Tohle je opravdu těžká situace. Asi bych situaci vysvětlil kasinu. Bylo by to poměrně časově náročné a ani si nejsem jistý, zda je kasino ochotno to udělat, ale potenciálně by s vámi mohlo provést ověřovací hovor a položit vám nějaké otázky ohledně vašeho účtu, abyste se ujistili, že je účet váš.
Poté mohli změnit e-mailovou adresu na vašem účtu na novou a poté byste mohli poslat nové heslo na svou novou e-mailovou adresu.
Ale znovu, toto není standardní proces, ale je to způsob, jak to vyřešit.
This is a really tough situation. I'd probably explain the situation to the casino. It would be quite time consuming and I'm not even sure if the casino is willing to do this, but they could potentially do a verification call with you, ask you some questions about your account to make sure that the account is yours.
Then they could change the email address on your account to a new one and then you could send the new password to your new email address.
But once again, this isn't the standard process, but it's a way to get this resolved.
Automaticky přeloženo: