DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 592)

3 705 719 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...591 592 593...1 095
Přidat příspěvek
Wood28
před 8 měsíci

Stačí použít lupu vpravo nahoře. Našel jsem dva pouhým hledáním jména obchodníka.

Canapay je

Zpdg je S

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 8 měsíci

Děkuji... iv jsem oběma poslal e-mail. Protože některé informace jsou nyní staré, jen mě napadlo, jestli existují nějaké nové vodítka

Automaticky přeloženo:
Caz111111111 příspěvek smazal/a
Anonymized960 příspěvek smazal/a
Caz111111111
před 8 měsíci

Vidí, že jste platby již autorizovali. Takže ano. Ale zboží jste neobdrželi.

Automaticky přeloženo:
Wood28
před 8 měsíci

ZPDG nedostanete zpět ani korunu


arktické inovace byly zpracovány choicepay Canada Mluvil jsem s jejich majitelem na link in. Zařídil vrácení peněz

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Může mi někdo dát základní představu o nejlepším způsobu, jak toho dosáhnout. Snažím se pročíst vlákno, ale je toho hodně, co musím projít, a vím, že některé z mých transakcí proběhly před chvílí, takže čas může být důležitý


Hraji zdarma 5 let poté, co jsem prohrál spoustu peněz, a pak jsem se před pár měsíci dozvěděl o non-gamstop zahraničních kasinech a můj život se obrátil k horšímu. Vím, že jsem závislý na hazardních hrách, a proto jsem se ze všech stran vyloučil, zaregistroval jsem se na Gamstop, zablokoval jsem si hazardní transakce ve své bance atd. Za posledních několik měsíců jsem prohrál téměř všechny své úspory a prostě jsem nemohl přestat. Jsem přesvědčen, že mnoho kasin, ve kterých jsem hrál, bylo zmanipulováno, a bylo jich hodně.

Bankuji u Monzo, ale provedl jsem několik vkladů prostřednictvím kreditních karet. Mnoho monzo transakcí byly převody Falcora Finance nebo Payop.


co mám udělat jako první, kontaktovat obchodníky? jak to mám udělat? Zoufale se snažím získat část těchto peněz zpět. Vím, že jsem to ztratil kvůli své vlastní slabosti, ale podnikl jsem kroky, abych se tomu ubránil, a prostě se mi nezdá fér, že se tato kasina záměrně snaží obejít to a využívat ubohé lidi, jako jsem já.

Automaticky přeloženo:
Anonymized960 příspěvek smazal/a
Anonymized954
před 8 měsíci

Předpokládám, že si nepamatujete jeho jméno nebo na to máte odkaz?

Automaticky přeloženo:
Lloydie2525
před 8 měsíci

Budete bojovat s převody. Mám payop a falcora a oni říkají, že jsme jen zpracovatel, je to frustrující! S hazardem nepomůže ani Monzo.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Podrobnosti vám již byly poskytnuty, podívejte se zpět.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Díval jsem se a díval jsem se na svého přítele! Jestli byl příspěvek smazán, to nevím 😕 Omlouvám se za bolest, ne moje úmysly!

Automaticky přeloženo:
Anonymized916 příspěvek smazal/a
před 8 měsíci
Someone.Else příspěvek smazal/a
před 8 měsíci

Stačí si založit nový účet 🤷‍♂️ Jsem si jistý, že mnoho z těchto nových uživatelů by stačilo se všemi možnými radami, aby byli úspěšní!

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 8 měsíci

Moc děkuji můj příteli! Velmi ceněno! Jak dlouho vám trvalo, než jste je našli? Hledal jsem týdny 😬🤣

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 8 měsíci

Byli jste s nimi úspěšní? Nebo šlo o zpětné zúčtování?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci
Příspěvek od Ronaldo-091 byl odstraněn
Důvod: Spam
před 8 měsíci

Admine, můžeš toho chlapa zablokovat. Toto je asi počtvrté, co zde propagujeme nabídky kasina.

Automaticky přeloženo:
Anonymized916
před 8 měsíci

Rychlý Pavle, šly platby této společnosti nebo jsou pouze zpracovatelem? Zítra seberu odvahu a promluvím si s bankou znovu, nevzbuzuje mi to ani trochu úzkosti lol!

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 8 měsíci

Stačí je kontaktovat přímo a oni se domluví.

Automaticky přeloženo:
Waldo1984
před 8 měsíci

Díky kamaráde. Jo, zdá se mi, že transfery a Monzo jsou hrozná kombinace, takže moc nečekejte. opravdu šokován tím, jak špatné se Monzo z tohoto hlediska zdají, jsem s nimi roky a roky a vždy se snažili postavit se jako orientovaní na zákazníka a „etičtí"


I když bych mohl získat zpět některé platby kreditní kartou, bylo by to něco.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Stačí je kontaktovat přímo a oni se domluví.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Skvělé, díky Pavle. Velmi si toho vážíme! Máte s Bytlabem vůbec nějaké zkušenosti? Nebo Onlined*g a více variant? Bytlab mi vrátil peníze (pouze menší nominální hodnoty). Nicméně ve skutečnosti nevím, kdo to udělal a banka mi vůbec nepomohla a neměla ani ponětí, kdo to byl🤣

Automaticky přeloženo:
1...591 592 593...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.