Guru tým nereaguje

před rokem od Anonymized655
|
2213 zobrazení 3 odpovědi |
|
před rokem

co se děje!! Guru Team přestal reagovat na stížnost, kterou jsem podal, a stížnost s kasinem byla téměř hotová, ale čekala na odpověď Guru Teamu.

Automaticky přeloženo:
Anonymized655
před rokem

Věřím, že jsem ti poslala email 🙂.

Musíte jen počkat:

https://casino.guru/superboss-casino-player-s-self-excluded-account-reactivated

file

Jak říká průvodce:

"Jak dlouho to všechno bude trvat?"

Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude požadovat, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

Buďte trpěliví, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji

Automaticky přeloženo:
Anonymized655
před rokem

Nemáte zač🙏

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky