FórumDiskuze stížnostíBdmbet neumožňuje výběry

Bdmbet neumožňuje výběry

před 5 měsíci od francescocapitani
|
1852 zobrazení 9 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Poprvé jsem zkusil vybrat 280 EUR

po 2 dnech přišel email, že výběr byl zrušen a peníze byly připsány zpět, zkusil jsem to znovu 31. května, v historii to vypadá jako zaplacené, ale nedorazily, posílám email, odpovídají, že výběry 31. května byly zrušeno. Co můžu dělat ?

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Kasino je Bdmbet

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Kasino má vysoké skóre spamu. Nevypadá důvěryhodně. Raději zkuste kontaktovat jejich zákaznickou podporu.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Poprvé jsem zkusil vybrat 280 EUR

po 2 dnech přišel email, že výběr byl zrušen a peníze byly připsány zpět, zkusil jsem to znovu 31. května, v historii to vypadá jako zaplacené, ale nedorazily, posílám email, odpovídají, že výběry 31. května byly zrušeno. Co můžu dělat ?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, vidím, že jste již zaregistrovali stížnost , takže toto je váš další krok, ve kterém se vám náš tým pokusí pomoci.

Nicméně, když zde vybíráte poprvé, máte ověřený účet? Řeklo vám kasino, proč byl výběr zrušen a peníze byly vráceny, ale historie to ukazuje jinak? Nejlepší by bylo znát důvod.

Hráli jste s nějakým bonusem?

Dejte mi vědět a doufáme, že s vámi vaši situaci vyřešíme.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

moje přezdívka kasina je Loss66888705

Byl jsem ověřen file bdm sázka z výsledků historie file Zaplaceno, ale není, peníze mi nebyly připsány zpět. Řekli, že výběry 31. byly zrušeny a to je vše

Automaticky přeloženo:
francescocapitani
před 5 měsíci

No koukám, že se nic nehnulo a kasino se vám nesnaží nijak pomoci.

Viděl jsem však, že vám Kristina odepsala a má nějaké dotazy ohledně stížnosti, takže by bylo dobré jí odepsat.

Stačí kliknout na tento odkaz a odpovědět . ⬅️

Kromě toho by mě zajímalo, jestli jste se pokusili kontaktovat poskytovatele plateb, kam vám mají peníze přijít, ať už vidí nějakou transakci nebo ne. Možná byste dostali nějakou odpověď.

Zkusili byste to?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý večer, vidím, že toto kasino je podvod, provedl jsem vklad 20 EUR před více než 5 dny, zůstatek se nepřipsal na účet a svůj zůstatek hledám, zatím nic. Lidé ani nedávají odpovědi

Automaticky přeloženo:
ruimsilvaruisilva
před 5 měsíci

Zkuste se informovat u svého poskytovatele plateb, chyba může být i na jeho straně.🤷‍♀️ Jakou platební metodu jste použili, pokud se mohu zeptat? Pokud máte nějaké novinky, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Službu jsem zaplatil, jako vždy u jiných sázkových kanceláří, včera mi poslali email, že musím ještě 5 pracovních dní počkat. Platbu za službu jsem provedl 11. a zatím jsem žádné peníze ani nic neviděl. Nikdo mi nemůže vysvětlit, co se stalo. Několikrát jdu na chat, abych si s nimi promluvil, odpověď je vždy stejná a oni říkají, že musím počkat, až něco řeknou.

Automaticky přeloženo:
ruimsilvaruisilva
před 5 měsíci

Ahoj. Navzdory vašim očekáváním si myslím, že Romi měla dobrý nápad, když navrhla zeptat se vašeho poskytovatele plateb. Alespoň byste věděli, že na vaší straně nebyl nebo není žádný problém. Musím říct, že je to docela zpoždění, takže nedostatek vysvětlení zjevně moc nepomáhá. Přesto je možná i podpora kasina bezmocná a čeká, až jejich partner přijde s něčím solidním. Doufám, že už to dlouho nevydrží. 🤞🤞

V každém případě nám prosím dejte vědět, jak se vám daří.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky