Děkuji Nigeljcu - jako expertovi je storno výběrů nezákonné (a myslím, že je to vítaná změna zákona) a zákazníci to dělat nemohou - společnost, která ruší váš výběr, je jistě mnohem vážnější - neměli žádné problémy s převzetím mého vklady z mého účtu PayPal - který má stejnou e-mailovou adresu a kontaktní údaje - jediným problémem bylo, že to bylo na mé rodné jméno - pro zajímavost, pokud stránka umožňuje zákazníkovi zvrátit výběr, jaký má na zákazníka nárok - z průzkumu, který jsem provedl, se zdá, že komise pro hazardní hry pokutuje herní společnost, ale prostě nemůžu najít žádné informace o odvolání vůči zákazníkovi - něco mi chybí, jako kdyby komise pro hazardní hry pokutovala společnosti za porušení předpisů, pak z toho vyplývá zákazník, kterému bylo ublíženo, by měl být nějakým způsobem odškodněn - jinak Komise pro hazard vybírá pokuty, kasino utrpí ztrátu a zákazník, který utrpěl ztrátu a nahlásil ji, že tráví čas procházením celého procesu, není odškodněn a vy začnete zajímalo by mě, jaký má smysl to hlásit, protože to pro ně nemá žádný pozitivní výsledek – doufám, že se mýlím, ale strávil jsem hodiny tím, že jsem se snažil zjistit odškodnění pro zákazníky, a nic jsem nenašel
Thank you Nigeljc - as an expert as reversing withdrawals is illegal (and I think that is a welcome change to the law) and customers can’t do that - surely a company reversing your withdrawal is much more serious - they had no issues taking my deposits from my PayPal account - which has the same email address and contact details - the only issue was it was in my maiden name - as a matter of interest if a site allows a customer to reverse their withdrawal what recourse is there to the customer - from the research I have done it seems the gambling commission fines the gaming company but I simply can’t find any information on the recourse to the customer - I have to be missing something as if the Gamblong Commission fine companies for breaching regulations then it follows the customer who has been wronged should be compensated in some way - otherwise the Gambling Commission collects fines, the casino suffers the loss and the customer who has suffered the loss and reported it spending time going through the whole process is not compensated and you start to wonder what is the point in reporting it as there is no positive outcome for them - I hope I am wrong but have spent hours trying to find out about compensation to the customers and can find nothing
Automaticky přeloženo: