Dobré ráno, mám problém s vítězným kasinem, stává se, že při první registraci bylo vše v pořádku, splnil jsem požadavek na bonus, vložil jsem 200, které požadují, abych mohl vybrat a vše bylo v pořádku, čas uběhl a jako všechno, co jsem ztratil, něco normálního správně, problém nastal poté, co se mi podařilo vyhrát částku 600 mexických pesos, požádal jsem o výběr a žádají mě o nespočet dokumentů ...... nutno podotknout, že jsem je již poslal , ale nechtějí je dělat platné, už je to pár dní, co mě prostě neřeší a denně musím kontaktovat podporu a protože mi nevěnují rychlou pozornost (neříkám, že je to hned, chápu, že jsou tisíce lidí, kteří také chci, aby mě někdo obsluhoval) Snažím se čekat, až mě někdo obslouží, ale uplyne spousta času a já musím pracovat, proto aplikaci ukončím a když znovu vstoupím, moje konverzace je zablokována a musím začít znovu kvůli nečinnost, začnu znovu a stane se to samé a tak dále začíná být frustrující, že se nemohu dostat z té smyčky, velmi bych to ocenil Prosím pomozte mi, vím, že to není moc peněz, ale je to něco, můžete mi s něčím pomoci, omlouvám se za nepříjemnosti a moc děkuji , přeji hezký den
Good morning, I have a problem with winner casino, it happens that the first time I registered everything was perfect, I met the bonus requirement, I deposited the 200 that they ask for to be able to withdraw and everything was fine, time passed and like everything I lost, something normal right, the problem came after I managed to win an amount of 600 Mexican pesos, I requested to withdraw and they ask me for countless documents ...... it should be noted that I already sent them, but they do not want to make them valid, it has been several days that they just do not solve me and daily I have to go contacting support and because they do not give me quick attention (I do not say that it is immediate, I understand that there are thousands of people who also want to be attended to) I try to wait to be attended to but a lot of time passes and well I have to work therefore I exit the app and when I re-enter my conversation is blocked and I have to start over due to inactivity, I start over and the same thing happens and so on, it becomes frustrating not being able to get out of that loop, I would greatly appreciate it Please help me, I know it's not a lot of money, but it's something, you can help me with something, sorry for the inconvenience and thank you very much, have a nice day
Buen día, yo tengo un inconveniente con winner casino,sucede que la primera vez que me registre todo perfecto, cumplí con el requisito del bono, deposite los 200 qué piden para poder retirar y todo bien, paso el tiempo y como todo perdía,algo normal no,el problema vino después que logre ganar una cantidad de 600 pesos mexicanos, solicite retirar y me piden infinidad de documentos...... cabe destacar que ya los envié, pero no me los quieren hacer válidos,ya tiene varios días que nomas no me resuelven y diario tengo que andar contactando a soporte y debido a que no me dan atención rápida (no digo que sea de inmediato, entiendo que existen miles de personas que también quieren ser atendidas) trato de esperar ser atendido pero pasa mucho tiempo y pues tengo que trabajar por lo tanto salgo de la app y cuando vuelvo a entrar mi conversación se bloquea y tengo que empezar de nuevo que por inactividad, vuelvo a empezar y sucede lo mismo y así sucesivamente, se vuelve frustrante no poder salir de ese bucle, agradecería bastante que me ayudarán, se que no es mucho dinero, pero algo es algo, de algo me pueden servir, disculpen las molestias y muchas gracias lindo dia
Automaticky přeloženo: