BOO CASINO BS

před 2 roky od lc2022
|
3675 zobrazení 4 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Dnes jsem hrál na BOOCASINO.co , protože žiji v Ontariu a jako obvykle jsem vložil 10 $.

Hraji své hry a najednou jsem odhlášen. Myslel jsem, že OK; Při hraní mi prostě vypršel časový limit. Jdu na přihlášení; nefunguje správné heslo. Pak; Jdu si resetovat heslo a píše to, že moje e-mailová adresa neexistuje. Všiml jsem si, že to nešlo do .co, ale automaticky to šlo do .com.

Od zástupce chatu, který mluvil s back office, jsem zjistil, že pravidla mají problém, takže lidé z Ontaria nemohou hrát, dokud to neopraví.

Řekli, že mi vrátí peníze, ale kdo ví, jak rychle to bude. Pro Boo Casino bylo snadné vzít mé peníze a poté mě během hraní zavřít ani ne o hodinu později.

Měli dát lidem upozornění. Pak by neměl povolit vklady v Ontariu!

Nedoporučoval bych nikomu, kdo si váží svých peněz za hraní v kasinu, aby šel na BooCasino.com

Možná se budete muset vypořádat s těmihle kecy, pokud žijete v Ontariu.

Automaticky přeloženo:
lc2022
před 2 roky

Ahoj,

Je to velmi nešťastné. Řekl bych, že web mohl být nejprve uzavřen kvůli údržbě. Poté by kasino mělo odpovídajícím způsobem nastavit omezené země, takže hráči z Ontaria by měli mít omezenou možnost registrovat účet a co je důležitější, vkládat peníze.

Bohužel se zdá, že kasino právě provedlo změny bez předchozího upozornění. Nyní je důležité zajistit, že dostanete svůj vklad zpět.

Informujte nás, prosím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Osobně také rád hraji v kasinech. Ale samozřejmě to není tak snadné. Naštěstí mi pomohlo, že jsem zde našel informace a zde se mohu snadno dozvědět více o různých kasinech, která máme, přečíst si jejich recenze, analýzy a pak se rozhodnout, co je lepší hrát. Jsem rád, že jsem zde našel všechny potřebné informace. Doufám, že jsem vám pomohl. Hodně štěstí a úspěchů.

Upravil Daniel před rokem
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
před rokem

Tato stránka musí mít staženou herní licenci!!!! Podvodníci / lháři / pochybná taktika

No, kde mám začít?

1.) VIP oddělení mi nejprve lhalo o vylepšení Black VIP. Udělal jsem požadované částky, ne-li ještě více $ 3000 - $ 3500 v vkladech, abych mohl upgradovat z Platinového stavu. Dohodnutá částka byla 2 000 $ v období od listopadu 2022 do prosince 2022 na telefonní hovor s jejich nadřízeným (Stephanie), který na tom souhlasil. Od podání stížnosti před více než měsícem mi jejich oddělení sdělilo, že v době, kdy jsem volal, nefungovaly všechny telefonní nahrávky. Jak pohodlné pro ně.


2.) Jejich zástupci chatu vás žádají, abyste vkládali vklady, což je pro začátek nezákonné. Například při pohledu na klienty/zákazníky, které přemlouvají, aby utratili více/vložili více, by mohlo dojít k problému s hazardními hrami. Jejich konkurence, se kterou jsem více než 5 let a jsem také VIP členem, mi řekla, že tyto taktiky z jejich chatovací stránky jsou důvodem k pozastavení nebo odebrání licence.


3.) Pokusili se tento problém vyřešit s jejich oddělením interně před podáním stížnosti, ale poté, co zhruba 30-35krát požádali oddělení VIP/Supervisor, aby mě kontaktovalo prostřednictvím Zástupců v chatu a e-mailem, pokračují na Ghost nebo očividně ignorují můj žádosti.

Toto právo tam ukazuje vzorec dokazující jejich vinu v této záležitosti.


4.) Jedna z jejich zástupců Chatboxu (Maria) řekla v jednom z našich chatů, že důvod, proč mě odmítají kontaktovat, je ten, že nedělám dostatečné vklady. Opět je to obrovské NE, pokud jde o licencovanou regulovanou stránku kasina. Znovu, proč bych dělal další vklady, když nedodrželi konec dohody.


5.) Jeden z jejich VIP zástupců (Mark) pak odpověděl Cowardovi (e-mailem), místo aby se mnou mluvil přímo po telefonu, a řekl, protože jsem jejich nadřízené Stephanie e-mailem řekl, že už nemám zájem o Black VIP kvůli ghosting už v listopadu, ale přesto jsem provedl požadované vklady, ve skutečnosti jsem udělal více vkladů, než bylo potřeba upgradovat, což je důvod, proč nebudu upgradován. Opět by to nemělo mít žádný vliv na upgrade, protože dohodnutá částka během našeho telefonátu byla z mé strany plná.


6.) Nyní čekám více než měsíc od 20. ledna, kdy jsem uzavřel svůj účet, aby mi byly uvolněny všechny e-maily, historie chatů a telefonické nahrávky od února 2022 do současnosti, abych jim pak mohl přeposlat informace společnosti Ecogra. k převzetí reklamace. Stále dostávají výmluvy, proč to nevydávají. Teď už jen čekám na další neuvěřitelnou omluvu/důvod celé této situace od nich.


Nepodporujte tuto stránku s podvodnými, nekompetentními a stinnými taktiky.

Automaticky přeloženo:
TheCloser
před rokem

Nazdárek.

Je mi líto, že to slyším. Chcete podat další stížnost přímo zde na Casino Guru?

https://casino.guru/complaints

Řekl bych, že je lepší se na to podívat zblízka.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky