Beckygr990, chápu, že jste frustrovaní, ale věřte mi, mám bohaté zkušenosti se stížnostmi různé povahy.
(Beckygr990 má otevřenou stížnost s Joka Room)
Prosím, vezměte mou radu. Nejdříve je nechte zaplatit a poté můžete začít se soudním řízením, kde si budete přát vytvořit další stížnosti nebo recenze. Nechceme je potrestat dříve, než zaplatí z nějakého důvodu. Nepodporujeme je, ale nechceme zničit vaše šance na vrácení peněz.
Toto kasino nemá licenci - takže neexistuje žádný regulátor, nikdo je nemůže donutit, aby vám zaplatili. Doposud neměli žádné problémy, ale nedávno jsme si všimli, že mají nějaké otevřené stížnosti od australských hráčů.
Každá zpráva, kterou vytvoříte, pošle varování jim a mně. Pokud začnete psát více zpráv, mohou vás začít ignorovat. Zejména zprávy jako „TENTO CASINO JE SOOOOOOOO DISGUSTING"
Pokud je začnete spamovat, mohou říci, že nespolupracujete, a mohou vaši platbu zpozdit o měsíce.
Buďte tedy chytří - vypadá to, že vás chtějí zaplatit. Prosím, dejte jim vše, co potřebují - například bankovní výpis. Myslím si, že nejlepší strategií pro tuto chvíli je spolupráce a poskytnutí všech požadovaných dokumentů.
Beckygr990, I understand that you are frustrated, but trust me, I have rich experience with complaints of various nature.
(Beckygr990 has an open complaint with Joka Room)
Please, take my advice. First, let them pay you, and then you can begin with legal actions, creating other complaints or reviews where you want. We don't want to punish them sooner then they pay for a reason. We don't support them, but we don't want to ruin your chances to get the money back.
This casino has no license - so there is no regulator, nobody can force them to pay you. So far they had no problems, but recently we noticed that they have some open complaints from Australian players.
Every message you create sends an alert to them and to me. If you start writing multiple messages, they may start ignoring you. Especially messages like "THIS CASINO IS SOOOOOOOO DISGUSTING"
If you start spamming them, they can say you are not cooperating, and they can delay your payment for months.
So please be smart - it looks like they want to pay you. So please give them everything that they need - for example the bank statement. I think the best strategy for now is to cooperate and provide they all required documents.
Automaticky přeloženo: