DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 730)

3 707 151 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...729 730 731...1 095
Přidat příspěvek
xbigguyxxx
před 7 měsíci

Jen se uklidni, vím, jak trpíš

je to těžké

Automaticky přeloženo:
M.414
před 7 měsíci

Vím, že jsem si vedl dobře, že jsem se vůbec dostal do této fáze, abych byl upřímný, už bych měl být v bankrotu, tohle mě zachránilo! Uvidím, jak to dopadne s těmi 1500 librami a žalobou FOS proti Revolutu, rozhodně se do tohohle počtvrté nepustím.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Musím zbankrotovat, nemám na výběr. Ale nejdřív chci ty peníze zpátky, to je jisté.

To jim neprojde . 😉

Automaticky přeloženo:
M.414
před 7 měsíci

Jsem si jistý, že tady vyděláš pěkných pár liber! Je to dlouhá cesta, ale stojí to za to. Nemám firmu, jen průměrnou práci, takže bůh ví, jak jsem se k tomu dostal.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Tyto stránky by měly být ZAKÁZÁNY pro lidi ve Spojeném království a všude jinde, kde nad nimi nemají jurisdikci.

Jednoduše řečeno! To je vůbec nepřijatelné.

Vypadá to, že se vláda chystá zasáhnout a zastavit to, ale tihle hlupáci si najdou způsob, jak to obejít.

Vždy pamatujte na Pavla, na čem záleží nejvíc. Na rodinu a přátele.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, měl někdo úspěch v pre-arb? Zbývá mi 10 dní do konce a obchodník nereagoval od doby, co v počátečních fázích poskytl falešné důkazy. Odpověděli poslední den v první fázi a přemýšlím, jestli to udělají znovu - nebo se zaseknou v pre-arb, protože lhali a řekli, že jsem si v první fázi koupil kryptoměny se slabými fakturami?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Omlouvám se za zpoždění, snažil jsem se požádat Onlined*DG o vrácení peněz, ale vrátili mi jen 1/3 transakcí a na zbytek už nějakou dobu nereagují. Takže se pokusím zbytek zúčtovat.

Hádám, že už nikomu peníze nevrátí, ale stojí to za vyzkoušení. Můžete použít jejich informace níže k rozesílání e-mailů o neobdržení zboží a žádné odpovědi.


Toto je společnost registrovaná ve Spojeném království:

ONLINE DIGGER LTD

IČO 15756903


Provozují tuto webovou stránku: https://diamonddiggers.eu/


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mizu, moc děkuji. Zkusím ti dát vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zkusil jsem jim poslat e-mail.

to vysvětluje mé bankovní výpisy


ONLINE DGDMND


V tuto chvíli si myslím, že ONLINE DG BB spravují také oni, možná mají i nějaké další paralelní stránky, každopádně uvidíme, jestli mi odpoví.

Automaticky přeloženo:
JosieRosie46
před 7 měsíci

Taky je mám. Nemám podrobnosti, ale Chase říkal, že prodávají produkty osobní péče.

Automaticky přeloženo:
Applesandpears93
před 7 měsíci

Já jsem vyhrál všechny falešné faktury od SkinsMagnate, napadl jsem to a dostal jsem to všechno zpět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Použil jsem chat ohledně mých chargebacků, řekl jsem jim, že jsem se vrátil k problému, a oni mi řekli, ať zavolám týmu pro chargebacky, už mě nebaví čekat, až mi ti obchodní klauni vrátí peníze tím, že je budou honit.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
M.414
před 7 měsíci

Ahoj,


Sestavuji rozsáhlou žalobu proti Santedě u své banky. Informace, které jste zde poskytl/a, by mi mohly opravdu pomoci prokázat, že se jedná o podvodnou společnost. Pokud máte důkaz, že jste vyhráli peníze a oni vám je odmítli vyplatit, je to velmi zajímavé. Možná bych vám mohl/a pomoci i s vaším vlastním případem. Můžete mi napsat e-mail na adresu a můžeme si vyměňovat své příběhy?

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 7 měsíci

Děkuji. Neobtěžovali se snad jen odpovědět? Hádám, že jakmile vystaví falešné faktury, nemají je čím doložit? Ty moje jsou od dvou různých obchodníků, ale všichni používají jistě stejnou taktiku.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den! Pokud se mě banka zeptá, zda mám podpůrné dokumenty prokazující, že jsem si zboží nebo služby od obchodníka X nekoupil, co jim mám říct?

edit: banka mi řekla, že bez ohledu na to, zda jsem produkty obdržela nebo ne, byly transakce ověřeny pomocí 3D zabezpečení, je to, co říkám, normální?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Martin61
před 7 měsíci

Jakou e-mailovou adresu jste používal/a pro Lloyds? Jeden jsem poslal/a 5. května C.

Automaticky přeloženo:
sek93
před 7 měsíci

Samozřejmě je to normální, protože jste platby autorizovali... jen musíte napadnout, že zboží nebo služby nedorazily.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Omlouvám se, že jsem otravný, lidi. Našel a vyzkoušel už někdo cashback za DATA (co s tím máš dělat?) nebo LYV?

Automaticky přeloženo:
Applesandpears93
před 7 měsíci

Nikdy neodpověděli, ale celý proces trval několik měsíců, než se vyřešil.

Automaticky přeloženo:
daradda
před 7 měsíci

Ahoj!

S důvodem, že jsem neobdržel produkty nebo služby, jsem zahájil odvolání, ale bance to bylo jedno, pokud jsem transakce autorizoval. Přesně to je moje otázka (hypoteticky vzato), pokud jsem si koupil produkt nebo službu od obchodníka X, transakce byla autorizována pomocí 3D zabezpečení s biometrickými údaji, termín dodání uplynul a já jsem produkt neobdržel, já jako kupující kontaktoval obchodníka X, ale on mi neodpověděl, přebírám kontakt s bankou, abych poskytl nezvratné důkazy. Jejich odpovědí je odmítnutí s důvodem, že jsem se autentizoval a transakce je bezpečná, bez ohledu na to, zda mi produkty dodají předem? Vzhledem k tomu, že obchodník má na stránkách zásady pro vrácení peněz, ve kterých je uvedeno, že kontakt s podporou musí být převzat e-mailem na adresu support@….

Přesně to mi řekli v bance a chtěl jsem to vědět. Předem děkuji.


Automaticky přeloženo:
1...729 730 731...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.