DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 651)

3 705 718 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...650 651 652...1 095
Přidat příspěvek
Anonymized960 příspěvek smazal/a
před 8 měsíci

Našel někdo nějaké kontaktní údaje na online dg?


cyber*play


travers mě ignoruje, ale Santander za mě nezpracuje zpětné zúčtování ani po stížnosti, takže jsem u toho zůstal.

Automaticky přeloženo:
fdrain
před 8 měsíci

To je dobré vědět. Právě jsem zjistil, že od 1. února mám za sebou více než tisícovky transakcí. Šíleně vyhozené peníze.

Kontaktovali jste je prostřednictvím online chatu?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Lidi, kdo má nějaké informace.



TRDTECH

TAUFFEL

DOPLŇOVÁNÍ PENĚŽENKY MPOU


Předem děkuji chlape x

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Stále potřebujete dobít peněženku mbou?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Gumballpay, kontaktujte gumball pay, pravděpodobně zpracovali většinu vašich peněz. Bylo mi vráceno více než 3000 €.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jaké kasino?

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 8 měsíci

Mohli byste mi prosím pomoci s podrobnostmi o E0000480 Prohledal jsem vlákno a nic jsem nenašel. Dříve jsem se někoho ptal, ale nedostal jsem je. Můj e-mail, pokud je to jednodušší

Automaticky přeloženo:
Mizu
před 8 měsíci

Toto jsou další obchodníci, kteří mi unikli. Byl bych opravdu vděčný za kontaktní údaje, pokud by vám nevadilo sdílet? Můj email je


Díky

Automaticky přeloženo:
Nasrin999
před 8 měsíci

Jsem v dlouhodobém boji s výplatou, takže budu vděčný za jakékoli informace


Automaticky přeloženo:
Someone.Else
před 8 měsíci

To vše bude záležet na vaší situaci.

Máte hazardní hry blokuje kasino maskované transakce obejít?

Vaše banka nepovoluje hazardní hry a obešla tím bankovní bloky?


Osobně jsem poslal e-mail obchodníkovi a kasinu s dotazem na chybně zakódované transakce, což nejsou poskytovatelé plateb, jak mnozí z nich uvádí, ale jsou to fronty, které pro kasina transakce perou. Dejte jim vědět, že nesouhlasím nebo si nepřeji transakce nesouvisející s mým skutečným nákupem na svém prohlášení, že se jedná o praní prádla a nechci být jeho součástí, požádejte o nápravu a pokud to není možné zvrátit. Veškerá korespondence přeposlala bance.


Tato metoda je pravdivá a byla úspěšná s vízem pro několik transakcí a v současné době je ke kontrole u držitele karty Mastercard.


Trochu bojuji s nedoručeným zbožím, mám jich tolik a opravdu se mi to nechce věřit - a snažím se nelhat. To znamená, že všechna kasina páchají trestné činy, stejně tak…

Upraveno
Automaticky přeloženo:
RedAlice
před 8 měsíci

Nepřijaté zboží však není lež 👍🏻

Upraveno
Automaticky přeloženo:
bwastook příspěvek smazal/a
Anonymized916 příspěvek smazal/a
před 8 měsíci

Zná někdo BKS PRDSE?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jsem v dlouhodobém boji s výplatou, takže budu vděčný za jakékoli informace


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Payop nezaplatí nic - banda ukrajinských gangsterů. Totální fronta proti praní špinavých peněz.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Našel někdo nějaké kontaktní údaje na online dg?


cyber*play


travers mě ignoruje, ale Santander za mě nezpracuje zpětné zúčtování ani po stížnosti, takže jsem u toho zůstal.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Řekl bych, že přestaň s hazardem chlape a přestaň se volně válet... byl jsi tu 9 měsíců a hledal jsi informace ke zpětnému zúčtování. K ničemu

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Takhle to pro mě bylo špatné. Níže jsou uvedeny všechny různé názvy těchto společností používaných ke zpracování transakcí:

thedeportal.com

SLUŽBY BOD-WAT L

EHEFEDDY GLOBAL SE

GBLRISE

E0000480

CREATIVE DIGITAL S

THEVALUEVILLE.COM

BITSENTEU

Nomupay*CryptoPlaz

Služby MGPay

EPOCH.COM

ZPDG

DIGIKEY

Zenit Marketing LT

GAIW - VKLAD

MiraappECO

steamkeyshop

SLIMFIT

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Momentálně řeším Bitsent - nejsou moc upovídaní, zvlášť když jsem řekl, že jsem zapojil Mastercard. Neočekávám, že se o nich dozvím, ale potvrdím, jak se věci vyvinou po vyšetřování.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dali vám časový rámec pro vyšetřování? Mám toho hodně s bitsent eu, Deposit a Deposit by Crypto, ale překročil jsem 120denní lhůtu, takže možná budu potřebovat radu, až bude vaše vyšetřování dokončeno. Věřím, že jsou všichni součástí Valuno Group (rychlá bitva).


Automaticky přeloženo:
RedAlice
před 8 měsíci

Děkuji za odpověď

Mám na kartách zmrazení hazardu, a to už léta. Zjistil jsem, že to vždy fungovalo pouze pro kasina s použitím GamStop.

Podle zvuků věcí bude kontaktování obchodníka prvním bodem volání, protože virtuální odpověď bank je nejprve kontaktovat obchodníka a dát mu až 15 dní na odpověď.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Existuje nějaká šablona, ​​kterou někdo vytvořil pro odeslání těmto obchodníkům?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Existuje nějaká šablona, ​​kterou někdo vytvořil pro odeslání těmto obchodníkům?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nepoužívejte šablonu. V případě potřeby se zeptejte Gemini nebo jiné AI aplikace a poskytněte jí co nejvíce informací.

Automaticky přeloženo:
1...650 651 652...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.