FórumDiskuze stížnostíJOKAROOM STOLE MOJE PENÍZE

JOKAROOM STOLE MOJE PENÍZE

před 3 roky od Beckygr990
|
6170 zobrazení 14 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

neautorizované transakce v celkové výši 8 434,00 AUD do Jokaroom

5 720 $ bylo vráceno, takže zůstalo vynikajících 2 714,00 AUD!


JSOU ODCHYLUJÍCÍ ZMĚNY!



Automaticky přeloženo:
před 3 roky

HI Beckygr990

Jokaroom deaktivoval můj účet poté, co vyhrál 9935 $, nemůžu ho stáhnout a nyní zůstal ve tmě. A jdu v kruzích, kontaktoval jsem svou banku, když vkladáte, musíte získat své výhry.

Pro vás je to jiný podvod

... zavolejte na svou banku a zpochybněte transakce a pošlete jim všechny screenshoty, které dokazují, že provedou vrácení peněz a vyšetřování v ní, je to podvodný tým v bankovním oddělení.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

V současné době mluvím s jokaroom prostřednictvím chatu, že jsou k ničemu, upřímně opakuji své já za poslední 2 týdny. Austrálie čas přes noc celý den stále stejný jsem uvízl.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Jo, doly chodily kolem kruhů

Vznesl jsem stížnost na banku, že šli k obchodníkovi KAC, který tvrdil, že nic není sporné! ive musí bojovat téměř měsíc! jen proto, aby vrátili část svých peněz!

špatně už zase zítra s bankou nebudu mít dost sporu!


hodně štěstí při získávání peněz

Automaticky přeloženo:
Waj888
před 3 roky

To je to, co dělají!

dělají to, aby se lidé vzdali! Nebo se podívejte, jak daleko je někdo ochoten jít!

Půjdu až na to, abych jim zakázal AUS, pokud budu mít

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Já jdu celou cestu stejně, ale živý chat, když váš No1 prostě zavře chat na vás.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

To jo!

řeknou vám na okamžik, že vytáhnou vaše údaje, ale pomáhají ostatním


Vím, že jsem měl jeden otevřený na svém ph n jiný na svém notebooku, jen abych agenta chytil

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Přečtěte si moji aktuálně otevřenou stížnost na ně od 18.5/20, to se děje


jeho nechutný

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Velmi pravdivé a opakují je samy. Říká se, že do 24 hodin, poté do 48, pak 5 hodin, budou lži. Bylo to přes 2 týdny a říkají znovu 24 hodin. Mám snímky všech důkazů, aby automaticky uzavřel chat. Ukázala jsem svou banku a nahlásila ji.

Automaticky přeloženo:
Beckygr990
před 3 roky

Prostě jsem zasel velmi špatně, cítím tě. ING není tak velké 4 velké banky, že lépe pomáhají.

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Všichni čekáme? A neexistují žádné časové rámce. Vidím, že to může trvat měsíce.

hodně štěstí nám všem.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Beckygr990, chápu, že jste frustrovaní, ale věřte mi, mám bohaté zkušenosti se stížnostmi různé povahy.

(Beckygr990 má otevřenou stížnost s Joka Room)

Prosím, vezměte mou radu. Nejdříve je nechte zaplatit a poté můžete začít se soudním řízením, kde si budete přát vytvořit další stížnosti nebo recenze. Nechceme je potrestat dříve, než zaplatí z nějakého důvodu. Nepodporujeme je, ale nechceme zničit vaše šance na vrácení peněz.

Toto kasino nemá licenci - takže neexistuje žádný regulátor, nikdo je nemůže donutit, aby vám zaplatili. Doposud neměli žádné problémy, ale nedávno jsme si všimli, že mají nějaké otevřené stížnosti od australských hráčů.

Každá zpráva, kterou vytvoříte, pošle varování jim a mně. Pokud začnete psát více zpráv, mohou vás začít ignorovat. Zejména zprávy jako „TENTO CASINO JE SOOOOOOOO DISGUSTING"


Pokud je začnete spamovat, mohou říci, že nespolupracujete, a mohou vaši platbu zpozdit o měsíce.

Buďte tedy chytří - vypadá to, že vás chtějí zaplatit. Prosím, dejte jim vše, co potřebují - například bankovní výpis. Myslím si, že nejlepší strategií pro tuto chvíli je spolupráce a poskytnutí všech požadovaných dokumentů.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj všichni.

Toto kasino funguje bez licence a právní kroky mohou být komplikované. Pokud vám kasino pomůže, nechte je. Pokud s vámi odmítnou mluvit, podejte prosím stížnost zde (web casino.guru) a pomůžete také ostatním hráčům.

V zoufalé situaci vždy existuje řešení:

https://mychargeback.com/ - Tato společnost provádí zpětné zúčtování. Pokud od transakce došlo méně než 90 dní, můžete je kontaktovat a vysvětlit jim, co se stalo - dělají zpětná zúčtování v případech, kdy kasino nemá licenci nebo v případě mizerné licence regulátora (Joka Room Case)

Zachovejte to jako poslední možnost - můžete zde předložit svůj případ a zeptat se na možnosti a v případě, že kasino nebude spolupracovat, použijte kompenzaci. Ale pozor - kompenzace jsou v kasinech obecně zakázána - takže pokud provedete zpětné zúčtování, neměli byste si s touto společností (skupinou) už hrát, nebo vám v budoucnu nemusí platit.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

To je tak špatné! Doufám, že existuje něco, co můžete udělat, abyste získali všechny své peníze zpět. Díky za sdílení, jsem tam plánoval vložit.

Automaticky přeloženo:
gloriander63
před 3 roky
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky