Ahoj.
Podařilo se mi přihlásit minulý týden a vložit zálohu 200e. Záloha nedorazila. Zkusil jsem to znovu s vkladem 20e, abych zjistil, jestli je problém na mé straně, ale opakovalo se to samé. Poté jsem se bez úspěchu pokusil kontaktovat zákaznický servis prostřednictvím chatu a e-mailu. Dnes (29.01) jsem se mohl přihlásit a z chatu mi přišla odpověď, že problém je u zprostředkovatele plateb a řeší se. Řekli, že své peníze dostanu brzy. Nic se však nestalo. Ověřil jsem si u Zimplera (platebního zprostředkovatele), že je problém v jejich systému. Od Zimpleru jsem obdržel účtenku a potvrzení, že peníze byly převedeny zcela správně a bez problémů. Stále mi nepřišly peníze a ze žádné adresy neodpovídám na e-maily.
Hey.
I was able to log in last week and make a deposit of 200e. The deposit did not arrive. I tried again with a 20e deposit to see if the problem is on my end, but the same thing happened again. After that, I tried to contact customer service via chat and email without success. Today (29.01) I was able to log in and received an answer from the chat that the problem is with the payment broker and it is being fixed. They said I would get my money soon. However, nothing happened. I checked with Zimpler (payment broker) that there is a problem with their system. I received a receipt and confirmation from Zimpler that the money had been transferred completely correctly and without any problems. I still haven't received my money and no e-mails are answered from any address.
Hei.
Pystyin kirjautumaan viime viikolla ja tekemään talletuksen 200e. Talletus ei saapunut perille. Kokeilin vielä 20e talletuksella onko vika minun päässäni mutta sama toistui. Tämän jälkeen yritin kontaktoida asiakaspalvelua chatin ja sähköpostin kautta tuloksetta. Tänään (29.01) pystyin kirjautumaan ja sain vastauksen chatista että ongelma on maksunvälittäjässä ja sitä korjataan. Saisin kuulemma rahani pian. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Varmistin Zimpleriltä (maksunvälittäjä) että onko vika heidän järjestelmässään. Sain kuitin ja vahvistuksen Zimpleriltä että rahat olivat siirtyneet täysin oikein ja ongelmitta. Edelleenkään en ole rahojani saanut eikä sähköposteihin vastata mistään osoitteesta.
Automaticky přeloženo: