Dobré ráno. Ve skutečnosti z našich stránek nemažeme žádné recenze ani stížnosti. Samozřejmě pouze tehdy, když to bude od hráčů. Protože jsme nesmazali ani žádnou z vašich recenzí. Existuje přísný postup, jak bych mohl říci, kdy jsou všechny recenze kontrolovány a musí splňovat všechna pravidla, aby mohly být vlastně schváleny. Měli jste 3 recenze, z nichž 2 byly zamítnuty jen proto, že to nebyly žádné řádné recenze, jen příspěvky, kde jste psal o svých prohrách. Nebereme je jako recenze, a proto jsme je museli odmítnout a vy jste obdrželi e-mail, kde jsme vysvětlili celý důvod, proč tak činíme. Je to tak, dostali jste od nás e-maily? A 3. recenze byla zamítnuta jen proto, že jsme potřebovali další podrobnosti o vašich zkušenostech z hraní v kasinu, o kterém jste se pokusili napsat recenzi.
Vaše stížnost je na našich stránkách viditelná pro každého, najdete ji přímo zde , takže ani ta jistě nebyla smazána.
Jsem rád a dobře na vás, že máte tolik zkušeností. To bychom mohli občas i „použít", co říkáte? Často žádáme hráče, aby nám pomohli s některými věcmi, se kterými nemáme tolik zkušeností, takže by bylo opravdu skvělé, kdybyste nám mohli dát své nitro, samozřejmě.
Jen mi dovolte, abych to sem uvedl přímo, rozhodně nedostaneme zaplaceno za žádné recenze. Jak jsem psal výše, máme skutečně velmi přísný postup, pokud jde o recenze, kde všichni musí dodržovat určitá pravidla, aby byli schváleni.
Doufám, že moje odpověď vám pomůže nějak pochopit, jak náš tým funguje, pokud jde o recenze a stížnosti zobrazené na našich stránkách.
Good morning. We do not delete any reviews nor complaints from our site, actually. Only whenever it is from a players will, of course. As we did not delete any of your reviews either. There is a strict procedure, as I could say, where all the reviews are checked and need to follow all the rules, so they can be approved, actually. You've had 3 reviews, which 2 of those were rejected just because they were not any proper reviews, just a posts where you were writing about your loses. We do not take those as a reviews, and therefore we had to reject those, and you received an email where we explained the whole reason of doing so. Is that right, have you got the emails from us? And the 3rd review was rejected just because we needed some more details about your experience from playing at the casino you have tried to write a review about.
Your complaint is visible on our site to everyone, you can find it right here, so that was surely not deleted either.
I am glad, and good on you, that you have that much experience. We could even "use" that sometimes, what do you say? We often ask players to help us with some things we are not that experienced in, so it'll be really great, if you could give us your insides, of course.
Just let me please put it here straight forward, we certainly do not get paid for any reviews. As I wrote above, we actually have a really strict procedure, when it comes to reviews, where all of those need to follow certain rules to get approved.
I hope, my answer to you, will help you to somehow understand how our team works, when it comes to reviews and complaints shown on our site.
Automaticky přeloženo: