DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 731)

před rokem od kirekin
|
2 396 008 zobrazení 15 408 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...730 731 732...843
Přidat příspěvek
bx4chgnb5y
před 2 měsíci

Stejný

potřebuji pomoc

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

@Paul, měl jsi někdy nějakou s názvem Crypto Plaza? Mám ji na svém účtu Chase, ale kryptoměny jsou automaticky blokované, takže předpokládám, že zase nakupuji v digitální podobě.

Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před 2 měsíci

Ahoj Jime,

Takového kamaráda jsem nikdy neměl/a..

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

Žádný problém - bylo to přes sázku 30. Chase chvíli trvá, ale nakonec je vyberou. Pokud zboží neobdržíte, je pak na obchodníkovi, aby poskytl důkazy, a většinou prostě nereagují.

Automaticky přeloženo:
Andymac048
před 2 měsíci

Ahoj! Mám pár otázek ohledně Smpaypf. Mohl bych vás nějak soukromě kontaktovat?

Zajímá nás hlavně to, pro která kasina zpracovávají platby, a také bychom ocenili, kdybyste se s námi podělili o snímky obrazovky souvisejících transakcí.

Polina, autorka tohoto příspěvku .


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj lidi. Tohle fórum jsem už dlouho nepoužíval, ale dřív jsem sem chodil pravidelně. Podělím se o svůj příběh, abych zjistil, jestli z něj někdo bude mít prospěch. Jsem registrovaný na Gamstopu už asi 3-4 roky. Když jsem procházel obdobím deprese, tak jsem si prostě vygooglil „jak hrát hazardní hry, když mám ban na Gamstopu", a tehdy jsem narazil na tyto zkorumpované webové stránky. Během několika týdnů jsem prohrál asi 5000 liber transakcemi debetní kartou a 600 liber kreditní kartou. Chápu, že některé vaše ztráty jsou podstatně větší, ale pro mě je to pořád spousta peněz. Cítil jsem se tak špatně. Tyto společnosti vám vůbec nevyplatí, pokud váš výběr přesáhne určitou částku. Vyplácejí malé částky, abyste se vraceli, nemají žádný zájem na vyplácení velkých pohledávek. Použil jsem asi 20 těchto stránek. Nikdy se mi nepodařilo získat zpět žádné z prostředků, které byly vyplaceny bankovním převodem. Nicméně jsem získal spoustu vrácených peněz z transakcí, které byly uhrazeny na mou kartu a kreditní karty. U Barclays jsem žádal o chargebacky a spousta poskytovatelů mi je vrátila, ne všechny, ale řekl bych, že možná 50 %. Moje kreditní karta to vyvolala jako podvod a vrátila mi celou částku. Poté jsem se rozhodl kartu prostě zavřít, protože jsem se do tohohle problému nechtěl znovu dostat. Řekl bych, že jsem u Barclays žádal o chargebacky přes 100krát, některé u celostátní banky a jeden nebo dva u Lloyds. Banka nemá ráda, když si účtujete chargebacky několikrát, pokud to děláte několikrát, tak s tím souhlasí, ale když jsem to udělal u Barclays, udělali jsme tolikkrát, že mi nakonec banku zavřeli. Ale je mi to jedno, protože to nebyla moje hlavní banka a dostal jsem zpět trochu peněz. Celkem jsem tedy přišel o 5 600 dolarů, ale získal jsem zpět asi 3 tisíce. Můžete si stěžovat finančnímu ombudsmanovi a požádat ho o pomoc, pomohou, ale musí vidět, že jste se svou bankou prošli všemi možnými cestami, abyste problém vyřešili. Zdá se, že Revolut je nejtěžší banka na získání finančních prostředků, protože mají své konečné rozhodnutí, ale myslím si, že se takto chovají, protože nechtějí vypadat špatně tím, že by povolili vícenásobné chargebacky. Myslím, že by vám všechny banky měly umožnit otevřít tolik chargebacků, kolik si myslíte. Není to vždy banka, která rozhoduje o tom, zda peníze dostanete, nebo ne, je to poskytovatel, který je posílá zpět, protože vědí, že to, co dělají, je nelegální a je pro ně snazší je vrátit, než se vypořádat s následky. Opravdu doufám, že dostanete část svých peněz zpět. Jsem rád, že už nemůžu hrát hazardní hry, stále jsem zablokován na Gamstopu a raději budu sedět ve svém pokoji a nešťastný, než abych těmto podvodníkům dal nějaké své peníze, protože to není pořádný systém, abych byl upřímný, veškeré hazardní hry jsou stejně špatné. Je třeba udělat něco víc pro ochranu nás, hráčů, protože bylo TAK snadné otevřít si účet a vložit spoustu peněz do zahraničí těmto podvodníkům. Zaměřují se na zranitelné osoby tím, že mají webové stránky, které nejsou od Gamstopu, protože vědí, že zoufale chtějí hrát. Nakonec jsem, lidi, ve ztrátě asi 2500-3000 liber, nemám přesnou částku, ale to je teď vše. Ty peníze už nikdy nedostanu zpět, je to nemožné a je to už dlouho, stalo se to před necelým rokem. Jsem vděčný, že se mi podařilo část z nich získat zpět, protože mi to opravdu pomohlo s finančním problémem, do kterého jsem se dostal. Vidím, že pár lidí mluví o bankrotu, prosím, zvažte předtím jiné možnosti. Kvůli dluhům, které jsem si v minulosti nahromadil z hazardních her atd. z přečerpání jiných kreditních karet, jsem si vzal příkaz k oddlužení, který vám po 12 měsících smaže dluhy a v této hře vás nemohou kontaktovat. Nyní se blíží 12 měsíců a jsem spokojený, protože to zůstane ve vašem souboru 6 let, takže stejně nemůžu získat úvěr, a i kdybych mohl, bude to nízká částka. Musíte zvážit všechny možnosti, pokud jste hazardní hráč, najměte si někoho, kdo vám s financemi pomůže, promluvte si s poradenskými společnostmi specializujícími se na dluhy; Cokoliv, co cítíte, co vám pomůže, ale ať děláte cokoli, nedávejte žádné své peníze hazardním webům. Prostě to nestojí za to. I na těch britských někdo vyhraje, jo, ale je možné, že jste to vy? Asi ne. I když jsem vyhrál slušnou sumu peněz, co jsem dělal? Utratil jsem víc, protože pro mě to nebylo jen o chamtivosti, ale o zaplnění smutného místa v mém srdci. Když jsem hrál hazardní hry, necítil jsem se tak sám, je to velmi návykové a abych byl upřímný, pokaždé, když se cítím špatně a přemýšlím o hazardních hrách, vzpomenu si na doby, kdy jsem si nemohl dovolit ani jíst. Psal jsem e-maily společnostem jako Ladbrokes o svém problému a neměl jsem peníze na jídlo, protože jsem všechny peníze vyhazoval. Cítil jsem se TAK špatně z toho, co jsem udělal, a oni mi jen říkali, že je mi líto, že jim nemůžeme pomoci. Byl jsem smutný, protože jsem měl pocit, že jsem jim dal tolik, abych nedostal pomoc zpět, ale je to společnost, pamatujte si. Styděl jsem se s někým mluvit. Doufám, že můj příběh některým z vás pomůže. Měl jsem vážný problém a cítím, že jsem z něj teď na lepším konci. Doufám, že se nakonec dostanete k lepšímu, ať už pro mě nebo pro všechny ostatní, doufám, že to vydrží.

Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před 2 měsíci

Ok, museli to pořád měnit, když jedna platební metoda selže, zkoušejí to několikrát, ale to je přesně ono. Ano, jakmile je banka navýší, tak to ve většině případů dopadne dobře.

Automaticky přeloženo:
PolinaVolkova
před 2 měsíci

Ahoj Polino,

měla bych pro tebe spoustu informací.

před 2 měsíci

Mám 3 platby těmto klaunům v celkové výši 894,45 dolarů.

Rodeo Cay Enterprises

https://www.rodeocayenterprises.com/


se sídlem v Lagosu 🙄


Tohle je ale naprostá fraška. Jak se na to může kterákoli banka/finanční smluvní strana nepodívat a neříct, že to není podvod?


Upraveno
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

Čeho jsem si všiml při tomto relapsu a opětovném používání těchto služeb, je, že se firmy zdály být lépe maskované, takže je bylo těžké je dohledat. Poprvé jsem název firmy dokázal online víceméně snadno vyhledat.

Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před 2 měsíci

Navázal jsem na tvůj poslední příspěvek, je ve fázi kontroly 💁 Ano, jsou čím dál prohnanější, protože se poučí z minulých zkušeností, jak to udělat nevratné. Jsem překvapený, že se do toho s kryptoměnovými platbami zapojují platební platformy regulované FCA.

Automaticky přeloženo:
exodus1
před 2 měsíci

Ahoj,

Co se týče lux-books.com, odpověděli s něčím, nebo prostě nechali těch 90 dní bez odpovědi a vy jste vyhráli vrácení peněz?

Příští týden mi končí 90denní lhůta a zatím jsem od banky nic neslyšel.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Má někdo nějaké novinky ohledně GAIW-DEPOSIT v Londýně?

Automaticky přeloženo:
Lakita1994
před 2 měsíci

Nikdy jsem na ně nenašel žádné kontaktní údaje. Požádal jsem o vrácení peněz prostřednictvím zpětného zúčtování, ale zatím jsem se od banky neozval.

Automaticky přeloženo:
Lakita1994
před 2 měsíci

Ahoj, odpověděli ti nebo ti vrátili peníze z online DG?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Má někdo nějaké informace ohledně TRNDBM v Cardiffu?

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 2 měsíci

Co jsi říkal Elegrovi?

Co bylo vidět na břehu, abychom poznali, že je to Elegro?


Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

Ahoj Pavle

podali stížnost na Capital One poté, co udělali co?

Momentálně se s nimi snažím dát dohromady případ, ale nevím, kde začít.

Automaticky přeloženo:
daradda
před 2 měsíci

Na Chase se to zobrazuje jako zboží osobní péče, takže jsem uvedl, že se jedná o slevový kód, který lze uplatnit jinde. Vymyslel jsem si e-mailovou adresu.

přimět Chase k zahájení chargebacku

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

To je ono, napadlo mě, jestli si myslí, že bez kontaktování chargebacky nebudou úspěšné? Musel jsem si vymyslet e-mailové adresy a doufám, že žádná z nich se proti tomu nebude bránit. Vždycky jsem na svém předchozím účtu říkal, že pokud přimějete banky, aby chargeback provedly, měli byste vyhrát, ale jiní mají problém přimět banky, aby to skutečně udělaly.

Automaticky přeloženo:
1...730 731 732...843
Jít na stránkuz 843 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky