Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s WildBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Vytvořena žádost o výběr ve výši 993 eur. Nejprve psali, že výhru pošlou do pár minut. Pak napsali, že váš účet je ověřován herní relací. Už je to 5 hodin. Jsou tam screenshoty s korespondencí a všemi důkazy
Created a withdrawal request in the amount of 993 euros. At first they wrote that they would send the winnings within a couple of minutes. Then they wrote that your account is being verified by the game session. It's been 5 hours already. There are screenshots with correspondence and all the evidence
Dobrý den, omlouvám se, ale řekl bych, že kontrola herní historie by trvala mnohem déle než několik hodin. V některých situacích pravděpodobně několik týdnů. Toto jste prosím myslel tím "ověřeno herní relací"?
Obvykle to znamená, že kasino požádá poskytovatele hry, aby se zapojil a podal zprávu. Nejste si jisti, zda je to váš případ, samozřejmě. Jen se připrav na nějaké zpoždění.
Můžete zkusit požádat podporu, uděláte to?
Hello, I'm sorry but I'd say that the gaming history check would take far longer than a few hours. Probably, a few weeks in some situations. Is this what you meant by "verified by the game session", please?
It usually means that the casino asks the game provider to get involved and deliver a report. Not sure if this is your case, of course. Just be prepared for some delay.
You can try to ask the support, will you do that?
Na svém webu nemají ani e-mailovou adresu, kde by je mohli kontaktovat. V živém chatu odpovídají, ale velmi zřídka. Nemají licenci. Na koho se obrátí pro ověření?
They don't even have an email address on their website to contact them. In live chat they answer but very rarely. They don't have a license. To whom will they turn for verification?
Ohodnoťte toto kasino 0. Ignorujte chat. Pravidla jsou úplně odepsaná z jiného webu. Nemají ani poštu. NIKDY NEVKLADUJTE NA TUTO STRÁNKU. Žádost o platbu 993 eur již trvá 2 dny.
Please rate this casino 0. Ignore the chat. The rules are written off completely from another site. They don't even have mail. NEVER DEPOSIT TO THIS SITE. The application for the payment of 993 euros has already been 2 days.
Na svém webu nemají ani e-mailovou adresu, kde by je mohli kontaktovat. V živém chatu odpovídají, ale velmi zřídka. Nemají licenci. Na koho se obrátí pro ověření?
They don't even have an email address on their website to contact them. In live chat they answer but very rarely. They don't have a license. To whom will they turn for verification?
Ahoj,
bohužel nikomu. Pokud kasino nemá licenci, nad kasinem nedohlíží žádná autorita.
Proto vždy doporučujeme hráčům, aby preferovali licencovaná kasina.
Ty teď řešíš nějaký problém, že? Co se stalo?
Hello,
sadly, to nobody. If the casino is not licensed there is no authority watching over the casino.
Therefore we always advise players to prefer licensed casinos.
You're dealing with some issue now, aren't you? What's happened?
Ohodnoťte toto kasino 0. Ignorujte chat. Pravidla jsou úplně odepsaná z jiného webu. Nemají ani poštu. NIKDY NEVKLADUJTE NA TUTO STRÁNKU. Žádost o platbu 993 eur již trvá 2 dny.
Please rate this casino 0. Ignore the chat. The rules are written off completely from another site. They don't even have mail. NEVER DEPOSIT TO THIS SITE. The application for the payment of 993 euros has already been 2 days.
Dobrý den, mnoho kasin poskytuje stejná pravidla.
V případě, že potřebujete pomocnou ruku, trochu ji popište.
Každopádně jsem se pokusil požádat chat, abych se dozvěděl, jak se dostat do kontaktu s podporou, ale neúspěšně.
Ale našel jsem toto:
„16. REKLAMACE
Můžete se obrátit na náš tým zákaznických služeb podle pokynů uvedených na webových stránkách a podat nám jakékoli stížnosti týkající se našich služeb."
Bohužel nemám ponětí, kde tyto pokyny najít. Chat zůstává tichý:
Hello, many casinos provide the same rules.
In case you need a helping hand, please describe it a bit.
Anyway,I tried to ask the chat to learn how to get in touch with the support but was not successful.
But I found this:
"16. COMPLAINTS
You are free to contact our customer service team according to the instructions found on the Website to give us any complaints regarding our services."
Sadly, I have no clue where to find these instructions. The chat stays silent:
Odpověděli mi ve všední dny. Neodpovídají ani o víkendech. Budu vám velmi vděčný, pokud na ně můžete vyvinout nějaký tlak.
They answered me on weekdays. They don't answer on weekends either. I will be very grateful to you if you can put some pressure on them.
Dovolte mi dodat, že jsem dostal odpověď „omlouvám se za zpoždění" o 35 minut později. Zopakoval jsem svou otázku, kam se mohu obrátit, pokud potřebuji kontaktovat podporu a kde lze tyto pokyny najít, ale nic jsem nedostal.
Kontroluji vaši stížnost a řekl bych, že pokud se kontroluje vaše herní historie, musíme prostě počkat na výsledek.
Můžete prosím sdílet nějaké snímky obrazovky týkající se této záležitosti? Myslím, že by to mohlo být užitečné.
Allow me to add that I got a "sorry for the delay" answer 35 minutes later. I repeated my question where can I turn to if I need to reach the support and where those instructions can be found but got nothing.
I check your complaint and I would say, that if your gaming history is being checked, we simply need to wait for the result.
Can you share any screenshots concerning this matter, please? I think it could be useful.
Co vám mohu poskytnout? Ve své stížnosti jsem poslal všechny důkazy. Na tomto fóru 1 člověk napsal, že toto je jeho oblíbené kasino a doporučil ho. Druhý píše, že ho kasino vyvedlo, ale trvalo to. Je to všechno pravda?
https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308
What can I provide you? In my complaint, I sent all the evidence. On this forum, 1 person wrote that this was his favorite casino and recommended it. The second writes that the casino brought him out, but it took time. Is this all true?
https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308
Milá Radko. Můžete mě kontaktovat poštou? boochen8@yandex.com
Dear Radka. Can you contact me by mail? boochen8@yandex.com
Co vám mohu poskytnout? Ve své stížnosti jsem poslal všechny důkazy. Na tomto fóru 1 člověk napsal, že toto je jeho oblíbené kasino a doporučil ho. Druhý píše, že ho kasino vyvedlo, ale trvalo to. Je to všechno pravda?
https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308
What can I provide you? In my complaint, I sent all the evidence. On this forum, 1 person wrote that this was his favorite casino and recommended it. The second writes that the casino brought him out, but it took time. Is this all true?
https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308
Ahoj,
Vaši stížnost prosím pravidelně kontrolujte . Nemohu mluvit jménem našeho týmu pro stížnosti, ale pokud něco chybí, Nick vám dá vědět. Momentálně se na tom pracuje, tak prosím - buďte trpěliví.
Uživatelské recenze jsou názory hráčů na kasino, proto se mohou velmi lišit. I ten nejlepší mohl dostat nejhorší hodnocení, protože jeden hráč nebyl úplně spokojen.
V případě, že by vás uživatelské recenze trochu zmátly, držte se celkového hodnocení:
6,3 z 10 - pochybná pověst a chybí licence:
https://casino.guru/wildbet-casino-review
Mohlo by to být lepší, řekl bych.
Hello,
please check your complaint regularly. I can't speak on behalf of our Complaint Team, but if something is missing, Nick will let you know. He is working on it at the moment, so please - be patient.
User reviews are players' opinions on the casino, hence it may vary a lot. Even the best could get the worst review because one player was not completely satisfied.
In case the user reviews confuse you a bit, just stick to the overall rating:
6,3 out of 10 - a questionable reputation and the license is missing:
https://casino.guru/wildbet-casino-review
Could be better, I'd say.
Pokud vám neodpoví, pak je ten správný čas podat stížnost . Měli jste nějaký zůstatek na uzavřeném kasinovém účtu?
If they don't respond to you, then it's the right time to submit a complaint. Have you had any balance on the closed casino account?
Už dávno jsem na ně psal stížnost.
https://casino.guru/wildbet-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed
993 eur
I wrote a complaint about them a long time ago.
https://casino.guru/wildbet-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed
993 euro
Aha, promiň, dřív jsem si toho nevšiml. Máš pravdu!
Ah, sorry, I didn't notice before. You're right!
Právě jsem viděl tuto recenzi kasina. Zatím nevím o případu odstoupení od smlouvy, který právě máte. Zkusili jste kontaktovat jejich zákaznickou podporu? Je to docela citlivé, kdykoli položím otázku týkající se her, které nabízejí, a jejich bonusů.
Just saw this casino review. So far, I don't know about that withdrawal case you are currently having. Have you tried contacting their customer support? It's pretty responsive whenever I ask a question regarding the games they offer and their bonuses.
Dostali jste vůbec příležitost vytáhnout v kasinu část svých výher? Nebo jste se pokusili stáhnout z jejich stránek?
Did you even get the chance to pull some of your winnings in the casino? Or have you tried withdrawing from their site?
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.