits of the card number visible, and the CVV code on the back of the card hidden. Bank statement for the card(s) used, showing our recent transactions.
(I've bolded for emphasis the bit I'd be emailing them back about). Usually, a driving license is a valid photo ID because it's government-issued.
As maddening as it is, I'd say, be calm in your communications with them. The guys you're getting in contact with are employees or more likely independent contractors working for peanuts. While you're out of pocket, it feels like you're at their mercy.
I'd send an email to
customercare@basswin.email
...politely stating that your valid ID in the UK is your driving license. It was issued in #### and is valid until ####, and just the same as passports, photocard licenses have a 10-year validity so it is a true likeness of your current photo. Let them know you've read their site rules and that section 4.2 of the rules stipulate "or additional documents not listed below", in which case, ask them if they'll accept a valid photocard driving license for ID verification. If not, why not?
I'm saying that, but that's just what I would do. I'm just another player. (or was - never again). I was advised on here earlier that this site (Casino Guru) has a complaints service that can help put things right. I'm sure someone from here will chip in to steer you right in dealing with them.
Best
Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo: