Cécile jméno pracovníka zákaznického servisu.
"Ne, omlouvám se, že jsem vám neměl dát zatočení zdarma, protože byly myšleny jako testovací promo akce v našem systému. Ale chtěl jsem vám to vynahradit za váš opožděný výběr, a proto jsem vám dal zatočení zdarma Ale pak jsem byl informován, že to byl důvod, proč vám bylo připsáno pouze 200 eur, a nikoli 6500 eur."
Toto je odpověď od pracovníka zákaznického servisu z winspinbet.com, jehož jméno jsem uvedl výše.
A
Pořád mi kladeš otázky, ale nic neděláš.
4.5.2023 a toto je dnešní odpověď na můj stav o výběru peněz.
"Ano, čekáme na aktualizace od našeho týmu, chápu, že je to už dlouho, ale jakmile budeme informováni, dáme vám vědět."
Cécile the name of customer service person.
"No, I'm sorry I was not supposed to give you free spins, because they were meant as test promotion in our system. But I wanted to make it up for you for your delayed withdrawal and that's why I gave you the free spins. But then I was informed that this was the reason why you were credited only with 200 euros and not 6500 euros"
This is the answer from customer service person from winspinbet.com her name i mentioned above.
And
Stilll you asking me questions but no any actions.
5/4/2023 and This is todays reply of my status about cashout.
"Yeah, we're waiting for updates from our team, I understand it's been a long time, but once we're informed we'll let you know."
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: