DomůFórumDiskuze stížnostíBdmbet neumožňuje výběry

Bdmbet neumožňuje výběry

 od francescocapitani
|
3 104 zobrazení 18 odpovědí |
|

Poprvé jsem zkusil vybrat 280 EUR

po 2 dnech přišel email, že výběr byl zrušen a peníze byly připsány zpět, zkusil jsem to znovu 31. května, v historii to vypadá jako zaplacené, ale nedorazily, posílám email, odpovídají, že výběry 31. května byly zrušeno. Co můžu dělat ?

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Kasino je Bdmbet

Automaticky přeloženo:

Kasino má vysoké skóre spamu. Nevypadá důvěryhodně. Raději zkuste kontaktovat jejich zákaznickou podporu.

Automaticky přeloženo:

Poprvé jsem zkusil vybrat 280 EUR

po 2 dnech přišel email, že výběr byl zrušen a peníze byly připsány zpět, zkusil jsem to znovu 31. května, v historii to vypadá jako zaplacené, ale nedorazily, posílám email, odpovídají, že výběry 31. května byly zrušeno. Co můžu dělat ?

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, vidím, že jste již zaregistrovali stížnost , takže toto je váš další krok, ve kterém se vám náš tým pokusí pomoci.

Nicméně, když zde vybíráte poprvé, máte ověřený účet? Řeklo vám kasino, proč byl výběr zrušen a peníze byly vráceny, ale historie to ukazuje jinak? Nejlepší by bylo znát důvod.

Hráli jste s nějakým bonusem?

Dejte mi vědět a doufáme, že s vámi vaši situaci vyřešíme.

Automaticky přeloženo:

moje přezdívka kasina je Loss66888705

Byl jsem ověřen file bdm sázka z výsledků historie file Zaplaceno, ale není, peníze mi nebyly připsány zpět. Řekli, že výběry 31. byly zrušeny a to je vše

Automaticky přeloženo:
francescocapitani

No koukám, že se nic nehnulo a kasino se vám nesnaží nijak pomoci.

Viděl jsem však, že vám Kristina odepsala a má nějaké dotazy ohledně stížnosti, takže by bylo dobré jí odepsat.

Stačí kliknout na tento odkaz a odpovědět . ⬅️

Kromě toho by mě zajímalo, jestli jste se pokusili kontaktovat poskytovatele plateb, kam vám mají peníze přijít, ať už vidí nějakou transakci nebo ne. Možná byste dostali nějakou odpověď.

Zkusili byste to?

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, vidím, že toto kasino je podvod, provedl jsem vklad 20 EUR před více než 5 dny, zůstatek se nepřipsal na účet a svůj zůstatek hledám, zatím nic. Lidé ani nedávají odpovědi

Automaticky přeloženo:
ruimsilvaruisilva

Zkuste se informovat u svého poskytovatele plateb, chyba může být i na jeho straně.🤷‍♀️ Jakou platební metodu jste použili, pokud se mohu zeptat? Pokud máte nějaké novinky, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi

Službu jsem zaplatil, jako vždy u jiných sázkových kanceláří, včera mi poslali email, že musím ještě 5 pracovních dní počkat. Platbu za službu jsem provedl 11. a zatím jsem žádné peníze ani nic neviděl. Nikdo mi nemůže vysvětlit, co se stalo. Několikrát jdu na chat, abych si s nimi promluvil, odpověď je vždy stejná a oni říkají, že musím počkat, až něco řeknou.

Automaticky přeloženo:
ruimsilvaruisilva

Ahoj. Navzdory vašim očekáváním si myslím, že Romi měla dobrý nápad, když navrhla zeptat se vašeho poskytovatele plateb. Alespoň byste věděli, že na vaší straně nebyl nebo není žádný problém. Musím říct, že je to docela zpoždění, takže nedostatek vysvětlení zjevně moc nepomáhá. Přesto je možná i podpora kasina bezmocná a čeká, až jejich partner přijde s něčím solidním. Doufám, že už to dlouho nevydrží. 🤞🤞

V každém případě nám prosím dejte vědět, jak se vám daří.

Automaticky přeloženo:

filefile Vyhrál jsem 800 dolarů umístěním sázek a nyní se snažím z nich získat peníze.

Během 2 dnů jsem poskytl 2 sady dokumentů.

Abych nebyl v pokušení zrušit výběr, řekl jsem jim, aby mě vyloučili kvůli závislosti a poslali všechny prostředky.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

filefile Vyhrál jsem 800 dolarů umístěním sázek a nyní se snažím z nich získat peníze.

Během 2 dnů jsem poskytl 2 sady dokumentů.

Abych nebyl v pokušení zrušit výběr, řekl jsem jim, aby mě vyloučili kvůli závislosti a poslali všechny prostředky.

Automaticky přeloženo:

filefilefilefilefile Přiloženo pár fotek


Automaticky přeloženo:
costineltoma23

Když říkáte, že jste uzavřeli nějaké sázky, máte na mysli sportovní sázky, prosím?

Kdy přesně jste požádali o odstoupení od smlouvy a poskytli jste již všechny požadované dokumenty?

Nyní je tedy váš účet zablokován kvůli závislosti na hazardních hrách a vy čekáte na odeslání výhry. Právo?

Doufám, že to bude brzy zpracováno a budu čekat, že vše dobře dopadne.


Automaticky přeloženo:

Podali nějaké sportovní sázky a poskytli jim výpis z účtu a potvrzení o transakcích.

Dnes ráno jsem jim poslal zprávu na podporu živého chatu a agent řekl, že dokumenty nebyly přidány do případu, musel jsem je nahrát pošesté do chatu a řekl, že nyní jsou přidány a dnes bych měl dostat odpověď, ale pochybuji, že

Automaticky přeloženo:
costineltoma23

To je opravdu nepohodlné a přehnaně to zní jako velmi stresující situace, ale operátor alespoň potvrdil, že dokumenty byly doplněny, což je vždy nezbytný krok a v mnoha případech je také vyžadován pro splnění žádosti o sebevyloučení.

Předpokládal bych, že vás nyní čeká ověření; dáš nám oběma vědět, jak to dopadlo, prosím?

Automaticky přeloženo:

Aktualizovat:

filefilefile

Automaticky přeloženo:
costineltoma23

Takže doufejme, že opravdu dodrží to, co říkají. Právo? 🤞

Automaticky přeloženo:

file Doufám, že bude vše ok


Automaticky přeloženo:
costineltoma23

Tohle vypadá dobře. co říkáš?

Informujte nás a doufejme, že peníze budou brzy na vašem účtu.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky