FórumDiskuze stížnostíHITNSPIN PŮJČTE MĚ

HITNSPIN PŮJČTE MĚ

před 8 měsíci od alexmirinciuc
|
1297 zobrazení 3 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

AHOJ, dostal jsem od nich bonus s 50 fs a vydělal jsem 5k RON A TOTO KASINO mi řeklo, že jsem porušil jejich pravidla. Toto jsou výmluvy místo toho, že jsem nemohl vložit 2 dny po dni uzavření mého účtu a také mi nyní poskytli moje osobní údaje. Co můžu dělat? Nechtějí mi vrátit peníze

Automaticky přeloženo:
alexmirinciuc
před 8 měsíci

Ahoj. Nejprve bych vás rád požádal o laskavost.🙏 Není třeba psát příspěvky v angličtině, pokud to není váš "mateřský jazyk", jak říkáme. Máme zde funkci automatického překladu, která nám pomáhá porozumět lidem na celém světě. Někdy je trochu těžké pochopit, co by lidé chtěli přesně říct, pokud mě chápete.

Každopádně pojďme k jádru problému, který máte v tomto kasinu. Vidím, že jste již stížnost odeslali a náš tým na ní pracuje. Jestli se můžu zeptat, nejsem si jistý, jestli to chápu správně, víš. Do tohoto kasina jste nevložili žádné peníze, získali jste několik zatočení zdarma a vyhráli z nich peníze. Je to správně? Vysvětlili vám, jaká pravidla jste přesně porušili, než vám kasino zablokovalo účet?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, ano. Od chvíle, kdy jsem si vytvořil účet, jsem obdržel 50fs a splnil všechny podmínky oběhu, čímž jsem vydělal 50 milionů, peníze, které bylo možné z účtu vybrat. Zmiňuji skutečnost, že mi na live chatu lhali, že ověřování je v poslední fázi, kdy jsem se po 2 hodinách již nemohl přihlásit k účtu a objevil se text „uživatelské IT zablokováno". Nemohl jsem vložit, obviňovali svůj systém, zatímco jiní lidé mohli vkládat v kasinu. Také jsem kvůli tomu kontaktoval chat a řekli, že peníze lze vložit předtím, než provedete ověření, s jakoukoli kartou. Pevně věřím, že lžou a jen hledají výmluvy, proč mi nedat peníze. Doufám, že mi můžete pomoci, byl bych vám vděčný🙏 Řekli, že jsem porušil jejich pravidlo bonusy a IP, to byl jejich důvod a když jsem jim řekl, aby mi to ukázali a oznámili, předstírali, že toto téma neznají a vyhýbali se tomu

Automaticky přeloženo:
alexmirinciuc
před 8 měsíci

Nejprve bych vám chtěl poděkovat, že jste vzali v úvahu můj tip a začali používat automatický překladač zde. Myslím, že vše, co píšete, je nyní srozumitelnější.👌

Z toho, o čem píšete, že kasino zablokovalo vaši IP, už vlastně chápu důvod. Jak jsem se dočetl ve vaší stížnosti , Veronika to tam perfektně vysvětlila. Napsala: "Vážený alexmirinciucu, je důležité pochopit, že vytváření více účtů v kasinu za účelem využívání bonusů je podle smluvních podmínek přísně zakázáno. Kasino má právo uzavřít všechny vaše účty a zabavit veškeré výhry. Stojí za zmínku, že vytvoření nového účtu neznamená, že bude okamžitě detekován. Mnoho online kasin provádí ověřovací kontroly pouze v případě, že je podána žádost o výběr. To vám však nedává oprávnění k vytvoření více účtů."

Jak jsem také četl, zástupce kasina vysvětlil celý problém. Uvidíme, jak bude případ pokračovat, na to se opravdu těším. 🤔

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky