@Paul, měl jsi někdy nějakou s názvem Crypto Plaza? Mám ji na svém účtu Chase, ale kryptoměny jsou automaticky blokované, takže předpokládám, že zase nakupuji v digitální podobě.
@Paul did you ever have one called crypto plaza? I have it in my Chase account but crypto is auto blocked so I assume digital goods again
Ahoj Jime,
Takového kamaráda jsem nikdy neměl/a..
Hi Jim,
I never had that one mate..
Žádný problém - bylo to přes sázku 30. Chase chvíli trvá, ale nakonec je vyberou. Pokud zboží neobdržíte, je pak na obchodníkovi, aby poskytl důkazy, a většinou prostě nereagují.
No worries - it was via 30 bet. Chase takes a while but they will get them raised ultimately when going goods not received the onus is then on the merchant to provide evidence and most times they just don’t respond.
Ahoj! Mám pár otázek ohledně Smpaypf. Mohl bych vás nějak soukromě kontaktovat?
Zajímá nás hlavně to, pro která kasina zpracovávají platby, a také bychom ocenili, kdybyste se s námi podělili o snímky obrazovky souvisejících transakcí.
Polina, autorka tohoto příspěvku .
Hi! I have a few questions regarding Smpaypf. Is there any way I could contact you privately?
We’re mainly interested in understanding which casinos they process payments for, and we'd also appreciate it if you could share screenshots of any related transactions.
Polina, the author of this post.
polina.volkova@aripaev.ee
Ahoj lidi. Tohle fórum jsem už dlouho nepoužíval, ale dřív jsem sem chodil pravidelně. Podělím se o svůj příběh, abych zjistil, jestli z něj někdo bude mít prospěch. Jsem registrovaný na Gamstopu už asi 3-4 roky. Když jsem procházel obdobím deprese, tak jsem si prostě vygooglil „jak hrát hazardní hry, když mám ban na Gamstopu", a tehdy jsem narazil na tyto zkorumpované webové stránky. Během několika týdnů jsem prohrál asi 5000 liber transakcemi debetní kartou a 600 liber kreditní kartou. Chápu, že některé vaše ztráty jsou podstatně větší, ale pro mě je to pořád spousta peněz. Cítil jsem se tak špatně. Tyto společnosti vám vůbec nevyplatí, pokud váš výběr přesáhne určitou částku. Vyplácejí malé částky, abyste se vraceli, nemají žádný zájem na vyplácení velkých pohledávek. Použil jsem asi 20 těchto stránek. Nikdy se mi nepodařilo získat zpět žádné z prostředků, které byly vyplaceny bankovním převodem. Nicméně jsem získal spoustu vrácených peněz z transakcí, které byly uhrazeny na mou kartu a kreditní karty. U Barclays jsem žádal o chargebacky a spousta poskytovatelů mi je vrátila, ne všechny, ale řekl bych, že možná 50 %. Moje kreditní karta to vyvolala jako podvod a vrátila mi celou částku. Poté jsem se rozhodl kartu prostě zavřít, protože jsem se do tohohle problému nechtěl znovu dostat. Řekl bych, že jsem u Barclays žádal o chargebacky přes 100krát, některé u celostátní banky a jeden nebo dva u Lloyds. Banka nemá ráda, když si účtujete chargebacky několikrát, pokud to děláte několikrát, tak s tím souhlasí, ale když jsem to udělal u Barclays, udělali jsme tolikkrát, že mi nakonec banku zavřeli. Ale je mi to jedno, protože to nebyla moje hlavní banka a dostal jsem zpět trochu peněz. Celkem jsem tedy přišel o 5 600 dolarů, ale získal jsem zpět asi 3 tisíce. Můžete si stěžovat finančnímu ombudsmanovi a požádat ho o pomoc, pomohou, ale musí vidět, že jste se svou bankou prošli všemi možnými cestami, abyste problém vyřešili. Zdá se, že Revolut je nejtěžší banka na získání finančních prostředků, protože mají své konečné rozhodnutí, ale myslím si, že se takto chovají, protože nechtějí vypadat špatně tím, že by povolili vícenásobné chargebacky. Myslím, že by vám všechny banky měly umožnit otevřít tolik chargebacků, kolik si myslíte. Není to vždy banka, která rozhoduje o tom, zda peníze dostanete, nebo ne, je to poskytovatel, který je posílá zpět, protože vědí, že to, co dělají, je nelegální a je pro ně snazší je vrátit, než se vypořádat s následky. Opravdu doufám, že dostanete část svých peněz zpět. Jsem rád, že už nemůžu hrát hazardní hry, stále jsem zablokován na Gamstopu a raději budu sedět ve svém pokoji a nešťastný, než abych těmto podvodníkům dal nějaké své peníze, protože to není pořádný systém, abych byl upřímný, veškeré hazardní hry jsou stejně špatné. Je třeba udělat něco víc pro ochranu nás, hráčů, protože bylo TAK snadné otevřít si účet a vložit spoustu peněz do zahraničí těmto podvodníkům. Zaměřují se na zranitelné osoby tím, že mají webové stránky, které nejsou od Gamstopu, protože vědí, že zoufale chtějí hrát. Nakonec jsem, lidi, ve ztrátě asi 2500-3000 liber, nemám přesnou částku, ale to je teď vše. Ty peníze už nikdy nedostanu zpět, je to nemožné a je to už dlouho, stalo se to před necelým rokem. Jsem vděčný, že se mi podařilo část z nich získat zpět, protože mi to opravdu pomohlo s finančním problémem, do kterého jsem se dostal. Vidím, že pár lidí mluví o bankrotu, prosím, zvažte předtím jiné možnosti. Kvůli dluhům, které jsem si v minulosti nahromadil z hazardních her atd. z přečerpání jiných kreditních karet, jsem si vzal příkaz k oddlužení, který vám po 12 měsících smaže dluhy a v této hře vás nemohou kontaktovat. Nyní se blíží 12 měsíců a jsem spokojený, protože to zůstane ve vašem souboru 6 let, takže stejně nemůžu získat úvěr, a i kdybych mohl, bude to nízká částka. Musíte zvážit všechny možnosti, pokud jste hazardní hráč, najměte si někoho, kdo vám s financemi pomůže, promluvte si s poradenskými společnostmi specializujícími se na dluhy; Cokoliv, co cítíte, co vám pomůže, ale ať děláte cokoli, nedávejte žádné své peníze hazardním webům. Prostě to nestojí za to. I na těch britských někdo vyhraje, jo, ale je možné, že jste to vy? Asi ne. I když jsem vyhrál slušnou sumu peněz, co jsem dělal? Utratil jsem víc, protože pro mě to nebylo jen o chamtivosti, ale o zaplnění smutného místa v mém srdci. Když jsem hrál hazardní hry, necítil jsem se tak sám, je to velmi návykové a abych byl upřímný, pokaždé, když se cítím špatně a přemýšlím o hazardních hrách, vzpomenu si na doby, kdy jsem si nemohl dovolit ani jíst. Psal jsem e-maily společnostem jako Ladbrokes o svém problému a neměl jsem peníze na jídlo, protože jsem všechny peníze vyhazoval. Cítil jsem se TAK špatně z toho, co jsem udělal, a oni mi jen říkali, že je mi líto, že jim nemůžeme pomoci. Byl jsem smutný, protože jsem měl pocit, že jsem jim dal tolik, abych nedostal pomoc zpět, ale je to společnost, pamatujte si. Styděl jsem se s někým mluvit. Doufám, že můj příběh některým z vás pomůže. Měl jsem vážný problém a cítím, že jsem z něj teď na lepším konci. Doufám, že se nakonec dostanete k lepšímu, ať už pro mě nebo pro všechny ostatní, doufám, že to vydrží.
Hey guys. I haven’t used this forum in ages but I used to be a regular poster. I’ll share my story to see if anyone benefits from it. I’m registered on Gamstop, have been for probably 3-4 years now. When I was going through a period of depression I just googled ‘how to gamble when banned on Gamstop’ and that’s when I come across these corrupt websites. I lost around £5000 over the period of a few weeks of transactions by debit card, £600 on my credit card. I appreciate some of your losses are significantly more but for me that’s still alot of money. I felt so ill. These companies will not pay out at all if your withdrawal exceeds a certain amount. They pay out small amounts to keep you coming back, they have 0 interests in paying out big claims. I’ve used about 20 of these sites. I never managed to recoup any of the funds that were paid by bank transfer. I did however get alot of refunds from transactions that were paid on my card and credit cards. I raised chargebacks with Barclays, and a lot of the providers refunded the chargebacks, not all but I would say maybe 50% of them. My credit card raised it as fraud and refunded the amount in full, after that I decided to just close my credit card down because I didn’t want to get into that mess again. I would say I raised over 100 chargebacks with Barclays, some with nationwide, one or two with Lloyds. The bank doesn’t like you charging back, if you chargeback a few times they’re fine with it, but when I did it on barclays I did so many, eventually they did close my bank down. But I don’t really care as it wasn’t my main bank and I got a bit of money back. So overall I lost about 5,6000 but recouped around 3 grand. You can complain to financial ombudsman for help, they will help, but they need to see you’ve gone down every route with your bank first to rectify the issue. Revolut seem to be the hardest bank to claw back funds, as they have their final decision, but I just believe they act in this manner as they don’t want to look bad by allowing multiple chargebacks go through. I feel all banks should let you open as many chargebacks as you feel. It’s not always the bank who decide if you get the money or not, it’s the provider who sends it back as they know what they’re doing is illegal and it’s easier for them to refund it than deal with the consequences. I really hope you guys get some of your money back. I’m happy that I can no longer gamble, I’m still banned on Gamstop, and I would rather sit in my room miserable than give these crooks any of my money as they are not a proper system, to be honest all gambling is bad anyway. Something needs to be done more to protect us gamblers because it was SO easy to open an account and deposit a ton of money abroad to these scammers. They target vulnerable individuals by having a non Gamstop website as they know they’re desperate to play. In the end guys I’m down about £2500-3000, I don’t have an exact figure, but that’s it now. I’m never going to get that money back, it’s impossible and it’s been a long time now, this happened just under a year ago. I’m greatful I managed to recoup some of it as it really did help the financial mess I got myself into. I see a few people are saying about going bankrupt, please consider other options before doing so. Becsuse of the debts I racked up from gambling etc from other credit cards overdrafts in the past, I took out a debt relief order which wipes your debts after 12 months and in that game they can’t contact you. I’m now coming up to my 12 months and I’m happy because it stays on your file for 6 years so I can’t obtain credit anyway and even if I can it will be a low amount. You need to consider all options if you’re a gambler, get someone to help with your finances, speak to debt advisory companies; anything you may feel which will help, but whatever you do don’t give any of your money to gambling sites. It’s just not worth it. Even the UK ones, someone out there wins yeah, but chances it’s you? Probably not. Even when I won a good amount of money, what did I do? I spent more, because for me it wasn’t just about being greedy, it was about filling a sad place in my heart, when I was gambling I didn’t feel so alone, it’s very addicting and to be honest every time I feel low and I think about gambling, I just think back to the times where I couldn’t even afford to eat, I would email the companies like Ladbrokes saying about my problem and I had no money for food because all my money was gone, I would feel SO ill from what I had did and they would just say sorry we can’t help. I felt sad, as I felt like I’d given them so much to not even get help back but it’s a company remember. I was too ashamed to talk to anyone. I hope my story helps some of you, I had a severe problem and I feel like I’m at the better end of it now and I hope you guys eventually reach a good point to & for me and everyone else, I hope it lasts.
Ok, museli to pořád měnit, když jedna platební metoda selže, zkoušejí to několikrát, ale to je přesně ono. Ano, jakmile je banka navýší, tak to ve většině případů dopadne dobře.
Ok was it they must change it all the time if one payment method fails they try multiple times though that is the thing yes you will nail it once the bank raises them that is it in most cases
Hello Polino,
I would have a lot of information for you.
Ahoj Polino,
měla bych pro tebe spoustu informací.
Mám 3 platby těmto klaunům v celkové výši 894,45 dolarů.
Rodeo Cay Enterprises
https://www.rodeocayenterprises.com/
se sídlem v Lagosu 🙄
Tohle je ale naprostá fraška. Jak se na to může kterákoli banka/finanční smluvní strana nepodívat a neříct, že to není podvod?
I have 3 payments totalling $894.45 to these clowns
Rodeo Cay Enterprises
https://www.rodeocayenterprises.com/
based in Lagos 🙄
what a complete farce all this is. How can any bank/FI not look at that and say it’s not a scam
Čeho jsem si všiml při tomto relapsu a opětovném používání těchto služeb, je, že se firmy zdály být lépe maskované, takže je bylo těžké je dohledat. Poprvé jsem název firmy dokázal online víceméně snadno vyhledat.
What I have noticed on this relapse and doing them again is the companies seemed better disguised so difficult to track down. My first go the company name was pretty much searchable online.
Navázal jsem na tvůj poslední příspěvek, je ve fázi kontroly 💁 Ano, jsou čím dál prohnanější, protože se poučí z minulých zkušeností, jak to udělat nevratné. Jsem překvapený, že se do toho s kryptoměnovými platbami zapojují platební platformy regulované FCA.
I followed up on your last post its under review💁yes they are getting sneakier as they will learn from past experiences on how to make it unrecoverable I am surprised FCA regulated payment platforms are involved in it with the Crypto payments
Ahoj,
Co se týče lux-books.com, odpověděli s něčím, nebo prostě nechali těch 90 dní bez odpovědi a vy jste vyhráli vrácení peněz?
Příští týden mi končí 90denní lhůta a zatím jsem od banky nic neslyšel.
Hello,
Regarding lux-books.com, did they come back with anything or did they just let the 90 days go with no response and u won the chargeback?
my 90 days are up next week and have not heard anything from my bank yet.
Nikdy jsem na ně nenašel žádné kontaktní údaje. Požádal jsem o vrácení peněz prostřednictvím zpětného zúčtování, ale zatím jsem se od banky neozval.
I never found any contact details for them. I have requested it to be refunded via a charge back, but not heard from my bank yet
Ahoj, odpověděli ti nebo ti vrátili peníze z online DG?
Hi, did they reply to you or refund you from online dg?
Ciao, a te hanno risposto o rimborsato da online dg?
Co jsi říkal Elegrovi?
Co bylo vidět na břehu, abychom poznali, že je to Elegro?
what did you say to Elegro?
what was showing on the bank to know it was Elegro?
Ahoj Pavle
podali stížnost na Capital One poté, co udělali co?
Momentálně se s nimi snažím dát dohromady případ, ale nevím, kde začít.
Hi Paul
raised a complaint to capital one after they did what?
I’m currently trying to put together a case with them but have no clue where to start
Na Chase se to zobrazuje jako zboží osobní péče, takže jsem uvedl, že se jedná o slevový kód, který lze uplatnit jinde. Vymyslel jsem si e-mailovou adresu.
přimět Chase k zahájení chargebacku
On Chase it shows as personal care items, so I have said it was a voucher code to be able to redeem elsewhere. Made up an email address
to to get Chase to start the chargeback
To je ono, napadlo mě, jestli si myslí, že bez kontaktování chargebacky nebudou úspěšné? Musel jsem si vymyslet e-mailové adresy a doufám, že žádná z nich se proti tomu nebude bránit. Vždycky jsem na svém předchozím účtu říkal, že pokud přimějete banky, aby chargeback provedly, měli byste vyhrát, ale jiní mají problém přimět banky, aby to skutečně udělaly.
This is it, I did wonder if they think without being contacted then chargebacks will fail? I have had to make up email addresses and hopefully no of them challenge. I have always said on my previous account if you get banks to do the chargeback then you should win but others struggle to get banks to actually do them
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.