před 7 měsíci
OdpovědětCitovat0
Dobrý večer všem,
Sleduji toto vlákno už nějakou dobu a chci se s vámi podělit o svůj příběh a o to, co se teď děje.
Také mě podvedli následující a tvrdili, že to není férová hrací plocha.
jettbet
Donbet
Mystake
Goldenbet
Což je všechno ta samá banda podvodníků.
Byl jsem na GamStopu 5 let a asi před 12 měsíci jsem (hloupě) začal používat tyto.
Dokonce jsem u jednoho z nich vyhrál 150 000 liber, ale peníze se mi už nikdy nevrátily a oni mě zablokovali s tím, že jsem porušil jejich podmínky (všechno v živém chatu), takže jsem svou výhru nikdy neviděl.
Další případ, kdy jsem vyhrál 50 000 eur a bylo mi řečeno, že si můžu vybrat 2 000 eur týdně! Za ten týden jsem utratil víc než tolik! Jsou to vážní podvodníci, ti výše zmínění a další. Mnohým z nich psal a volal „Tom", stejně jako mně.
Takže je čas, abych se taky bránil. Tento víkend jsem cvičil, protože před 9 měsíci jsem jim zaplatil 144 transakcí v celkové výši 51 786,20 liber prostřednictvím následujících poskytovatelů plateb třetích stran, a tohle je můj účet Revolut, ještě jsem ani nebyl u HSBC...
Skinsolny
Integrované platební řešení
Mastertools
Zamtransact services ltd.
Vklad kryptoměnou
Hashbon reaguje
Výkon PI
Cybvx
Inteus
DNS
Terrvers
Clmnt
TopUp.com
Swipez
Rodeo Cay Enterprises
Fondof
E
Zanti Mergem Innovatio
Organizace Smlouvy o kolektivní bezpečnosti
Herní cesta
Bitsent
Napadl(a) jsem transakce v aplikaci Revolut a stále se vrací další a další jako
Zamítnuto, protože jsem k potvrzení transakcí použil aplikaci, nebo zrušeno, protože jsem neprokázal kontaktování obchodníka.
Některé jsou stále ve vzduchu jako nevyřešené.
Dnes jsem kontaktoval finančního ombudsmana, abych to v této věci začal řešit, protože Revolut tvrdí, že zamítnutí jsou definitivně zamítnuta.
Zde je text, který jsem vložil do podání finančnímu ombudsmanovi
„S hazardem mám problém už od mládí a bojuji s ním celý život."
Byl jsem sám vyloučen z online hraní, ale stále jsem vídal online reklamy na kasina, která se vyhýbala sebevyloučení GameStopu, a začal jsem je používat koncem loňského roku, což mi způsobilo ztráty ve výši 51 786,20 liber.
Využívají platební procesory třetích stran, aby se vyhnuli blokování hazardních her Revolut a také Gamstopu.
Stránky jsou následující
Jettbet
Mystake
Donbet
Goldenbet
Jsou to všichni ti samí lidé.
Znovu a znovu jsem žádal o samovyloučení z těchto stránek, ale oni mě neposlouchají a jen mi na účet připíší bonusy.
Komunikace s nimi probíhá neustále přes jejich živý chat.
Dokonce jsem na jednom ze stránek (mystake) vyhrál 150 000 liber. Právě mi zavřeli účet a v živém chatu mi oznámili, že jsem porušil jejich obchodní podmínky, takže moje výhra propadá a účet je uzavřen. Všechno u nich je přes živý chat.
Prozkoumal jsem to a zjistil jsem, že porušují pravidla Visa a Mastercard tím, že pro platby používají různé kódy a používají tyto třetí strany jako platební metodu. Společnosti Shell.
Tohle všechno je naprostý podvod.
Zkoušel jsem provést vrácení peněz u Revolutu (viz e-mail, který mi poslali), ale odmítají.
Od otevření mého účtu Revolut se mě nikdy nezeptali na tyto transakce ani na takové výdaje. Živý chat je na mém účtu vypnutý a s nikým v Revolutu o tom nemůžu ani mluvit.
Můj dobrý kamarád, který je právník, mi poradil, abych se obrátil na vás, protože transakce jsou podvodné a Revolut se měl alespoň zeptat, co se děje.
Taky mám momentálně zapnutý jejich hazardní zámek,
V těchto kasinech nemůžete vyhrát, protože vám nezaplatí.
Nemají licenci a opět porušují zákon tím, že obcházejí platební systémy.
Přiložil jsem výpis z Revolutu, všechny transakce jsou za $ € a některé za £.
Je jasně vidět, kteří to jsou."
A zahrnul jsem i můj výpis z Revolutu.
TOTO je velmi zajímavý článek napsaný 25. dubna tohoto roku...
Co musí Neobanky a poskytovatelé platebních služeb dělat
Není to volitelné – je to povinné:
Identifikujte a zablokujte platby nelegálním obchodníkům s hazardními hrami
Sledujte chování zákazníků a zjistěte, zda se vyskytují rizikové vzorce.
Okamžitě nahlaste podezřelé aktivity
Ukončete vztahy s klienty, kteří zneužívají vaši platformu
Automatizované kontroly MCC (Merchant Category Code) už nestačí. Sofistikovaní podvodníci maskují své operace. Pokud je vaše systémy pro dodržování předpisů nedokážou odhalit, je celá vaše platforma odhalena.
Nejsem proti legitimním hazardním stránkám , přešel jsem z Gamstopu a teď používám Kwiff, což jsou rovné podmínky a dobrý web i služby!
Tito švábi nejsou legitimní a nikdy nevyhrajete.
Good evening all,
I have followed this thread a while and want to put my story across and what is now happening.
I've also been scammed by the following and scammed as saying it's not a fair playing field.
jettbet
Donbet
Mystake
Goldenbet
Which are all the same mob of crooks.
I was on GamStop for 5 years and about 12 months ago I started using these (stupidly)
I even won £150,000 off one of them, to never see the money return to me and they banned me saying I had broken their terms and conditions (all on live chat) so never saw my winnings.
Another one I won 50,000 Euro to be told I can take out 2000 Euro a week! I'd spent more than that in that week! Serious scam artists the above and more. Many will have had 'Tom' messaging and calling them like I have.
So it's time for me to fight back also. I have worked out this weekend since 9 months ago I've paid them 144 transactions totalling £51,786.20p through the following 3rd party payment providers as follows and this is my Revolut account, I've not even gone to HSBC yet....
Skinsolny
Intergrated payment solution
Mastertools
Zamtransact services ltd
Deposit By Crypto
Hashbon react
PI Performance
Cybvx
Inteus
Dns
Terrvers
Clmnt
TopUp.com
Swipez
Rodeo Cay Enterprises
Fundof
E
Zanti Mergem Innovatio
Collective Security Treaty Organization
Game Way
Bitsent
I have disputed the transactions on the Revolut app and more and more keep coming back as either
Declined because I used the app to confirm the transactions or cancelled because I have not proven contacting the merchant.
Some are still in the air as pending.
I have contacted the Financial Ombudsman today to get the ball rolling on that side because Revolut say the rejections are final declined.
Here is the txt I put into the submission to the Financial Ombudsman
'I have had a problem with gambling since a young age and have battled it all my life.
I was self excluded from online gaming however I kept seeing online adverts for casinos that got around the GameStop self exclusion and began to use them late last year that has run me up £ 51,786.20p in losses.
They use third party payment processors to get around the Revolut gambling block and also around Gamstop.
The sites are as follows
Jettbet
Mystake
Donbet
Goldenbet
They are all the same people.
I have requested time and time again to self exclude me from those sites and they do not listen and just put bonuses in the account.
The communication with them is always on their live chat service.
I even won £150,000 on one of the sites (mystake) they just closed my account and live chat said I had broken their terms and conditions therefore my winnings are forfeited and the account is closed. Everything with them is live chat.
I have researched into this and they are breaking the visa and Mastercard rules by using different codes for payments using these third parties as payment. Shell companies
This is all a complete scam.
I have tried to charge back with Revolut (please see email they sent me) and they are refusing to.
At no point since opening my Revolut account have they questioned these transactions or such spending. Live chat is turned off on my account and I cannot even speak to anyone at Revolut regarding this.
A good friend of mine who is a Lawyer has advised me to contact yourselves as the transactions are fraudulent and Revolut should have questioned at least what was going on.
I also has their gambling lock on at this time,
You cannot win off these casinos because they will not pay you.
They have no license and again are breaking the law by bypassing the payment systems.
I have included the Revolut statement, all the transactions are those which are for $ € and some are for £
It’s clear to see which ones they are.'
And included my Revolut statement.
THIS is a very interesting article written 25th April this year....
What Neobanks and Payment Providers Must Do
It’s not optional — it’s mandatory:
Identify and block payments to illegal gambling merchants
Monitor customer behavior for risky patterns
Report suspicious activities immediately
Terminate relationships with clients who abuse your platform
Automated MCC (Merchant Category Code) checks aren’t enough anymore. Sophisticated fraudsters disguise their operations. If your compliance systems can’t detect them, your entire platform is exposed.
I am not against legitimate gambling sites, I've come off Gamstop and use Kwiff now, which is a level playing field and a good site and service!
These cockroaches are not legitimate and you will never win.
Poté jsem Revolutu poslal e-mail ohledně kontaktů i stížností.
„Vážený Revolute,"
Doufám, že tě tento e-mail zastihne v pořádku.
Zdá se, že živý chat v mé aplikaci nefunguje, takže mě napadlo, že s vámi budu moct mluvit jen tak.
Stal jsem se obětí podvodných kasin, která jsou nelegální a sídlí v Jižní Americe a nemají licenci.
Platby, které jsem provedl/a prostřednictvím mého účtu Revolut, ve výši 51 786,20 liber, přičemž 144 transakcí bylo provedeno 21 falešným třetím stranám, aby se obešlo jejich jednání. Seznam je přiložen k tomuto e-mailu od „obchodníků".
Myslím, že jsem u téměř všech těchto transakcí inicioval storno platby, ale stále dostávám e-maily s textem „námitka zamítnuta" a v podstatě uzavření případu.
Dnes jsem se také spojil s finančním ombudsmanem, podívejte se prosím také na přiložený první webový formulář, který jsem vyplnil.
Využívání třetích stran ke zpracování těchto transakcí je nezákonné, dané stránky jsou nelegální a nelicencované, a proto bych měl být chráněn imitací chargebacku.
Revolut navíc nikdy nezpochybnil tyto platby, které jsem prováděl (kterých je hodně).
Chtěl/a bych, aby byly u všech plateb třetím stranám uvedeným v seznamu zahájeny zpětné platby.
Nechci, aby to řešil finanční ombudsman, raději bych to udělal vy, ale i to jsem už dal do pohybu a oni mají seznamy a prohlášení, které máte teď.
Podívejte se prosím na tento nedávný článek z konce dubna https://www.finextra.com/blogposting/28365/neobanks-pay-attention-illegal-gambling-payments-could-sink-you , který objasňuje, co říkám.
Pokud budou transakce strženy zpět a vráceny na můj účet, není nutné podnikat žádné další kroky.
Mluvil jsem s právníkem, mým dobrým přítelem, který mi v této záležitosti radí a který mi sdělil, že tyto nelegální hazardní webové stránky také financují zločin a terorismus.
Doufám, že se tato situace vyřeší co nejdříve a smírně.
S pozdravem
I have then emailed Revolut on both contact and complaints this email
'Dear Revolut,
I hope this email finds you well.
Live chat does not seem to be working on my application so this is the only way I thought to speak with yourselves.
I have been the victim of scam Casinos that are illegal and based off South America that are not licenced.
The payments I have made are through my Revolut account to the sum of £51,786.20p with 144 transactions to 21 third party fake companies to bypass what they are doing. The list is enclosed with this email of the ‘merchants’
I have initiated chargebacks on nearly all of these transactions I believe however I keep getting emails saying ‘dispute declined’ and case closed basically.
I have also touched base with the Financial Ombudsman today also please see the initial web submission form I filled in enclosed also.
Using third party to process these transactions is illegal, the sites are illegal and unlicensed and therefore I should be protected under the chargeback imitation.
Furthermore Revolut have never once questioned these payments I have been making (which are a lot)
I would like chargebacks to be initiated on all of those payments to third party processors listed.
I don’t want to have the Financial Ombudsman to sort this out I’d rather you did however I’ve set that in motion also and they have the lists and statements you do now.
Please see this recent article from the end of April https://www.finextra.com/blogposting/28365/neobanks-pay-attention-illegal-gambling-payments-could-sink-you which clarifies what I am saying.
If the transactions are charged back and refunded to my account no other action is necessary.
I have spoken to a Lawyer a good friend of mine who is advising me on this matter and has advised me that these illegal gambling websites are also funding crime and terrorism.
I hope this situation can be resolved amicably and as soon as possible.
Kind Regards'
Ahoj kámo, můžeš si tady stěžovat a nechat si vyplatit 150 000 liber, pokud máš pravdu, dostaneš to. Jsou docela dobří, nebo si stěžuj na Casinomeister PAB (pitch a bitch), s Revolutem se daleko nedostaneš. Vzal jsem svůj případ na FOS kvůli zamítnutí chargebacků.
Hi bud you can do a complaint on here to get your £150000 paid out if your in the right you will get it they are pretty good or use casinomeister PAB(pitch a bitch) complaint you will not get far with Revolut I have took my case to the FOS due to rejection of chargebacks
Ahoj Pavle,
Nezkoušel jsem to, tolik ti nevyplatí a prostě tě zablokují.
Tato banda provozuje stránky zcela nelegálně.
Takže teď chci své peníze zpět.
A taky to dostanu.
A doufám, že mé tvrzení pomůže i ostatním.
Hi Paul,
No chance I tried, they won't pay you out that sort of amount and just ban you.
This mob are running the sites completely illegally.
So I want my money back now.
And I shall get it also.
And hopefully my claim helps others.
Dobře, ale tato stránka funguje jako podpora mezi vámi a kasinem a pokud nevyplácí peníze, dostane se na černou listinu. Problém je v tom, že stránky, které zmiňujete, mají také nízký týdenní/měsíční limit pro výběr. Vím, že je snadné se do toho nechat nachytat, sám jsem to zažil, ale můžou říct, že platíme pouze za podmínek...
Ok but this site acts as a support between you and the casino and it gets blacklisted if they do not pay out the thing is the sites you mention have a low weekly/monthly withdrawal limit as well I know its easy to get caught up ive been there myself but they can say we are only paying under the terms
Pavle, s nimi prostě nevyhraješ. Takhle to celé zařídili.
Všechna tvrzení zde proti těmto stránkám jsou 100% platná.
Řečeno tak, nikdy jsem nešel do obchodu BetFred s žádostí o vrácení peněz.
Nikdy bych nereklamoval Kwiff, vyplácejí během několika minut, pokud ne hned druhý den, bez jakýchkoli omezení.
Tito ZLOČINCI perou peníze, podvádějí lidi a modlí se za zranitelné lidi.
A je pravda, že se tito lidé, včetně mě, brání.
Paul, you simply cannot win with them. That is the way they set the whole thing up.
Everyone's claims on here against these sites are 100% valid
I've never gone into the BetFred shop asking for my money back put it that way.
Never would claim against Kwiff they pay out within minutes if not it's next day with no restrictions.
These CRIMINALS are money laundering, scamming people and praying on vulnerable people.
And it's correct that these people including myself fight back.
Ano, je to tak, ale některé banky mi to ztěžují. Mám jen asi 1500 liber na 4 transakce, ale když to zkusím online, banka je odmítne a říká, ať jim volám, protože jsem jich udělal příliš mnoho, že to nakonec vyřeší.
Yes it is but some banks are making it hard to do it I only have about £1500 to chase 4 transactions but when I try online the bank rejects them saying to call them as ive done too many will sort it eventually..
zmiňte, že financuje terorismus a mezinárodní zločin.....
Jaká finanční instituce, jak se to jmenuje?
mention it's funding terrorism and international crime.....
What financial institution what's that on their name
Neexistuje žádný skutečný důkaz, i když vždycky po něčem žádají. Já jsem jeden z těch, co prohráli, protože moje banka řekla, že nemám důvod, jelikož jsem dostal coin výměnou za své peníze, i když jsem jim vysvětlil všechno, co je na tom špatně, je to jedno. Teď, když skončila moje lhůta pro vrácení peněz, je to skoro, jako by jen stěžovali na posílání dopisů a potřebovali další důkazy pokaždé, když jsem zkusil jiný přístup, v podstatě mi bylo řečeno, abych jeden udělal. Pořád mám čas na fos, jen se cítím tak zklamaný a slyšel jsem, že mi vůbec nepomohou, tak má to vůbec smysl?
There's no actual proof of that tho they always ask for evidence I'm one who has lost out because my bank have said I have no grounds as I got coin in exchange for my money even tho I explained everything thats wrong with it they don't care. Now my chargeback time has ended it's almost like they were pissing about sending letters and more evidence needed every time I tried a different approach I was told basically to do one. I still have time for fos just I feel so let down and heard they are no help at all so is there any point.
Jít za finančním ombudsmanem? Podat u něj stížnost.
Mohli bychom sem dokonce zapojit i ty zprávy, teď už je to vážné.
Podívejte se na článek, který jsem zveřejnil....
Go to the financial ombudsman? start a claim with them.
We could even get the news involved here, it's getting serious now is this.
Look at the article I posted....
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.