FórumDiskuze stížnostíKasino Neonix mi uzavřelo účet a vzalo mi peníze

Kasino Neonix mi uzavřelo účet a vzalo mi peníze

před 3 měsíci od piotrsalecki1
|
853 zobrazení 5 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Dobrý den, píšu Vám s velmi smutným tématem. Jak můžete vidět ve vláknu neonix casino uzavřelo můj účet poté, co jsem vybral výhru a samozřejmě si vzal všechny peníze

trvá to už tři měsíce a ani mi nemůžou odpovídat na maily. Jsem z této situace opravdu zmatený. Jen chci všechny varovat, aby tam nehráli.

screenshoty níže zobrazují situaci, ale jen abyste věděli, když půjdete do T&C webu, sekce, které specifikovaly, jsou opravdu široké a jsou to nesmysly, v podstatě se podívejte na data v těchto e-mailech. Patetická společnost. filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
piotrsalecki1
před 3 měsíci

Ahoj, čekal jsem, že se z emailů dozvím, co se stalo, ale vše bylo napsáno jen obecně, takže v podstatě neznáme důvod. Také jsem si všiml, že říkáte, že si nejste vědomi žádného pochybení z vaší strany, proto byl dobrý tah podat stížnost a uvidíme, co náš tým zjistí.

Zmínil jste, že jste hráli s bonusem, není v bodech něco, o čem kasino něco zmínilo?

Snad se to vyřeší spravedlivě.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Bohužel jsem nečetl o ničem, co bych mohl udělat špatně. Nikdy jsem nepřekročil maximální sázku, hrál jsem pouze sloty, ne na vpn. Jen si myslím, že nechtěli, abych vybíral, což je super smutné, zvláště když uvážím, že to pro mě není malá částka, protože jsem stále student.

Automaticky přeloženo:
piotrsalecki1
před 3 měsíci

U bonusu omezených her jsem měl představu, jestli něco takového nemůže být v rozporu. Díval jsem se i na aktuální body 8.2 a 8.3, ale nic konkrétního tam napsáno není.

Takže bych řekl, že je dobře, že jste zaregistrovali stížnost a doufejme, že kasino na ni odpoví.

Každopádně podle bezpečnostního indexu to nebyla nejlepší volba a příště bych se asi šetřil na vklad do takového kasina. Viděli jste to taky?

Každopádně doufám, že to půjde vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Samozřejmě to byl špatný nápad, ale tenkrát jsem to nevěděl. Díky této situaci jsem ztratil veškerý zájem o hazard. Možná je to dobře 😔

Automaticky přeloženo:
piotrsalecki1
před 3 měsíci

Jak se říká, všechno zlé je k něčemu dobré. Reklamace ale ještě není u konce, tak doufám, že vám pomůžeme. Pokud ne, máte alespoň „výhru" a tou je, že pravděpodobně přestanete hrát.

Pokud se vám kasino ozve s něčím novým, dejte nám vědět.😕

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky