FórumDiskuze stížnostíJak vyvolat spor s příslušnými lidmi na královských kotoučích

Jak vyvolat spor s příslušnými lidmi na královských kotoučích

před měsícem od whatyrnumba
|
678 zobrazení 5 odpovědí |
|
před měsícem

Takže jsem dnes brzy ráno vyhrál x částky na královských válcích. Bonus nikdy nepoužívám a na této stránce hraji již velmi dlouho. Pokračoval jsem ve výběru prostředků a odehrání zbytku, poté jsem se ze hry odhlásil. Měl jsem zhruba 2 hodiny přestávku a šel jsem se znovu přihlásit, obdržel jsem chybovou zprávu, uživatelské jméno nebo heslo je neplatné. Zkusil jsem to 3krát a pak šel na chat, aby je přiměl k nápravě problému. Jakmile jsem byl spojen s agentem, zeptali se, jak mohu pomoci. Řekl jsem jim, že jsem zablokován, řekli, že musím resetovat heslo, zkuste to znovu. K čemuž jsem tam následoval kroky. Stejně by to nešlo. Mluvil jsem tedy s jiným agentem a zeptal jsem se, jak mohu tento problém vyřešit? Řekla, že to seřadí na svém konci, ručně to resetovala, stále jsem se nemohl přihlásit. Zkusil jsem tedy tlačítko reset na samotné kartě a uvidíme, jestli mi to tentokrát funguje. Ano, bylo to úspěšné. Jakmile jsem byl ve svém profilu, na kartě mají historii hráčů. Kliknul jsem na to a od včerejší půlnoci nebyla k dispozici žádná moje historie. Dotazoval jsem se na chatu, tehdy řekla, že jsem zrušil výběr a vrácení peněz se vrátilo na můj účet, mějte na paměti, že jsem byl na pár hodin zablokován. Uvádím, že jsem odehrál vrácení peněz během hodin, kdy jsem byl uzamčen. Řekl mi, že bych nikdy neměl nikomu dát své heslo, kterému bych své heslo nikomu nedal. Kromě toho, že mi zástupce v tamním oddělení dal nový, který nefungoval. Požádal jsem všechny agenty, aby mluvili s manažery nebo spory, laskavě vypnou chat a odejdou. S kým si mohu promluvit nebo se na něj obrátit, aby mi pomohl problém napravit? Když s nimi mluvím, mám většinu snímků obrazovky a potvrzení o odstoupení od smlouvy. Neposkytnou důkaz o vrácení peněz zpět na můj účet. Když požádám o důkaz

Automaticky přeloženo:
whatyrnumba
před měsícem

Pevně doufám, že váš účet nebyl napaden hackery a byl to neuvěřitelně chytrý tah odeslat nám stížnost okamžitě. Mluvit s manažerem je také dobrá cesta, ale na druhou stranu si umím představit, že i manažer to musí nejprve prošetřit s kluky.

Nejvíc mě znepokojuje, že herní historie zmizela. Je pro mě těžké uvěřit, že nevidíte zrušenou, pravděpodobně staženou částku ve hře docela ztracenou. Pochopil jsem to správně?

Navíc, kde prosím došlo k vrácení peněz?

Normálně by měla být historie viditelná, takže co se stalo s účtem? No, musí to být náročná situace. Očekávám, že zástupce kasina tuto záležitost vysvětlí prostřednictvím stížnosti.

Určitě tu budeme čekat na další zvrat událostí.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Historie hráčů se nezobrazuje od půlnoci před celým tímto incidentem. Nezobrazuje se, vklady ani nic nevyřízeného, zrušení vůbec nic. Na mém profilu je záložka s vklady, pod tím oranžově je napsáno vybrat. Po prvním výběru jsem zkontroloval svou hráčskou historii a výběr, který jsem provedl 1 minutu po výběru, se neobjevil, a žádné další vklady, které jsem provedl. Stále čekám na serióznější odpověď manažera, vysvětlující situaci a časové rámce. Po prvním e-mailu uvedli totéž, co mi řekl jeden z agentů. Když jsem požádal o důkaz verzí událostí, nikdo neodpoví. Použil jsem výše uvedený odkaz a odeslal jsem snímky obrazovky a poznámku o mých výhrách od agenta, který mi resetoval heslo. Takže váš skvělý tým může vidět, co bylo řečeno. děkuji za odpověď. Počkám na odpověď vašeho týmu ohledně dalších kroků, které bych měl podniknout.


K účtu mám přístup od včerejška ve 20:44, od včerejška jsem se na tyto stránky nevrátil.

Automaticky přeloženo:
whatyrnumba
před měsícem

Abych řekl pravdu, vypadá to na trochu komplikovaný případ. Takže opravdu doufám, že se našemu týmu podaří kontaktovat zástupce kasina ve vaší stížnosti a oni budou moci zahájit vyšetřování.

Buďte připraveni, že se s tím vším může chvíli vypořádat. Nebo vám snad pomůže manažer, o kterém píšete, a bude moci vše napravit dříve.

Počkejme si, jak to dopadne. Určitě nás však informujte o všech novinkách týkajících se tohoto případu. Rádi bychom viděli, jak to půjde, a držím palce, aby výsledek byl co nejlepší a nejrychlejší.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Děkuji, budu čekat na výsledek od vašeho týmu.

Automaticky přeloženo:
whatyrnumba
před měsícem

Rádi vám pomůžeme. Možná, že kasino problém brzy vyřeší i bez našeho zásahu, ale budeme připraveni to určitě vyřešit.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky