FórumKasinaWinSpinBet Casino - všeobecná diskuze

WinSpinBet Casino - všeobecná diskuze

před rokem od josephceline87
|
1356 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s WinSpinBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dobré ráno

Dobrý den, daniel, stále mi nepřišla výherní platba z winspinbet. Každý den mě žádají, abych počkal. A stejná aktualizace, na kterou čekají, až bude aktualizován jejich platební tým. Můžete mi pomoci získat platbu?

Je to možné?

Děkuji

Josef Celine


Automaticky přeloženo:
josephceline87
před rokem

Dobrý den, je mi líto, že jste ještě neobdrželi výhru. Jak dlouho jsi čekal?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Byl jsem vyplacen 20. března. Ale stále jsem nedostal své výherní peníze.

Automaticky přeloženo:
josephceline87
před rokem

Ahoj. Vidím, že suma byla nakonec snížena.

Zdá se, že Nick by mohl využít vaši aktualizaci ohledně výherního stropu:

"Upřesnili, proč byla vaše platba omezena pouze na 200 €? Hráli jste s bonusovými penězi, abyste akumulovali své výhry?"

Kliknutím na tento odkaz získáte přístup ke své stížnosti .

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Cécile jméno pracovníka zákaznického servisu.

"Ne, omlouvám se, že jsem vám neměl dát zatočení zdarma, protože byly myšleny jako testovací promo akce v našem systému. Ale chtěl jsem vám to vynahradit za váš opožděný výběr, a proto jsem vám dal zatočení zdarma Ale pak jsem byl informován, že to byl důvod, proč vám bylo připsáno pouze 200 eur, a nikoli 6500 eur."

Toto je odpověď od pracovníka zákaznického servisu z winspinbet.com, jehož jméno jsem uvedl výše.

A

Pořád mi kladeš otázky, ale nic neděláš.

4.5.2023 a toto je dnešní odpověď na můj stav o výběru peněz.

"Ano, čekáme na aktualizace od našeho týmu, chápu, že je to už dlouho, ale jakmile budeme informováni, dáme vám vědět."

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
josephceline87
před rokem

Ahoj.

Chci objasnit, že tým pro stížnosti tvrdě pracuje na každém případu, který musí všichni řešit. Váš případ je zahrnut . Získat svůj úhel pohledu je jen prvním krokem na cestě. Nejprve shromáždíme úplné informace. Abychom si ujasnili svůj názor, tým se musí spojit s kasinem. Jen přemýšlím nahlas, můžete mi skutečně poskytnout snímek obrazovky ukazující tuto konverzaci, bylo by to užitečné. Je smutné, že jste si hraním v tak špatném kasinu vybrali velmi špatně a doufám, že kasino se postará o to, aby s námi na stížnosti spolupracovalo. Pokud ne, jsem si jistý, že zbytek uhodnete🙁.

Přeji férový konec.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

filefile

Automaticky přeloženo:
josephceline87
před rokem

Nemůžu se přestat smát - omlouvám se. To je opravdu něco! Všichni děláme chyby, bohužel pokud udělá chybu kasino s příšernou pověstí,...no, je to hrůza.

Prosím, ujistěte se, že je tento snímek obrazovky k dispozici Nickovi prostřednictvím stížnosti . Hee potřebuje všechny relevantní informace více než my zde na fóru.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky