FórumKasinaWinabet365 Casino - všeobecná diskuze

Winabet365 Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od mohamedbourgi
|
3934 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Winabet365 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

milý

Chci provést vklad prostřednictvím kreditní karty, ale nezobrazuje se způsob platby

co můžu dělat

Automaticky přeloženo:
mohamedbourgi
před 2 roky

Musíte se zeptat přímo zákaznické podpory kasina, ale může to být jednoduše proto, že kasino nepodporuje platby kartou. Můžete je kontaktovat zde: https://www.winabet365.com/contact-us

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Opravdu mě zajímalo, proč jste obchod ohodnotili tak špatně, dokud jsem nenarazil na bonusové podmínky a nyní se mi hodnocení zdá až příliš štědré.

bonusové podmínky:

Maximální částka výher z bonusu, kterou lze převést na skutečné peníze, je 100 eur při prvním vkladu 100 eur. Při prvním vkladu nižší částky je maximální částka bonusových výher, kterou lze převést na skutečné peníze, 100 % prvního vkladu. Při prvním vkladu s bonusem 10 € je maximální bonus, který lze vybrat v reálných penězích, 10 €.

už nejsou žádné otázky...!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, zaregistroval jsem se v tomto kasinu, ale nemá podporu a nekončí mi podmínky? nebo ve které části to je, protože jsem všude hledal pravdu a nenašel ji.

Automaticky přeloženo:
evasilva4461
před rokem

Ahoj.

Mohu vědět, jaká pravidla nebo podmínky hledáte?

Našel jsem podmínky sekce ve spodní části pod „předpisy":

file

Zkuste to a dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ze živé podpory nebo prostřednictvím e-mailu pro případ, že budu mít nějaké nepříjemnosti.


Automaticky přeloženo:
evasilva4461
před rokem

Podle recenze toto kasino nepodporuje live chat, obávám se.

Ohledně emailu:

V případě všech dotazů zákazníků nám prosím zašlete e-mail na adresu: helpdesk@winabet365.com

a uveďte své jméno a číslo účtu.

Telefon: +35722059031

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne, včera jsem vložil bez bonusu částku 150 $, získal jsem výhry v kasinu a měl jsem konečný zůstatek 980, při pokusu o výběr platforma informuje „omezeného zákazníka o akci", myslel jsem si to byl kvůli chybějícímu ověřovacímu procesu, poslal jsem dokumenty, ale nebyl jsem ověřen, poslal jsem e-mail, uplynulo 16 hodin a oni neodpověděli a nepodporují live chat, a viděl jsem další podobné stížnosti, jak to vyřeším? Možná kontaktování poskytovatele licence pomůže?

Automaticky přeloženo:
gustavocostak28
před rokem

Ahoj.

Neřekl bych, že vám licenční úřad pomůže okamžitě. 🙁 Řekněme, že je to zatím jen pár dní, počkal bych na vysvětlení kasina nebo nejlépe na ověření vašeho účtu.

První ověření bývá nejsložitější, takže bych tomu dal alespoň týden. Pokuste se kontaktovat kasino, pokud je to možné.

Předpokládám, že jste doufal v příjemnější odpověď. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, protože máte problémy se zpracováním plateb kreditní kartou, rád bych probral, jak vám můžeme pomoci. Máme řešení kreditních karet, o kterém je známo, že je stabilní páteří tohoto odvětví. Jak se dostanu do kontaktu se správnou osobou, abych o tom mohl mluvit?


Děkuji,

KK

Automaticky přeloženo:
KK_GBP
před 5 měsíci

Ahoj. Nepropagujte na tomto fóru žádné firmy. Dbejte na pravidla 👈.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky