Dobrý den.
Toto je stále velmi aktuální problém, kterému hráči v mnoha kasinech čelí. Pokud jde o mě, vsadím se, že všichni víme, že téměř v každém kasinu je povolen pouze jeden účet na hráče, takže vytvoření druhého účtu je nevyhnutelným porušením podmínek. Celá záležitost však není tak jednoduchá.
Snažíme se například zvážit každou situaci individuálně, abychom zjistili, zda hráč získal či nezískal nespravedlivou výhodu nad kasinem vytvořením více účtů. Toto je bohužel velmi běžná praktika zneužívání uvítacího bonusu, takže převzetí uvítacího bonusu dostupného výhradně pro nové registrace na obou účtech je ze strany hráče považováno za neférovou praktiku.
Vzhledem k tomu, že v mnoha kasinech je účet ověřen až poté, co hráč odešle žádost o výběr, navzdory tomu, co si vy a mnoho dalších můžete myslet, pokud alespoň jeden z účtů žádost neodešle, existuje jen malá příležitost ověřit takové shody, dokud je. jasně uvedlo, že je povolen pouze jeden účet na osobu.
Vaše šance tedy závisí na celkových aktivitách na všech vašich účtech. Bylo by hezké, kdybychom mohli věřit, že vytvoření druhého účtu byla například jen čestná chyba.
Myslíte si, že dokážete vysvětlit okolnosti, které vás vedly k vytvoření více než jednoho účtu? Toto vysvětlení si samozřejmě můžete uložit pouze pro stížnost ; Výběr nechám na vás.
Jen se vám snažím přiblížit téma.
Hi there.
This is still a very actual issue players are facing in many casinos. As far as I'm concerned, I bet we all know only one account per player is allowed in almost every casino, so creating the second account is unvoidable breaching of terms. Yet the whole matter is not that simple.
We, for instance, try to consider each situation individually to find out whether the player has or has not gained an unfair advantage over the casino by creating multiple accounts. Sadly, this is a very common practice for abusing a welcome bonus, so taking a welcome bonus exclusively available only for new registrations on both accounts is considered such an unfair practice from the palyer.
Since in many casinos the account only gets verified once the player submits the withdrawal requests, despite what you and many others may think, unless at least one of the accounts submits the request, there is little opportunity to verify such matches as long as it is stated clearly that only one account per person is allowed.
So, your chances depend on overall activities on all of your accounts. It would be nice if we could believe creating the second account was just an honest mistake, for example.
Do you think you can explain the circumstances that led you to creating more than one account? Of course you can save that explanation solely for the complaint; I'll leave the choice to you.
I'm just trying to get you a closer look at the topic.
Automaticky přeloženo: