Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winner Casino MX, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Nejhorší kasino v Mexiku, jsou to zloději Vyhrál jsem uvítací bonus a splnil jsem všechny podmínky a dali mi 1500 $ z bonusu, který jsem musel vložit 200 $, abych mohl vybrat, a udělal jsem, vložil jsem 200 $ a další 200 $ Vyhrál jsem dalších 500 $ a požádal o další výběr 500 $, to znamená, že už zaplatili 2 000 $ a nikdy mi nic nedali, vrátili mi pouze 200 $.
jsou to zloději toto kasino nehrají NEPLATÍ, měli by ho zavřít!
The worst casino in Mexico, they are thieves I won the welcome bonus and I fulfilled all the terms and conditions and they gave me $1500 of the bonus I had to deposit $200 to be able to withdraw and I did, I deposited $200 and of those $200 I won another $500 and asked another withdrawal of $500, that is, they already paid $2,000 and they never gave me anything, they only reimbursed me $200.
they are thieves do not play this casino DO NOT PAY they should close it!
El peor casino de Mexico, son unos rateros gane el el bono de bienvenida y cumpli con todos los terminos y codiciones y me dieron $1500 del bono tenia que depositar $200 para poder retirar y lo hice deposite $200 y de esos $200 gane otros $500 y pedi otro retiro de $500 o sea ya ivan $2,000 y nunca me dieron nada solo me rembolsaron $200.
son unos rateros no jueguen este casino NO PAGAN deberian de cerrarlo!
Napsal jste, že kasino vám již zaplatilo "už zaplatili 2 000 $", takže se zdá, že je vše v pořádku.
Poté jste napsal, že "vrátili mi pouze 200 $." Je mi líto, ale nedokážu pochopit, co se skutečně stalo. Chci si být jistý, že rozumím situaci.
Dokážu to zohlednit k ověření vaší platební možnosti, takže ji lze použít pro výběr, možná budete muset provést vklad pomocí této konkrétní platební možnosti.
Bohužel nemáme žádný dostupný bonus, proto nemohu zkontrolovat smluvní podmínky.
Můžete mi prosím poradit ohledně pravidel vztahujících se i na bonus? Možná tam byla nějaká maximální částka pro výběr – je to docela běžné pravidlo.
You wrote that the casino paid you already "they already paid $2,000", so it seems that all is fine.
After that, you wrote that "they only reimbursed me $200." I'm sorry but I can't comprehend what has truly happened. I want to be sure that I understand the situation.
I can reflect that to verify your payment option, so it can be used for the withdrawal, you may need to deposit using this particular payment option.
Sadly, we have no available bonus, hence I can't check the terms and conditions.
Can you advise about those rules applied to the bonus as well, please? Maybe there was some maximum cashout amount - it's a pretty common rule.
Hrál jsem bonus 700 $ Splnil jsem válec 50násobek částky, která je 50 x 700 = 35 000 $, kasino mi dalo 1 500 $ ve skutečných penězích, abych mohl uvolnit, musel jsem vložit 200 $, vložil jsem 200 $ a v době provedení výběru 1 500 $ mi řeknou, co je uvedeno na následujícím obrázku v chatu... Také jsem jim řekl, jaké papíry jsou potřeba k ověření účtu a nic mi neřekli... Nechám screenshot z chatu, Mám celý rozhovor.
I played the bonus of $700 I fulfilled roller 50 times the amount that is 50 x 700 = $35,000 the casino gave me $1,500 in real money, in order to release I had to make a deposit of $200 I deposited the $200 and at the time of making the withdrawal of the $1,500 they tell me what it says in the following image in the chat... I also told them what paperwork was needed to verify the account and they told me nothing... I leave a screenshot of the chat, I have the entire conversation.
Jugue el bono de $700 cumpli con roller 50 veces la cantidad que son 50 x 700 = $35,000 el casino me dio $1,500 en dinero real, para poder liberar tenía que hacer un deposito de $200 deposite los $200 y al momento de hacer el retiro de los $1,500 me dicen esto que dice en la siguiente imagen en el chat... tambien les comente que papeleo se necesitaba para verificar la cuenta y me dijeton que nada... dejo captura del chat, tengo toda la conversación completa.
Moje výhry mi nikdy nedali, vrátili pouze 200 $ z vkladu, předpokládá se, že člověk zkusí štěstí a vyhraje v kasinech a toto kasino vrací jen to, co vloží, ale zisky nejsou dány, co je použití hraní, pokud zisky, které člověk generuje, si ponechávají, to je zneužívání spotřebitelů, výsměch, několika slovy a bulharsky LOUPEŽ
They never gave me my winnings, they only returned the $200 of the deposit, it is assumed that one is going to try his luck and win at the casinos and this casino only returns what one deposits, but the profits are not given, what is the use of playing if the profits that one generates they keep, that is a consumer abuse, a mockery, in a few words and bulgarly a ROBBERY
Nunca me dieron mis ganacias, solo me regresaron los $200 del deposito, se supone que uno va a probar suerte y ganar a los casinos y este casino solo regresa lo que deposita uno, pero las ganacias no las da de que sirve jugar si las ganacias que genera uno se las quedan ellos, eso es un abuso al consumidor, una burla, en pocas palabras y bulgarmente un ROBO
Hrál jsem bonus 700 $ Splnil jsem válec 50násobek částky, která je 50 x 700 = 35 000 $, kasino mi dalo 1 500 $ ve skutečných penězích, abych mohl uvolnit, musel jsem vložit 200 $, vložil jsem 200 $ a v době provedení výběru 1 500 $ mi řeknou, co je uvedeno na následujícím obrázku v chatu... Také jsem jim řekl, jaké papíry jsou potřeba k ověření účtu a nic mi neřekli... Nechám screenshot z chatu, Mám celý rozhovor.
I played the bonus of $700 I fulfilled roller 50 times the amount that is 50 x 700 = $35,000 the casino gave me $1,500 in real money, in order to release I had to make a deposit of $200 I deposited the $200 and at the time of making the withdrawal of the $1,500 they tell me what it says in the following image in the chat... I also told them what paperwork was needed to verify the account and they told me nothing... I leave a screenshot of the chat, I have the entire conversation.
Jugue el bono de $700 cumpli con roller 50 veces la cantidad que son 50 x 700 = $35,000 el casino me dio $1,500 en dinero real, para poder liberar tenía que hacer un deposito de $200 deposite los $200 y al momento de hacer el retiro de los $1,500 me dicen esto que dice en la siguiente imagen en el chat... tambien les comente que papeleo se necesitaba para verificar la cuenta y me dijeton que nada... dejo captura del chat, tengo toda la conversación completa.
Ahoj,
Tipoval bych, že problém byl způsoben maximálním výběrem bonusu. Můžete poradit, zda je to důvod? Každopádně pro vrácení zálohy musí být důvod.
Mohl byste laskavě zkopírovat a vložit text, který jste poskytli prostřednictvím snímku obrazovky, přímo do přehrávání, prosím?
Bude automaticky přeložena.
Děkuji.
Hello,
I would guess that the problem was caused by the maximum bonus withdrawal. Can you advise, whether this is the reason? Anyway, there must be a reason for returning the deposit.
Could you kindly copy and paste the text you provided via screenshot directly to the replay, please?
It will get auto-translated.
Thank you.
Moje výhry mi nikdy nedali, vrátili pouze 200 $ z vkladu, předpokládá se, že člověk zkusí štěstí a vyhraje v kasinech a toto kasino vrací jen to, co vloží, ale zisky nejsou dány, co je použití hraní, pokud zisky, které člověk generuje, si ponechávají, to je zneužívání spotřebitelů, výsměch, několika slovy a bulharsky LOUPEŽ
They never gave me my winnings, they only returned the $200 of the deposit, it is assumed that one is going to try his luck and win at the casinos and this casino only returns what one deposits, but the profits are not given, what is the use of playing if the profits that one generates they keep, that is a consumer abuse, a mockery, in a few words and bulgarly a ROBBERY
Nunca me dieron mis ganacias, solo me regresaron los $200 del deposito, se supone que uno va a probar suerte y ganar a los casinos y este casino solo regresa lo que deposita uno, pero las ganacias no las da de que sirve jugar si las ganacias que genera uno se las quedan ellos, eso es un abuso al consumidor, una burla, en pocas palabras y bulgarmente un ROBO
Děkuji za vaše čekání. Zkontrolovali jsme váš účet a sdělili jsme vám, že na základě správního rozhodnutí byly zisky na vašem účtu zrušeny a provedené vklady byly vráceny, protože váš účet neprošel běžnou kontrolou.
Stává se, že všechny účty procházejí náhodnými monitorovacími procesy, aby byla zachována kvalita a integrita našich služeb. Váš účet zatím zůstane s omezením vkladů a výběrů.
A nikdy mi podrobně nevysvětlili, čeho se ten rutinní monitoring týká.
Mám veškerou historii sázek a chatovou konverzaci, pokud budete chtít, pošlu vám ji e-mailem
Thank you for your wait. I have reviewed your account and tell you that by administrative decision the profits in your account have been canceled and the deposits made have been refunded, this is because your account did not pass routine monitoring.
It happens that all accounts go through random monitoring processes, to maintain the quality and integrity of our service. For the time being, your account will remain with deposit and withdrawal restrictions.
And they never explained to me in detail what the routine monitoring was about.
I have all the history of bets and the chat conversation, if you like I will send it to you by email
Gracias por su espera. He revisado su cuenta y le comento que por decisión administrativa se han cancelado las ganancias de su cuenta y los depósitos realizados se reembolsaron, esto debido a que su cuenta no pasó un monitoreo de rutina.
Sucede que todas las cuentas atraviesan por procesos de monitoreo aleatorios, para mantener la calidad e integridad de nuestro servicio. Por el momento, su cuenta permanecerá con restricciones de depósito y retiros.
Y nunca me explicaron a detalle de que se trataba el monitoreo de rutina.
Tengo todo el historial de apuestas y de la conversación del chat, si gusta se la envio a un correo
No, snažíme se podporovat kasina, aby hráči vysvětlila jakýkoli problém s maximálním důrazem na všechny věci, které hráč udělal nesprávně.
To je řekněme vágní vysvětlení.
Sdílejte prosím všechny související konverzace prostřednictvím své stížnosti a přidejte sem také tento e-mail, který jste sdíleli.
Vidím, že se tě Nick už ptal na důvod.
Well, we try to encourage casinos to explain any issue to the player with a maximum emphasis on all things the player has done incorrectly.
This is let's say a vague explanation.
Please share all related conversations via your complaint, also add this email you shared here.
I can see that Nick has already asked you about the reason.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.