FórumDiskuze stížnostíBetdavirada neplatí zákazníkům

Betdavirada neplatí zákazníkům (strana 2)

před 9 měsíci od salustiano080
|
8061 zobrazení 62 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
neidepires82
před 5 měsíci

Mám asi 700 realů k přijetí a nic! Píše se, že jsem zaplatil, ale nedostal jsem to, jsou to podvodníci

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Odděluji dokumenty, abych splnil požadavky společnosti Garmin

Automaticky přeloženo:
salustiano080
před 5 měsíci

Strávil jsem skoro šest hodin čekáním, až mě uvidí, a oni mě srazili.

Poslali mi zprávu, ve které mě informovali, že platby se analyzují, ale byla asi 60 měsíců stará. A už jsem vydělal dalších 400 realů.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Který orgán je zodpovědný za sázení v kasinu, kdo je správcem betdavirada, můžeme otevřít zprávu společnostem, které jsou jí sponzorovány.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mohli bychom vytvořit skupinu, abychom se pokusili získat naše peníze

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Banda mrtvých.

Betdafurada lol

Automaticky přeloženo:
salustiano080
před 5 měsíci

Můžeme zařídit odeslání zprávy na Globo, Band, Record a SBT

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Manžel hrál na turn sázku a má dva výběry a neplatí, akorát je to ve zpracování při vstupu na chat čekal 6 hodin a z ničeho nic to jde a už se to jako chat nezdá.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, jak dlouho čekáte na výběr v tomto kasinu? Je jeho účet již ověřen? Uvedlo kasino také nějaký důvod, proč ještě nezaplatilo peníze?

Dejte mi prosím vědět trochu víc.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mám asi 700 realů k přijetí a nic! Píše se, že jsem zaplatil, ale nedostal jsem to, jsou to podvodníci

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Viděl jsem, že vaše stížnost u nás nebyla vyřešena, protože kasino se rozhodlo nereagovat. Určitě bych však nedoporučoval tam hrát znovu, protože z toho pravděpodobně nic dobrého nevzejde.

Také bych nedoufal, že vaše peníze uvidím po tak dlouhé době, protože jsou takové, jaké jsou.

Je zřejmé, že byste si z této situace měli vzít ponaučení a nehrát v podobných kasinech.

je mi to opravdu líto. 😥

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Od 18. května byl účet předem ověřen, že provedl dva výběry, vše bylo v pořádku, ale pak provedl ještě dva výběry a doteď nezaplatil.

Automaticky přeloženo:
neidepires82
před 5 měsíci

Víte, co se zdá být problémem, myslím tím, proč jsou výběry tak zpožděné?

Dle mého názoru si zasloužíte slušné vysvětlení. Jste stále schopni kontaktovat kasino? Pokud ano, co říkají? Možná mezi jejich odpověďmi něco najdeme. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Problém je v tom, že nemůžu mluvit s kasinem, chat se nezobrazuje, ale nereagují na e-mail 😢

Automaticky přeloženo:
neidepires82
před 5 měsíci

Je mi to líto, protože seriózní kasino by mělo hráči určitě říct, pokud je něco špatně.

Díval jsem se i na jeho bezpečnostní index a není dobrý, takže abych řekl pravdu, moc mě to nepřekvapuje. Nejste jediný, kdo má problémy s tím, co jste si přečetl, takže ani to nepřidává na kreditu.

Také jsem přemýšlel o doporučení stížnosti, ale kasino neodpovědělo na poslední, takže se obávám, jak to skončí. Samozřejmě alespoň malým zadostiučiněním by bylo, že by kasino získalo černé body, pokud by situaci nevyřešilo a došlo by tedy ke snížení indexu bezpečnosti.

Máte chuť to pak zkusit?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je mi to líto, protože seriózní kasino by mělo hráči určitě říct, pokud je něco špatně.

Díval jsem se i na jeho bezpečnostní index a není dobrý, takže abych řekl pravdu, moc mě to nepřekvapuje. Nejste jediný, kdo má problémy s tím, co jste si přečetl, takže ani to nepřidává na kreditu.

Také jsem přemýšlel o doporučení stížnosti, ale kasino neodpovědělo na poslední, takže se obávám, jak to skončí. Samozřejmě alespoň malým zadostiučiněním by bylo, že by kasino získalo černé body, pokud by situaci nevyřešilo a došlo by tedy ke snížení indexu bezpečnosti.

Máte chuť to pak zkusit?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Určitě

Automaticky přeloženo:
neidepires82
před 5 měsíci

Poté můžete podat stížnostkliknutím na tento odkaz .

Pokud nevíte, co očekávat, tato příručka obsahuje všechny potřebné informace.

Rád bych si dal vše do pořádku, ale z toho, co jsem popsal a co jsem viděl, se do toho tak moc nehrnu.

Ale uvidíme. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Můj manžel provedl dva výběry z novoroční sázky od 18. května, do chatu vstoupil nesčetněkrát a chatu odešlo jen pár lidí z ničeho nic, poslal už několik emailů, účet už zkontroloval a zatím bez peněz

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Neplatí, čekám dva měsíce. Stav výběru říká, že to zpracovalo finanční oddělení, dokumenty jsem již poslal, ale nezaplatí.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ani neplatí

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Sám kasino guru nemůže pomoci

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Můj manžel provedl dva výběry z novoroční sázky od 18. května, do chatu vstoupil nesčetněkrát a chatu odešlo jen pár lidí z ničeho nic, poslal už několik emailů, účet už zkontroloval a zatím bez peněz

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pak bude důležité poslat sem manžela a nechat ho podat stížnost. Jak jsem řekl, pokud to kasino nevyřeší, bude to mít alespoň nějaký dopad a upozorní ostatní hráče, když bude index bezpečnosti tak nízký, že by sem neměli vkládat.

Odkaz na stížnost jsem již zveřejnil, takže pokud budete potřebovat pomoc nebo radu, budu zde.

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky