DomůFórumKasinaWinner Casino - všeobecná diskuze

Winner Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od charis14z
|
2 598 zobrazení 14 odpovědí |
|
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winner Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Nejhorší kasino v Mexiku, jsou to zloději Vyhrál jsem uvítací bonus a splnil jsem všechny podmínky a dali mi 1500 $ z bonusu, který jsem musel vložit 200 $, abych mohl vybrat, a udělal jsem, vložil jsem 200 $ a další 200 $ Vyhrál jsem dalších 500 $ a požádal o další výběr 500 $, to znamená, že už zaplatili 2 000 $ a nikdy mi nic nedali, vrátili mi pouze 200 $.

jsou to zloději toto kasino nehrají NEPLATÍ, měli by ho zavřít!

Automaticky přeloženo:
charis14z
před 2 roky

Napsal jste, že kasino vám již zaplatilo "už zaplatili 2 000 $", takže se zdá, že je vše v pořádku.

Poté jste napsal, že "vrátili mi pouze 200 $." Je mi líto, ale nedokážu pochopit, co se skutečně stalo. Chci si být jistý, že rozumím situaci.

Dokážu to zohlednit k ověření vaší platební možnosti, takže ji lze použít pro výběr, možná budete muset provést vklad pomocí této konkrétní platební možnosti.

Bohužel nemáme žádný dostupný bonus, proto nemohu zkontrolovat smluvní podmínky.

Můžete mi prosím poradit ohledně pravidel vztahujících se i na bonus? Možná tam byla nějaká maximální částka pro výběr – je to docela běžné pravidlo.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Hrál jsem bonus 700 $ Splnil jsem válec 50násobek částky, která je 50 x 700 = 35 000 $, kasino mi dalo 1 500 $ ve skutečných penězích, abych mohl uvolnit, musel jsem vložit 200 $, vložil jsem 200 $ a v době provedení výběru 1 500 $ mi řeknou, co je uvedeno na následujícím obrázku v chatu... Také jsem jim řekl, jaké papíry jsou potřeba k ověření účtu a nic mi neřekli... Nechám screenshot z chatu, Mám celý rozhovor.


file

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Moje výhry mi nikdy nedali, vrátili pouze 200 $ z vkladu, předpokládá se, že člověk zkusí štěstí a vyhraje v kasinech a toto kasino vrací jen to, co vloží, ale zisky nejsou dány, co je použití hraní, pokud zisky, které člověk generuje, si ponechávají, to je zneužívání spotřebitelů, výsměch, několika slovy a bulharsky LOUPEŽ

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hrál jsem bonus 700 $ Splnil jsem válec 50násobek částky, která je 50 x 700 = 35 000 $, kasino mi dalo 1 500 $ ve skutečných penězích, abych mohl uvolnit, musel jsem vložit 200 $, vložil jsem 200 $ a v době provedení výběru 1 500 $ mi řeknou, co je uvedeno na následujícím obrázku v chatu... Také jsem jim řekl, jaké papíry jsou potřeba k ověření účtu a nic mi neřekli... Nechám screenshot z chatu, Mám celý rozhovor.


file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Tipoval bych, že problém byl způsoben maximálním výběrem bonusu. Můžete poradit, zda je to důvod? Každopádně pro vrácení zálohy musí být důvod.

Mohl byste laskavě zkopírovat a vložit text, který jste poskytli prostřednictvím snímku obrazovky, přímo do přehrávání, prosím?

Bude automaticky přeložena.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Moje výhry mi nikdy nedali, vrátili pouze 200 $ z vkladu, předpokládá se, že člověk zkusí štěstí a vyhraje v kasinech a toto kasino vrací jen to, co vloží, ale zisky nejsou dány, co je použití hraní, pokud zisky, které člověk generuje, si ponechávají, to je zneužívání spotřebitelů, výsměch, několika slovy a bulharsky LOUPEŽ

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můžete zkopírovat a vložit vysvětlení kasina, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji za vaše čekání. Zkontrolovali jsme váš účet a sdělili jsme vám, že na základě správního rozhodnutí byly zisky na vašem účtu zrušeny a provedené vklady byly vráceny, protože váš účet neprošel běžnou kontrolou.


Stává se, že všechny účty procházejí náhodnými monitorovacími procesy, aby byla zachována kvalita a integrita našich služeb. Váš účet zatím zůstane s omezením vkladů a výběrů.

A nikdy mi podrobně nevysvětlili, čeho se ten rutinní monitoring týká.

Mám veškerou historii sázek a chatovou konverzaci, pokud budete chtít, pošlu vám ji e-mailem

Automaticky přeloženo:
charis14z
před 2 roky

No, snažíme se podporovat kasina, aby hráči vysvětlila jakýkoli problém s maximálním důrazem na všechny věci, které hráč udělal nesprávně.

To je řekněme vágní vysvětlení.

Sdílejte prosím všechny související konverzace prostřednictvím své stížnosti a přidejte sem také tento e-mail, který jste sdíleli.

Vidím, že se tě Nick už ptal na důvod.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno, kasino Winner.mx ode mě odebralo mé výhry s tím, že jsem porušil některé podmínky na jejich stránce a že z administrativních důvodů museli mé výhry stáhnout. Zmínili něco o bonusu, který jsem prohrál, než jsem vsadil své peníze a vyhrál.

Automaticky přeloženo:
alexvarg4s
před rokem

Dobře, našli jste způsob, jak odeslat stížnost . Průběžně to aktualizujte a uvidíme výsledek.

„Můžete mi prosím poradit, před jak dlouhou dobou jste zaregistrovali svůj účet a zda jste úspěšně dokončili ověření účtu?

Které hry jste hráli (živé kasinové hry, automaty nebo sportovní sázení)?

Nashromáždily se vaše výhry s aktivním bonusem nebo bez něj, prosím?"

Udělejte to přes tento odkaz, pokud chcete .


Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Dobré ráno, mám problém s vítězným kasinem, stává se, že při první registraci bylo vše v pořádku, splnil jsem požadavek na bonus, vložil jsem 200, které požadují, abych mohl vybrat a vše bylo v pořádku, čas uběhl a jako všechno, co jsem ztratil, něco normálního správně, problém nastal poté, co se mi podařilo vyhrát částku 600 mexických pesos, požádal jsem o výběr a žádají mě o nespočet dokumentů ...... nutno podotknout, že jsem je již poslal , ale nechtějí je dělat platné, už je to pár dní, co mě prostě neřeší a denně musím kontaktovat podporu a protože mi nevěnují rychlou pozornost (neříkám, že je to hned, chápu, že jsou tisíce lidí, kteří také chci, aby mě někdo obsluhoval) Snažím se čekat, až mě někdo obslouží, ale uplyne spousta času a já musím pracovat, proto aplikaci ukončím a když znovu vstoupím, moje konverzace je zablokována a musím začít znovu kvůli nečinnost, začnu znovu a stane se to samé a tak dále začíná být frustrující, že se nemohu dostat z té smyčky, velmi bych to ocenil Prosím pomozte mi, vím, že to není moc peněz, ale je to něco, můžete mi s něčím pomoci, omlouvám se za nepříjemnosti a moc děkuji , přeji hezký den

Automaticky přeloženo:
jragu932
před 5 dny

Dobrý den! Je jasné, že by to mohlo být lepší.

Doufám, že vám nebude vadit krátká rekapitulace, která mi pomůže zjistit, zda jsem tuto situaci pochopil správně:

Stále máte přístup ke svému kasinovému účtu, ale z nějakého důvodu není chat užitečný a občas vás vykopnou. Proces ověření neprobíhá hladce, protože jste byli požádáni o opětovné poskytnutí stejných dokumentů.

Domnívám se, že je zásadní zaměřit se na absolvování KYC, protože je to nanejvýš důležité. Mohl byste možná poskytnout náhled na problémy s počáteční sadou dokumentů? Upřesnilo kasino, co chybí nebo není přesné, prosím?

Některá kasina nakonec posílají e-maily s pokyny; dělají také?



Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 dny

Můj účet byl prý již ověřený, protože jak jsem již zmínil, jednou jsem již vybíral...

A když se mi je párkrát podařilo kontaktovat, vždy mi pošlou stejnou zprávu o dokumentech, ale já už jsem je všechny poslal, už ani nevím, co mám dělat, protože mi špatně specifikují, co mám Chybí mi, jen mi posílají stejnou zprávu znovu a znovu, také mě žádají, abych jim poslal snímek obrazovky každého vkladu jednotlivě, který jsem provedl do kasina, kód pro každý z nich, výpisy z účtu, které mimochodem už jsem poslal, ale nevím co, už jsem upřímně zoufalý, nedokážu pochopit, proč jsem předtím problém neměl a dnes už ano.

Automaticky přeloženo:
jragu932
před 2 dny

Zdravím a děkuji.

Jen jsem se snažil najít něco, co bychom mohli použít k nalezení nejlepšího postupu, ale musím přiznat, že nemám nejmenší ponětí o tom, co se zdá být špatně. Jak dlouho jste bojovali o poslední stažení? Kdy byl spuštěn tento druhý KYC?

Naštěstí pro všechny hráče v nouzi máme tým specialistů připravený problém prošetřit. Nejprve však musíme kasinu věnovat celých 14 dní, abychom celou záležitost zvládli samo.

No, to neznamená, že stejně nemůžete podat stížnost.

Pokud se vám nápad líbí, začněte laskavě tímto návodem 👈

Dejte mi prosím vědět, co si o tom myslíte.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky