Takže jsem dnes brzy ráno vyhrál x částky na královských válcích. Bonus nikdy nepoužívám a na této stránce hraji již velmi dlouho. Pokračoval jsem ve výběru prostředků a odehrání zbytku, poté jsem se ze hry odhlásil. Měl jsem zhruba 2 hodiny přestávku a šel jsem se znovu přihlásit, obdržel jsem chybovou zprávu, uživatelské jméno nebo heslo je neplatné. Zkusil jsem to 3krát a pak šel na chat, aby je přiměl k nápravě problému. Jakmile jsem byl spojen s agentem, zeptali se, jak mohu pomoci. Řekl jsem jim, že jsem zablokován, řekli, že musím resetovat heslo, zkuste to znovu. K čemuž jsem tam následoval kroky. Stejně by to nešlo. Mluvil jsem tedy s jiným agentem a zeptal jsem se, jak mohu tento problém vyřešit? Řekla, že to seřadí na svém konci, ručně to resetovala, stále jsem se nemohl přihlásit. Zkusil jsem tedy tlačítko reset na samotné kartě a uvidíme, jestli mi to tentokrát funguje. Ano, bylo to úspěšné. Jakmile jsem byl ve svém profilu, na kartě mají historii hráčů. Kliknul jsem na to a od včerejší půlnoci nebyla k dispozici žádná moje historie. Dotazoval jsem se na chatu, tehdy řekla, že jsem zrušil výběr a vrácení peněz se vrátilo na můj účet, mějte na paměti, že jsem byl na pár hodin zablokován. Uvádím, že jsem odehrál vrácení peněz během hodin, kdy jsem byl uzamčen. Řekl mi, že bych nikdy neměl nikomu dát své heslo, kterému bych své heslo nikomu nedal. Kromě toho, že mi zástupce v tamním oddělení dal nový, který nefungoval. Požádal jsem všechny agenty, aby mluvili s manažery nebo spory, laskavě vypnou chat a odejdou. S kým si mohu promluvit nebo se na něj obrátit, aby mi pomohl problém napravit? Když s nimi mluvím, mám většinu snímků obrazovky a potvrzení o odstoupení od smlouvy. Neposkytnou důkaz o vrácení peněz zpět na můj účet. Když požádám o důkaz
So I won x amount at royal reels early this morning. I never uses bonus and I've been playing on this site for a very long time. I proceeded to withdraw the funds and play the remainder off, I then signed out of the game. Had roughly 2 hour break and went to sign back in, I received a error message, user name or password invalid. Tried this 3 times and then went on chat to get them to rectify the problem. Once I was connected to an agent, they asked how may I assist. I told them I was locked out, they said I had to reset the password try again. To which I followed there steps. It still wouldn't work. So I spoke to another agent and asked how can I get this issue fixed? She said she would sort it at her end, she manually reset it, I still wasn't able to sign in. So I tried the reset button on the tab itself and see if it work for me this time. Yes, that was successful. Once I was in my profile, they have a players history in the tab. I clicked on it an none of my history was available to see as of midnight last night. I made enquiries on the chat, that's when she said I had cancelled the withdrawal and the refund had gone back into my account, bear in mind I had been locked out for a couple of hours. Stating I had played the refund out, during the hours I was locked out. Told me I should never give my password to anyone, to which I would not give my password to anyone. Apart from an representative in there department giving me a new one that didn't work. I've asked all agents to speak with managers or disputes, they kindly switch the chat off and leave. Who can I speak with or go and see to help me rectify the problem? I have the majority of my screen shots whilst speaking to them and a receipt of withdrawal. They will not supply evidence of said refunding back into my account. When I ask for proof