Vím, že jsem si vedl dobře, že jsem se vůbec dostal do této fáze, abych byl upřímný, už bych měl být v bankrotu, tohle mě zachránilo! Uvidím, jak to dopadne s těmi 1500 librami a žalobou FOS proti Revolutu, rozhodně se do tohohle počtvrté nepustím.
I know ive done well to even be at this stage to be honest should be bankrupt by now this has saved me ! will see how it goes with the £1500 and the FOS case against Revolut im deffo not going in for a fourth bite on this shit
Jsem si jistý, že tady vyděláš pěkných pár liber! Je to dlouhá cesta, ale stojí to za to. Nemám firmu, jen průměrnou práci, takže bůh ví, jak jsem se k tomu dostal.
Im sure you will recover a good few quid most on here do ! its a long road but worth it ive not got a business just an average job so god knows how I came through it
Tyto stránky by měly být ZAKÁZÁNY pro lidi ve Spojeném království a všude jinde, kde nad nimi nemají jurisdikci.
Jednoduše řečeno! To je vůbec nepřijatelné.
Vypadá to, že se vláda chystá zasáhnout a zastavit to, ale tihle hlupáci si najdou způsob, jak to obejít.
Vždy pamatujte na Pavla, na čem záleží nejvíc. Na rodinu a přátele.
those sites should be BANNED for people in the UK and wherever else they have no jurisdiction over them.
Simple as! it's not acceptable at a all.
It does look like the Gov are going to step in and stop it, however these twunts find a way around it.
Always remember Paul, what matters most. Family and friends.
Ahoj, měl někdo úspěch v pre-arb? Zbývá mi 10 dní do konce a obchodník nereagoval od doby, co v počátečních fázích poskytl falešné důkazy. Odpověděli poslední den v první fázi a přemýšlím, jestli to udělají znovu - nebo se zaseknou v pre-arb, protože lhali a řekli, že jsem si v první fázi koupil kryptoměny se slabými fakturami?
Hi has anyone had success at pre arb. I’m 10 days away from it ending and the merchant hasn’t responded since providing fake evidence in the beginning stages. They responded on the last day in the first stage and wonder if they will do this again - or they become stuck at pre arb as lied and said I bought crypto in the first stage with weak invoices
Omlouvám se za zpoždění, snažil jsem se požádat Onlined*DG o vrácení peněz, ale vrátili mi jen 1/3 transakcí a na zbytek už nějakou dobu nereagují. Takže se pokusím zbytek zúčtovat.
Hádám, že už nikomu peníze nevrátí, ale stojí to za vyzkoušení. Můžete použít jejich informace níže k rozesílání e-mailů o neobdržení zboží a žádné odpovědi.
Toto je společnost registrovaná ve Spojeném království:
ONLINE DIGGER LTD
IČO 15756903
Provozují tuto webovou stránku: https://diamonddiggers.eu/
Sorry for the delay, tried to get Onlined*DG to refund everything but they only refunded 1/3 of my transactions and have now not responded for a while regarding the rest. So I will go and try to chargeback the rest.
I am guessing they wont refund anyone anymore but worth a try, but you can use their info below to send emails about not receiving goods and getting no response.
This is the company registered in the UK:
ONLINE DIGGER LTD
Company number 15756903
They are operating this webpage: https://diamonddiggers.eu/
Zkusil jsem jim poslat e-mail.
to vysvětluje mé bankovní výpisy
ONLINE DGDMND
V tuto chvíli si myslím, že ONLINE DG BB spravují také oni, možná mají i nějaké další paralelní stránky, každopádně uvidíme, jestli mi odpoví.
I tried to send them an email.
this explains my bank statements
ONLINE DGDMND
at this point I'm thinking that ONLINE DG BB is also managed by them, maybe they have some other parallel site, anyway, let's see if they answer me
Ho provato a mandare loro una mail.
questo spiega i miei estratti conto
ONLINE DGDMND
a questo punto mi viene da pensare che anche ONLINE DG BB viene gestito sempre da loro, forse hanno qualche altro sito parallelo, comunque , vediamo se a me rispondono
Taky je mám. Nemám podrobnosti, ale Chase říkal, že prodávají produkty osobní péče.
I have these also. Haven’t got details but chase said they sell personal care items
Já jsem vyhrál všechny falešné faktury od SkinsMagnate, napadl jsem to a dostal jsem to všechno zpět.
Me I won all the skinsmagnate fake invoices challenged it and got it all back
Použil jsem chat ohledně mých chargebacků, řekl jsem jim, že jsem se vrátil k problému, a oni mi řekli, ať zavolám týmu pro chargebacky, už mě nebaví čekat, až mi ti obchodní klauni vrátí peníze tím, že je budou honit.
I used the chat function about my chargebacks told them ive relapsed and they said to call chargebacks team im fed up waiting on these merchant clowns giving me a refund by chasing them up
Ahoj,
Sestavuji rozsáhlou žalobu proti Santedě u své banky. Informace, které jste zde poskytl/a, by mi mohly opravdu pomoci prokázat, že se jedná o podvodnou společnost. Pokud máte důkaz, že jste vyhráli peníze a oni vám je odmítli vyplatit, je to velmi zajímavé. Možná bych vám mohl/a pomoci i s vaším vlastním případem. Můžete mi napsat e-mail na adresu a můžeme si vyměňovat své příběhy?
Hi,
I've been compiling a big case against Santeda with my bank. The information you have provided here could really help strengthen my case in proving they are a scam company. If you have proof you won money and they refused to pay out that is of great interest. I might be able to help you also on your own case. Can you email me at lewisthenorth@gmail.com and we can exchange our stories?
Děkuji. Neobtěžovali se snad jen odpovědět? Hádám, že jakmile vystaví falešné faktury, nemají je čím doložit? Ty moje jsou od dvou různých obchodníků, ale všichni používají jistě stejnou taktiku.
Thank you. Did they just not bother responding. I guess once they’ve made the fake invoices - they then have nothing to back it up with? Mine are with two different merchants but they all use the same tactics I’m sure
Dobrý den! Pokud se mě banka zeptá, zda mám podpůrné dokumenty prokazující, že jsem si zboží nebo služby od obchodníka X nekoupil, co jim mám říct?
edit: banka mi řekla, že bez ohledu na to, zda jsem produkty obdržela nebo ne, byly transakce ověřeny pomocí 3D zabezpečení, je to, co říkám, normální?
Hello! If the bank asks me if I have supporting documents to prove that I did not purchase goods or services from merchant x, what do I tell them?
edit: the bank told me that regardless of whether I received the products or not, the transactions were authenticated through 3D security, is what I'm saying normal?
salutare ! Daca banca ma intreaba daca detin documente justificative pentru a dovedii ca nu am cumparat bunuri sau servicii de la comerciantul x ce le spun ?
edit : banca mi a spus ca indiferent daca am primit sau nu produsele , tranzactiile au fost autentificate prin 3d security , este normal ce spun ?
Jakou e-mailovou adresu jste používal/a pro Lloyds? Jeden jsem poslal/a 5. května C.
what was the email address you used for Lloyds? I sent one on the 5th May to Complaints@lloyds.com
Samozřejmě je to normální, protože jste platby autorizovali... jen musíte napadnout, že zboží nebo služby nedorazily.
Of course it's normal because you authorized the payments... you just have to contest that the goods or services did not arrive
Certo è normale perché tu hai autorizzato i pagamenti.. devi solo contestare che non ti è arrivato il bene o servizio
Nikdy neodpověděli, ale celý proces trval několik měsíců, než se vyřešil.
They never replied but the whole process took a while a few months to get sorted.
Ahoj!
S důvodem, že jsem neobdržel produkty nebo služby, jsem zahájil odvolání, ale bance to bylo jedno, pokud jsem transakce autorizoval. Přesně to je moje otázka (hypoteticky vzato), pokud jsem si koupil produkt nebo službu od obchodníka X, transakce byla autorizována pomocí 3D zabezpečení s biometrickými údaji, termín dodání uplynul a já jsem produkt neobdržel, já jako kupující kontaktoval obchodníka X, ale on mi neodpověděl, přebírám kontakt s bankou, abych poskytl nezvratné důkazy. Jejich odpovědí je odmítnutí s důvodem, že jsem se autentizoval a transakce je bezpečná, bez ohledu na to, zda mi produkty dodají předem? Vzhledem k tomu, že obchodník má na stránkách zásady pro vrácení peněz, ve kterých je uvedeno, že kontakt s podporou musí být převzat e-mailem na adresu support@….
Přesně to mi řekli v bance a chtěl jsem to vědět. Předem děkuji.
Hello!
With the reason that I did not receive the products or services, I started the appeal but the bank did not care as long as I authorized the transactions. That is exactly my question (hypothetically speaking), if I bought a product or service from merchant x, the transaction was authorized through 3D security with biometric data, the delivery deadline passed and I did not receive my product, I as a buyer contacted merchant x but he did not answer me, I take over the contact with the bank to provide conclusive evidence. Their response is a refusal with the reason that I authenticated and the transaction is secure, regardless of whether they deliver the products to me in advance? Considering that the merchant has a refund policy on the site in which it says that contact with support must be taken over by email to support@….
My bank told me exactly that and I wanted to know. Thanks in advance.
Salutare !
Cu motivul ca nu am primit produsele sau serviciile am inceput contestatia dar bancii nu i-a pasat atata timp cat eu am autorizat tranzactiile . Tocmai asta e intrebarea mea ( ipotetic vorbind ) , daca eu am cumparat un produs sau serviciu de la comerciantul x , tranzactia a fost autorizata prin 3D security cu datele biometrice , a trecut termenul de livrare iar eu nu mi-am primit produsul , eu ca si cumparator am contactat comerciantul x dar acesta nu mi-a raspuns , preiau legatura cu banca pentru a oferi doveziile concludente . Raspunsul acestora este un refuz cu motivul ca am autentificat si tranzactia este sigura , indiferent daca acestia imi livreaza in prealabil produsele ? Avand in vedere ca comerciantul are politica de rambursare pe site in care scrie ca trebuie preluata legatura cu suportul prin email catre support@….
Banca mea tocmai asta mi-a spus si voiam sa stiu . Multumesc anticipat.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.