Nevím, jaký je pracovní rozvrh zaměstnanců, ale nezabere to déle než pár dní čekání, než vás kontaktuje specialista na stížnosti, mějte na paměti, že existuje mnoho dalších otevřených stížností, takže je normální, pokud musíte počkej, ale nebude to moc.
Vyřízení stížnosti také může trvat týdny a zcela záleží na tom, jak rychle na ni kasino zareaguje, jakmile vás specialista na stížnost požádá o další podrobnosti, nastaví časovač, aby kasino reagovalo na stížnost (trvá týden), pokud kasino nekomunikuje, poskytne se týden navíc, pokud kasino nereaguje, případ je uzavřen jako nevyřešený a hodnocení kasina je sníženo.
Toto kasino nemá žádné vyřešené stížnosti (zdá se, že na ně nereagují), ale nikdy nevíte, stojí za to vyzkoušet
I don't know what the staff's work schedule is but it won't take more than a couple days of wait before a complaint specialist reach out to you, have in mind there are many other open complaints, so it's normal if you have to wait a bit, but it won't be much.
Also, the complaint resolution can take weeks and it completely depends on how quick the casino reacts to it, once the complaint specialist ask you for more details they will set a timer for the casino to react to the complaint (it's a week long), if the casino doesn't communicate an extra week is given, if the casino fails to react then the case is closed as unsolved and the casino's rating is lowered.
This casino has no solved complaints (it seems they don't react to them), but you never know, it's worth a try
Automaticky přeloženo: