Dobré odpoledne, včera jsem vložil bez bonusu částku 150 $, získal jsem výhry v kasinu a měl jsem konečný zůstatek 980, při pokusu o výběr platforma informuje „omezeného zákazníka o akci", myslel jsem si to byl kvůli chybějícímu ověřovacímu procesu, poslal jsem dokumenty, ale nebyl jsem ověřen, poslal jsem e-mail, uplynulo 16 hodin a oni neodpověděli a nepodporují live chat, a viděl jsem další podobné stížnosti, jak to vyřeším? Možná kontaktování poskytovatele licence pomůže?
Good afternoon, I deposited yesterday, without bonus, the amount of 150$, I got winnings at the casino, and I had the final balance of 980, when trying to withdraw, the platform informs "restricted customer of action", I thought it was due to lack verification process, I sent the documents but I wasn't verified, I sent an email, it's been 16 hours and they haven't responded, and they don't support live chat, and I've seen other similar complaints, how do I resolve it? Maybe contacting the licensor will do the trick?
Boa tarde, depositei ontem, sem bônus, o valor de 150$, obtive ganhos no cassino, e fiquei com o saldo final de 980, ao tentar retirar, a plataforma informa "cliente restrito de ação", pensei que é por conta de falta de verificação, mandei os documentos porém não fui verificado, mandei e-mail, se passaram 16 horas e não responderam, e não suportam chat ao vivo, e vi outras reclamações parecidas, como resolvo? Talvez entrar em contato com a licenciadora resolva?
Automaticky přeloženo: