Mám asi 700 realů k přijetí a nic! Píše se, že jsem zaplatil, ale nedostal jsem to, jsou to podvodníci
I have about 700 reais to receive, and nothing! It says I paid, but I didn't receive it, they are fraudsters
Tenho uns 700 reais a receber, e nada! Consta como pago, mas não recebi, são estelionatários
Strávil jsem skoro šest hodin čekáním, až mě uvidí, a oni mě srazili.
Poslali mi zprávu, ve které mě informovali, že platby se analyzují, ale byla asi 60 měsíců stará. A už jsem vydělal dalších 400 realů.
I spent almost six hours waiting to be seen and they knocked me down.
They sent me a message informing me that payments were being analyzed but it was approximately 60 months old. And I already earned another 400 reais.
Já fiquei quase seis horas esperando ser atendido e eles me derrubaram.
Me mandaram uma mensagem informando que estava em análise os pagamentos porém tem aproximadamente 60 meses. E eu já ganhei mais 400 reais.
Který orgán je zodpovědný za sázení v kasinu, kdo je správcem betdavirada, můžeme otevřít zprávu společnostem, které jsou jí sponzorovány.
Which body is responsible for casino betting, who is the maintainer of betdavirada, can we open a report to the companies that are sponsored by it.
Qual o órgão responsável por apostas de cassino, quem é a mantenedora do betdavirada, podemos abrir denunciar junto as empresas que são patrocinadas por ela.
Můžeme zařídit odeslání zprávy na Globo, Band, Record a SBT
We can arrange to send a message to Globo, Band, Record and SBT
Podemos combinar de enviar mensagem para Globo, Band, Record e SBT
Manžel hrál na turn sázku a má dva výběry a neplatí, akorát je to ve zpracování při vstupu na chat čekal 6 hodin a z ničeho nic to jde a už se to jako chat nezdá.
My husband played on the turn bet and has two withdrawals and they don't pay, it's just in processing when he entered the chat he waited 6 hours and out of nowhere it goes and it doesn't seem like the chat anymore.
Meu marido jogou no bet da virada e tem dois saques e eles não pagam fica só em processamento quando entrou no chat esperou 6 horas e do nada vai e já não parece mas o chat.
Ahoj, jak dlouho čekáte na výběr v tomto kasinu? Je jeho účet již ověřen? Uvedlo kasino také nějaký důvod, proč ještě nezaplatilo peníze?
Dejte mi prosím vědět trochu víc.
Hi, how long are you waiting to withdraw at this casino ? Is his account already verified ? Has the casino also given any reason why it has not paid the money yet ?
Let me know a bit more please.
Mám asi 700 realů k přijetí a nic! Píše se, že jsem zaplatil, ale nedostal jsem to, jsou to podvodníci
I have about 700 reais to receive, and nothing! It says I paid, but I didn't receive it, they are fraudsters
Tenho uns 700 reais a receber, e nada! Consta como pago, mas não recebi, são estelionatários
Viděl jsem, že vaše stížnost u nás nebyla vyřešena, protože kasino se rozhodlo nereagovat. Určitě bych však nedoporučoval tam hrát znovu, protože z toho pravděpodobně nic dobrého nevzejde.
Také bych nedoufal, že vaše peníze uvidím po tak dlouhé době, protože jsou takové, jaké jsou.
Je zřejmé, že byste si z této situace měli vzít ponaučení a nehrát v podobných kasinech.
je mi to opravdu líto. 😥
I saw that your complaint with us was unresolved because the casino decided not to respond. However, I would certainly not recommend playing there again, because nothing good is likely to come of it.
I also wouldn't hope to see your money after such a long time, because it is what it is.
Obviously, you should take a lesson from this situation and not play in similar casinos.
I am truly sorry. 😥
Od 18. května byl účet předem ověřen, že provedl dva výběry, vše bylo v pořádku, ale pak provedl ještě dva výběry a doteď nezaplatil.
Since May 18th the account has been verified before that he made two withdrawals, everything was normal but then he made two more withdrawals and until now they have not paid.
Desde o dia 18 maio a conta já foi verificada antes disso ele fez dois saques tudo normal mas depois ele fez mas dois saques e até agora não pagaram.
Víte, co se zdá být problémem, myslím tím, proč jsou výběry tak zpožděné?
Dle mého názoru si zasloužíte slušné vysvětlení. Jste stále schopni kontaktovat kasino? Pokud ano, co říkají? Možná mezi jejich odpověďmi něco najdeme. 🤔
Do you know what seems to be the problem, I mean, why are the withdrawals so delayed?
In my opinion, you deserve a decent explanation. Are you still able to contact the casino? If so, what do they say? Maybe we will find something among their replies. 🤔
Problém je v tom, že nemůžu mluvit s kasinem, chat se nezobrazuje, ale nereagují na e-mail 😢
The problem is that I can't speak to the casino, the chat doesn't appear but they don't respond to the email 😢
O problema e que não consigo falar com o cassino o chat não aparece mas é no e-mail eles não respondem 😢
Je mi to líto, protože seriózní kasino by mělo hráči určitě říct, pokud je něco špatně.
Díval jsem se i na jeho bezpečnostní index a není dobrý, takže abych řekl pravdu, moc mě to nepřekvapuje. Nejste jediný, kdo má problémy s tím, co jste si přečetl, takže ani to nepřidává na kreditu.
Také jsem přemýšlel o doporučení stížnosti, ale kasino neodpovědělo na poslední, takže se obávám, jak to skončí. Samozřejmě alespoň malým zadostiučiněním by bylo, že by kasino získalo černé body, pokud by situaci nevyřešilo a došlo by tedy ke snížení indexu bezpečnosti.
Máte chuť to pak zkusit?
I'm sorry, because a serious casino should definitely tell the player if something is wrong.
I've also looked at it's safety index and it's not good, so to tell you the truth, I'm not very surprised. You're not the only one having problems from what you may have read, so that doesn't add to the credit either.
I was also thinking of recommending a complaint but the casino hasn't responded to the last ones so I'm worried how it will end. Of course, at least a small satisfaction would be that the casino would get black points if they fail to resolve the situation and therefore the safety index would be lowered.
Do you feel like trying it then ?
Je mi to líto, protože seriózní kasino by mělo hráči určitě říct, pokud je něco špatně.
Díval jsem se i na jeho bezpečnostní index a není dobrý, takže abych řekl pravdu, moc mě to nepřekvapuje. Nejste jediný, kdo má problémy s tím, co jste si přečetl, takže ani to nepřidává na kreditu.
Také jsem přemýšlel o doporučení stížnosti, ale kasino neodpovědělo na poslední, takže se obávám, jak to skončí. Samozřejmě alespoň malým zadostiučiněním by bylo, že by kasino získalo černé body, pokud by situaci nevyřešilo a došlo by tedy ke snížení indexu bezpečnosti.
Máte chuť to pak zkusit?
I'm sorry, because a serious casino should definitely tell the player if something is wrong.
I've also looked at it's safety index and it's not good, so to tell you the truth, I'm not very surprised. You're not the only one having problems from what you may have read, so that doesn't add to the credit either.
I was also thinking of recommending a complaint but the casino hasn't responded to the last ones so I'm worried how it will end. Of course, at least a small satisfaction would be that the casino would get black points if they fail to resolve the situation and therefore the safety index would be lowered.
Do you feel like trying it then ?
Poté můžete podat stížnostkliknutím na tento odkaz .
Pokud nevíte, co očekávat, tato příručka obsahuje všechny potřebné informace.
Rád bych si dal vše do pořádku, ale z toho, co jsem popsal a co jsem viděl, se do toho tak moc nehrnu.
Ale uvidíme. ☘️
Well then, you can submit a complaint by clicking on this link.
If you don't know what to expect, this guide has all the information you need.
I would like to get everything sorted out, but from what I've described and what I've seen, I'm not so keen on it.
But we'll see. ☘️
Můj manžel provedl dva výběry z novoroční sázky od 18. května, do chatu vstoupil nesčetněkrát a chatu odešlo jen pár lidí z ničeho nic, poslal už několik emailů, účet už zkontroloval a zatím bez peněz
My husband made two withdrawals from the New Year's bet since May 18th, he entered the chat countless times and with only a few people left the chat drops out of nowhere, he has already sent several emails, he has already checked the account and so far no money
O meu marido fez dois saques na bet da virada desde o dia 18 de maio ele entrou no chat enumeras vezes e faltando poucas pessoas o chat cai do nada já enviou várias emails já verificou a conta e até agora nada do dinheiro
Neplatí, čekám dva měsíce. Stav výběru říká, že to zpracovalo finanční oddělení, dokumenty jsem již poslal, ale nezaplatí.
They don't pay, I've been waiting two months. The withdrawal status says it was processed by the financial department, I've already sent documents but they won't pay.
Não pagam,estou há dois meses esperando. No status do saque diz que foi processado pelo departamento financeiro, já enviei documentos mas eles não pagam.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.