Kasino mi udělalo chybu! Mám podanou stížnost, ale chci jen získat informace. Všechna tato kasina mají stejnou zákaznickou skupinu a když je rozrušíte nebo budete vypadat špatně, přenesou to všem. Nyní jsem byl zdvořilý, ale nyní jsem byl obviněn z nesprávného jednání. Tak tady info a nechám každého, ať se rozhodne sám. Upozornil jsem je, že hra mi dvakrát za sebou nezaplatila za výhru. Teď od samého začátku Bobby se zákaznickým servisem tvrdil, že jsem nevyhrál a udělal jsem chybu. Bylo to od samého začátku, než se zapojily hry a technická podpora. Jak pohodlné správně. Nechám mluvit obrázky a vy se můžete rozhodnout sami. Pokud si myslíte, že se mýlím nebo dělám něco špatně, řekněte mi to a já to vezmu a vyfotím.
The casino has done me wrong! I have a complaint filed but just want to get info out there. All these Casino’s have same customer service group and when you make them upset or look bad they carry it to all of them. Now Ive been polite but now I have been accused of wrong doing. So here’s the info and I’ll let everyone decide for themselves. I brought to their attention that a game didn’t pay me twice in a row for a win. Now from the very beginning Bobby with customer service has suggested that I didn’t win and I made the mistake. This was from very beginning before gaming and technical support got involved. How convenient right. Well I’ll let the pictures do the talking and y’all can decide for yourselves. If you think I am mistaken or done something wrong than tell me and I will take this and pictures down.