dobré ráno všem
Měl jsem účet v kasinu BlackDiamond a několik jeho dceřiných společností, nevím, jestli jsou ve stejné skupině, ale pokud mají stejný webový design, stejné hry a stejné nabídky
7 otáčení; Casino Moons, Paris Vip, Winnerama, Bondibet, 7 válců, Winward, Tangiers
Ve všech jsem požádal o uvítací bonus 10 € + otočení zdarma, ve všech jsem vyhrál, s výběry 80 €, 100 € maximální výběr s bonusem, až 520 € z kasina Moons, protože to byly dva bonusy.
Faktem je, že po výběru byly moje účty uzavřeny
Když jsem se přihlásil, informovali mě, že ukončili svůj vztah se mnou, a popřáli mi štěstí
Dokonce i v přátelských kasinech, jako je Spartan Slots, kteří měli účet, ale nepřihlásili se, také zrušili účet
Moje otázka zní, je to normální, zvládnete to?
Nebyl jsem obviněn ze zneužití poukazu, neposlali mi e-mail s vysvětlením
Pokud jste měli velmi jednoduchou taktiku, zahrajte bezplatná otočení v automatu SugarPOP a poté MonsterPOP, a pokud vám přinesl dobrý zisk hrát na válci s automaty jako FruitZen, KawaiiKitty
Pokud se vám stal někdo jiný, řekněte nám o vašem případu
Díky za všechno a s pozdravem
good morning to all
I had an account at the BlackDiamond casino and several of its subsidiaries, I don't know if they are the same group, but if they have the same web design, with the same games and the same offers
7Spins; Casino Moons, Paris Vip, Winnerama, Bondibet, 7reels, Winward, Tangiers
In all of them I asked for the welcome bonus with € 10 + Free Spins, in all of them I won, with withdrawals of € 80, € 100 the maximum withdrawable with the bonus, up to € 520 from casino Moons since these were two bonuses.
The fact is that after withdrawing, my accounts were closed
When I logged in, they informed me that they had ended their relationship with me and wished me luck
Even in friendly casinos like Spartan Slots, who had an account, but had not logged in, they also closed the account
My question is, is this normal, can you do it?
I was not accused of voucher abuse, they did not send me an email with an explanation
If you had a very simple tactic, play the free spins in the SugarPOP slot, and then MonsterPOP, and if it made a good profit to play the rollver with slots like FruitZen, KawaiiKitty
If someone else has happened to you, tell us about your case
Thanks for everything and best regards
Buenos dias a todos
Tenia cuenta en el casino BlackDiamond y varias de sus filiales, no se si son el mismo grupo, pero si tienen el mismo diseño de web, con los mismos juegos y las mismas ofertas
7Spins; Casino Moons, Paris Vip, Winnerama, Bondibet, 7reels, Winward, Tangiers
En todos ellos pedi el bono de bienvenida con 10€ + Free Spins, en todos gane, con retiros de 80, 100€ el maximo retirable con el bono, hasta 520€ de casino Moons ya que este fueron dos bonos.
El caso es que despues de retirar, mis cuentas fueron cerradas
Cuando me login, me informaban de que habian finalizado su relacion conmigo y me deseaban suerte
Incluso en casinos amigos como Spartan Slots, que tenia cuenta, pero no habia ingresado, tambien cerraron la cuenta
Mi pregunta es, ¿es esto normal?¿Pueden hacerlo?
No fui acusado de abuso de bono, no me mandaron email con una explicacion
Si tenia una tactica, pero bien sencilla, jugar los free spins en la slot SugarPOP, y seguidamente MonsterPOP, y si hacia una buena ganancia jugar el rollver con slots como FruitZen, KawaiiKitty
Si alguien mas le ha pasado esto, que nos cuente su caso
Gracias por todo y un saludo
- Head of Community & Social Media