FórumDiskuze stížnostíČas zpracování CasinoGuru

Čas zpracování CasinoGuru

před 11 měsíci od Robin1989
|
1847 zobrazení 5 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Ahoj milé fórum,


Mám malou relaci s dotazy.

Pokud kontaktujete kluky a dívky z CasinoGuru, jak dlouho byste měli očekávat průměrnou dobu odezvy/zpracování?


V mém případě je to opět případ, kdy jsem podal stížnost na kasino. Nyní je to dobré 2 týdny staré a nic se nestalo. Zaměstnanec, který vyřizuje moji stížnost, jen klade nové otázky a pak se ode mě dalších 5-6 dní nic neozývá. Protože v mém případě jde o hodně peněz, doufal jsem v pomoc od CasinoGuru. Ale jak již bylo řečeno, po více než 14 dnech nebylo pozváno ani kasino.

Pokud musím odpovědět na otázky, obvykle to zvládnu během několika hodin.


Jaké máte zkušenosti s vyřizováním reklamací?

Automaticky přeloženo:
Robin1989
před 11 měsíci

Ahoj a děkuji za otázku. Jediné, co bych řekl, je, že každá strana má 7 dní na odpověď, což je také vidět na vaší stížnosti vpravo nahoře jako časovač. Do té doby by každá strana měla odpovědět. Na toto téma máme také napsaného průvodce, který by mohl být užitečný, takže ho zveřejním zde: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Nebojte se však a snažte se být trochu trpěliví, protože náš tým a Nick, který vaši stížnost vyřizuje, má řadu stížností k řešení, ale nemusíte se bát, že neprojde tobě. Otázky, které vám pokládá, jsou hlavně proto, aby vyšetřování mohlo jít dál a on mohl zjistit vše potřebné a následně se obrátit na kasino, aby se k případu vyjádřilo.

Takže ještě jednou, nemusíte se bát, že by se k vám Nick nedostal. Určitě se bude snažit vše co nejlépe vyhodnotit a pomoci vám s vaším případem. Doufám, že se to vyřeší a peníze dostanete. Přeji ti hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jaro 🖖 Naprosto s tebou souhlasím. Nejsem jediný, kdo si stěžuje.

Ale: jak už bylo několikrát zmíněno, jde zde o hodně peněz. Časovač navíc už dávno vypršel. Přesto se nic neděje. Uplynuly více než tři týdny a kasino kvůli tomu nebylo ani kontaktováno.

Doufám, že chápete co myslím..

S pozdravem,

Červenka

Automaticky přeloženo:
Robin1989
před 11 měsíci

Samozřejmě naprosto rozumím tomu, co říkáte a vůbec se nezlobím, jen jsem vysvětlil, jak to u nás je. Myslím, že to byla dobrá otázka a zeptal jsem se Nicka, jestli by se na to nemohl znovu podívat, protože už skončil s časovačem.

Pevně věřím, že se co nejdříve ozve a věci se pohnou dopředu. Přeji vám, aby se situace spravedlivě vyřešila a vy dostali své peníze. Držím palce a děkuji za trpělivost. 🤞😊

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jaro 💪

mnohokrát děkuji za vaši odpověď.

Jen nemám slov o vašem přístupu.

Po celých 8 dnech Nick předá moji stížnost dalšímu zaměstnanci. O co tady jde?

Po 4 týdnech se nic neděje. Jsem jen oněmělý a nesmírně zklamaný. Proč rovnou neřeknete, že číslo je pro vás příliš velké nebo dokonce složité? Ale to, co jsi tady udělal, je jen zklamání a smutné!!!

Promiňte...

Automaticky přeloženo:
Robin1989
před 11 měsíci

Ahoj, Nick shromáždil všechny potřebné informace a Jozef se pokusí kontaktovat kasino. To je standardní postup a samozřejmě chápu, že když to trvá déle, není to nejpříjemnější. To vše však dělá náš tým, abychom vám pomohli a vyhodnotili vaši situaci. Doufám tedy, že nyní vše půjde rychleji a Vaši situaci se nám podaří vyřešit.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky