FórumVýrobci herBet2u podvodník!!!

Bet2u podvodník!!!

před 2 roky od Varenne
|
5507 zobrazení 19 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Kluci mám problém s tímhle zasraným webem, neplatí mi výběr bankovním převodem od 28. ledna vymysleli cokoli, co jsem slyšel, je to podvodník můžete mi pomoct, jak mohu vybrat tyto peníze a stále čekám .. .

Automaticky přeloženo:
Varenne
před 2 roky

Dobrý den, škoda, že jste si vybrali tak špatné kasino, abyste mohli hrát - podívejte se sami f.

Už jsi prošel KYC, prosím? Bylo stažení schváleno? V takovém kasinu jsou i 3 týdny čekání docela normální - pokud platí.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Podívej, pro mě bych se bez toho obešel, ale poslali mi 20 eur bonus za hraní a výhru x výběr jsem vložil a pak začalo utrpení s těmito nespolehlivými subjekty

Automaticky přeloženo:
Varenne
před 2 roky

No, nejsem si jist vaší odpovědí - co se teď děje? Bylo KYC provedeno úplně, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj! V kyc dokončeny všechny dokumenty. K dnešnímu dni vše stále čeká na stažení, vše je pryč.

Veselá neděle.


Automaticky přeloženo:
Varenne
před 2 roky

Ahoj,

Řekl bych taky hezkou neděli, ale podle tvého problému... Ok, KYC je důležitý. Dobře, je hotovo. Co v současné době čeká, pokud jsou všechny výběry pryč, prosím? Znamená to, že nyní ve svém zůstatku nevidíte žádný předchozí výběr?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Radko problém je vždy stejný, mám jedinou žádost o výběr a do dnešního dne po 16 dnech vždy čeká na vyřízení i přes kontrolu dokladů.

Tyto peníze mi neplatí bezdůvodně file

Automaticky přeloženo:
Varenne
před 2 roky

Už to vidím - děkuji. Nějaký e-mail týkající se této záležitosti od zástupce kasina, možná?

Pokud s vámi nekomunikují, můžete zkusit podat stížnost . Ale jak jsem psal dříve, toto kasino má hroznou pověst, takže vám nemůžeme slíbit, že dostanete zaplaceno.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Reklamace již vyřízena díky, nula e-mailů žádný pouze přes live chat ale pořád říkají to samé copy paste opravdu špatný web a nechápu jak to může být ještě otevřené a navíc s evropskou licencí..

Automaticky přeloženo:
Varenne
před 2 roky

Držíme vám palce!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji 😘😘

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostali jste peníze z webu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Absolutně nic, dokonce jsem zrušil všechny transakce a na nic nereagovali už měsíce, teď jsem nechal, nemůžu nic dělat😔

cmq nikdy nehrajte na tomto webu a především nahlašte co nejvíce můžete jít do vězení na nízké a podlé lidi. Vezmou vám xi dna, mají schéma. Nyní velmi dobře rozumím tomu, co dělají tím, že přitahují bonusy bez vkladu a pak se spustí podvod. Buď opatrný!!!!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Varenne
před rokem

Je mi líto, že to slyším.

Zkusili jste kontaktovat úřad, jak vám Adam prostřednictvím stížnosti navrhl?

"Mezitím vám doporučuji kontaktovat herní úřad Curacao (Xcertria@gaminglicences.com) a odeslat mu stížnost. Není to nejlepší licenční úřad, ale má více možností a nástrojů, jak hráčům pomoci. Dejte mi vědět, jak na to odpověděl (adam.m@casino.guru). Přál bych si, abych vám mohl více pomoci."


Automaticky přeloženo:
před rokem

Já bych. 1134217890

BET2U OD TÝDNŮ NEDÁVÁ MŮJ VÝSTUP. POŠLEM JIM EMAILEM 100KRÁT, ALE ŽÁDNÁ ODPOVĚĎ OD TÝMU PODPORY. POKUD VYHRAJETE, NEDÁ SE ODVOLAT

Automaticky přeloženo:
jaiswalkrishna198
před rokem

Dobrý den, všimli byste si prosím této aktualizace stížnosti ?

„Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli.

Předem děkujeme za trpělivost a pochopení."

Kdy přesně byl tedy váš účet poprvé ověřen? Je to váš první výběr?

Upřímně řečeno, vybrali jste si hrozné kasino, ve kterém jste mohli hrát 🙁

Všiml sis? https://casino.guru/Bet2U-Casino-review

file

Takovým stránkám byste se měli v budoucnu vyhnout.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

DĚKUJI PŘÍTELI ZA ODPOVĚĎ

AC JIŽ OVĚŘUJI. NEJPRVE JSEM UDĚLAL VELMI MALÝ VÝBĚR PO VKLADU, KTERÝ SCHVÁLILI. POTÉ, co VKLADU, HRAJI A VYHRAJU. PAK STAHUJÍM, ŽE TO NEZPRACOVÁVAJÍ. JEŠTĚ SE ČEKÁ. POŠLU JIM EMAIL, ALE NEODPOVÍDAJÍ NA TO.

Automaticky přeloženo:
jaiswalkrishna198
před rokem

Nazdárek.

Jsem rád, že to vím. Děkuji 🙂 Poskytli byste mi prosím další odpovědi?

Kdy jste odeslali první nezaplacenou žádost o výběr? Snažím se přijít na to, o jakém zpoždění se bavíme.

Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

KAMARÁD 21. ÚNORA. 2023.


Automaticky přeloženo:
jaiswalkrishna198
před rokem

Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli. Stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli.

To znamená, že byste měli aktualizovat svou stížnost a dát Kristině vědět, že jste byli ověřeni a jak dlouho čekáte.

Chcete-li tak učinit, klikněte na tento odkaz .

Pokud mohu přidat jen jednu osobní radu, už nikdy nehrajte v tak nízko hodnoceném kasinu. 🙁

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky