Úplně s vámi soucítím, protože vím, že existují kasina, která by vám pravděpodobně uzavřela účet nebo vás sama vyloučila a nenechala vás hrát, aniž byste o to požádali.
Kasina to však nemusí dělat sama od sebe. Vždy bych ale v těchto případech řekl, že je dobré s hráčem komunikovat na trochu jiné úrovni, pokud vidí, co píše. V tom s vámi souhlasím a nemyslím si, že by kasina s živým chatem nebo kdokoli jiný měl podporovat hru a ptát se, co se děje, pokud hráč vykazuje jasné známky závislosti.
Na druhou stranu to musí být jasně sděleno i z vaší strany, jak jsem zmínil.
K Vašemu dotazu jen řeknu, že to, o čem úřad zřejmě rozhodl v létě, neznamená, že jste na černé listině a co se týče stížnosti byla zamítnuta, protože je to v podstatě stejné jako dříve.
I totally sympathize with you because I know there are casinos that would probably close your account or self-exclude you and not let you play without you asking.
However, casinos don't have to do that of their own accord. But I would always say in these cases, it's good to communicate with the player on a slightly different level if they see what they're writing. I agree with you on that, and I don't think that live chat casinos or anyone else should be encouraging the game and asking what's going on if the player is showing clear signs of being addicted.
On the other hand, it has to be clearly communicated from your side too as I mentioned.
Regarding your question, I will just say that what the authority apparently decided in the summer does not mean that you are blacklisted and as far as the complaint is concerned it was rejected, because it is basically the same as before.
Automaticky přeloženo: