před 2 roky
V čem je tedy problém podle podpory kasina?
Then what's the problem according to the casino support?
0
V čem je tedy problém podle podpory kasina?
Then what's the problem according to the casino support?
ahoj Danieli,
nic se neříká o tom, kde je problém
to je ta věc. prostě nedostaneš žádné informace
jen říká, že prý každý den kontaktují finanční oddělení ohledně peněz.
O tom však nejsou žádné informace.
Na peníze čekáte marně od 27.4.2022. Dnes je 27.5.2022, což znamená, že se blíží víkend, myslím, že už nic nebude. myslím si pro sebe.
Hi Daniel,
nothing is said about where the problem lies
that's the thing. you just don't get any information
it just says that they supposedly contact the finance department about the money every day.
However, there is no information about it.
You have been waiting in vain for the money since April 27th, 2022. Today is May 27th, 2022, which means that the weekend is coming, I think there will be nothing more. I think to myself.
Hallo Daniel,
es wird ja nichts geschrieben wo das Problem liegt
das ist ja das ding. man bekommt einfach keinerlei information
es wird nur gesagt das sie angeblich jeden Tag die Finanzabteilung ansprechen bezüglich des Geldes.
Allerdings kommt halt keine Info darüber.
man wartet Vergeblich seit dem 27.04.2022 auf das Geld heute ist der 27.05.2022 das heißt jetzt kommt Wochenende ich glaube da wird auch nichts mehr kommen. Denke ich mir.
Co jsem si teď všiml, většina lidí to dostane po 4-5 týdnech.. Já u mě čekám od 02.05 a zatím to nepřišlo 😕 Vždy jen napíšou, zeptají se na finančním oddělení a pak obvykle rádiové ticho na týdny 😆 Taky Taky, když mi peníze nepřijdou, zkusím sehnat renomovaného mezinárodního právníka, který pak bude požadovat můj zisk + všechny vklady zpět. Jsem zvědavá, co bude dál
From what I've noticed now, most people get it after 4-5 weeks.. I've been waiting at my place since 02.05 and it hasn't come yet 😕 They always only write, they ask the finance department and then there's usually radio silence for weeks 😆 Like that Also, if my money doesn't come, I'll try to get a reputable international lawyer who will then demand my profit + all my deposits back. I'm curious what will happen next
So was ich jetzt mitbekommen habe, kommt es bei den allermeisten nach 4-5 Wochen.. Ich warte seit 02.05 bei mir ist auch bisher nicht gekommen 😕 Sie schreiben immer nur sie fragen die Finanzabteilung und danach ist meistens wieder für Wochen Funkstille 😆 Wie dem auch sei, falls mein Geld nicht kommt werde ich versuche mir einen Seriösen Internationalen Anwalt zu nehmen der dann mein Gewinn + meine ganze Einzahlungen zurück fordert. Bin gespannt wie es weiter geht
Ahoj,
Dále zjišťuji, že cca. čekací doba je lehce přes měsíc. Upřímně doufám, že by se to ani neeskalovalo.
Zkřížené prsty!
Hello,
I also find out that the approx. waiting time is slightly over a month. Honestly, I hope it would not even escalate.
Fingers crossed!
Hej phili, uděláme to spolu. ?
Na peníze čekám od 27. dubna...
Hey phill shall we do it together. ?
I've been waiting for my money since April 27th...
Hey phill sollen wir es gemeinsam machen. ?
ich warte seid den 27.04 auf mein Geld….
Ahoj,
Vím, že většina licencí Curacao neplatí jako platná autorita, která podporuje hráče, ale přesto bych začal u licenčního orgánu jednoduše proto, že je to zdarma.
Hello,
I know that most of Curacao's licenses don't pay as a valid authority that supports players but still, I would start with the licensing authority simply because it's cost-free.
@boorax je vaše stížnost stále otevřená? Bohužel ten můj byl právě uzavřen jako nevyřešený Casino Guru. Něco takového nejde dohromady, chtěl jsem podat i hromadnou žalobu, ale to v Německu nejde
@boorax is your complaint still open? Unfortunately, mine was just closed as unresolved by Casino Guru. Something like that doesn't work together, I also wanted to file a class action lawsuit, but that doesn't work in Germany
@boorax ist denn deine Beschwerden noch offen? Meine wurde gerade leider als ungelöst geschlossen von Casino Guru. Zusammen geht sowas nicht ich wollte auch eine Sammelklage machen sowas geht aber nicht in Deutschland
Moje stížnost je stále otevřená.
stojí a čeká na odpověď kasina.
Ale peníze stále nejsou.
My complaint is still open.
stands awaiting response from the casino.
But the money is still not there.
Meine Beschwerde ist noch offen.
steht warten auf Antwort vom Casino.
Das Geld ist aber noch immer nicht drauf.
Hej Phile, stalo se ti něco?
Hey Phil, did something happen to you?
Hey Phil hat sich bei dir was getan ?
Dobrý den, ne, bohužel ne.. Už 2 týdny mi chtějí poslat doklad o zaplacení s tím, že mi byly převedeny peníze, ale nikdy jsem nedostal doklad o zaplacení a peníze taky ne. Ani pro vás ne, že?
Hello, no, unfortunately not.. They have been wanting to send me proof of payment for 2 weeks, stating that my money was transferred, but I have never received proof of payment and neither has my money. Not for you either, right?
Moin, nein leider nicht.. Sie wollen mir seit 2 Wochen einen Zahlungsnachweis schicken dass mein Geld überwiesen wurde habe aber bisher nie einen Nachweis erhalten und auch mein Geld nicht. Bei dir auch noch nicht oder?
Ahoj Phile, od 27. dubna 2022 čekám na své peníze, které jsem vyplatil 😀 marně, moje stížnost je stále otevřená, ale v současné době žádná reakce samotného kasina.
v chatu nic nedělají ani emailem, ale na email nereagují. 😀
Hey Phil I've been waiting since April 27th, 2022 for my money which I paid out 😀 in vain my complaint is still open but currently no reaction from the casino itself.
in the chat they don't do anything either by email, but they don't respond to an email. 😀
Hey Phil Ich warte seid dem 27.04.2022 auf mein geld was ich ausgezahlt habe 😀 vergebens meine Beschwerde ist noch offen aber aktuell keine Reaktion vom Casino selber.
im Chat machen die auch nichts bitte per mail aber auf ne mail wird nicht reagiert. 😀
Dobrý den, boraaax.
Upřímně, doufal jsem, že už byste měli dostat své výhry. Zdá se, že se opět prodloužila čekací doba (pokud mohu být tak pozitivní).
Hello, boraaax.
Honestly, I was hoping you should get your winnings by now. It seems that the waiting time has increased again (if I may be so positive).
Dobrý den, ne, bohužel ne.. Už 2 týdny mi chtějí poslat doklad o zaplacení s tím, že mi byly převedeny peníze, ale nikdy jsem nedostal doklad o zaplacení a peníze taky ne. Ani pro vás ne, že?
Hello, no, unfortunately not.. They have been wanting to send me proof of payment for 2 weeks, stating that my money was transferred, but I have never received proof of payment and neither has my money. Not for you either, right?
Moin, nein leider nicht.. Sie wollen mir seit 2 Wochen einen Zahlungsnachweis schicken dass mein Geld überwiesen wurde habe aber bisher nie einen Nachweis erhalten und auch mein Geld nicht. Bei dir auch noch nicht oder?
Bohužel, pokud platbu nezpracovali, nemohou poskytnout potvrzení, to je můj odhad. 🙁
Ale ještě je tu malá naděje. Ostatní byli placeni příležitostně, neříkám, že všichni.
Sadly, if they did not process the payment they can't provide confirmation, that's my guess. 🙁
But there is still a little hope. Others were paid occasionally, not saying that all of them.
Čekací doba se prodlužuje....
Je to jen velmi, velmi pochybné, vlastně jen čekám, až se stránka úplně zavře.
The waiting time increases….
It's just very, very dubious, I'm actually just waiting for the page to close completely.
Die Wartezeit erhöht….
es ist halt sehr sehr unseriös, ich warte eigentlich nur darauf das die Seite komplett schließt.
moje platba prý byla zpracována. Ale nemohu poskytnout žádný důkaz
my payment is said to have been processed. But I can't provide any proof
meine Zahlung wurde angeblich bearbeitet. Können mir aber keinen Nachweis liefern
Myslím, že ano
Čekat 1,5 měsíce na peníze je těžké.
I think so
Waiting 1.5 months for money is tough.
Ich glaube schon
1,5 Monate auf Geld warten ist schon heftig.
Určitě je. Žádné otázky k tomu!
Jen jsem chtěl říct, že mnoho podvodných kasin neplatí a bohužel stále fungují.
Sure, it is. No questions about it!
I just wanted to say that many scam casinos don't pay and sadly, still operates.
To je důvod, proč už v tomto kasinu nehraju. 🙂 škodí si! Kdyby to bylo s vyplácením peněz stejné jako poprvé dvakrát, hrál bych tam dál, ale teď mají o jednoho zákazníka méně. Marně čekám na peníze myslím, že už nepřijdou, ale jakmile přijdou peníze jsem úplně mimo.
That's why I don't play at this casino anymore. 🙂 they harm themselves! If it were the same with paying out money as it was the first two times, I would have continued playing there, but now they have one fewer customers. I'm waiting for the money in vain I think it won't come again, but as soon as the money comes I'm completely out of it.
deshalb spiele ich aktuell auf diesem Casino auch nicht mehr. 🙂 die schaden sich ja selber! Würde das mit Geld Auszahlen so sein wie bei den ersten beiden Male hätte ich ja da weiter gespielt, aber jetzt haben die halt ein kunden weniger. Ich warte auf das Geld vergebens denke das wird auch nicht mehr kommen aber sobald das Geld kommt bin ich da komplett raus.
ahoj Danieli,
nic se neříká o tom, kde je problém
to je ta věc. prostě nedostaneš žádné informace
jen říká, že prý každý den kontaktují finanční oddělení ohledně peněz.
O tom však nejsou žádné informace.
Na peníze čekáte marně od 27.4.2022. Dnes je 27.5.2022, což znamená, že se blíží víkend, myslím, že už nic nebude. myslím si pro sebe.
Hi Daniel,
nothing is said about where the problem lies
that's the thing. you just don't get any information
it just says that they supposedly contact the finance department about the money every day.
However, there is no information about it.
You have been waiting in vain for the money since April 27th, 2022. Today is May 27th, 2022, which means that the weekend is coming, I think there will be nothing more. I think to myself.
Hallo Daniel,
es wird ja nichts geschrieben wo das Problem liegt
das ist ja das ding. man bekommt einfach keinerlei information
es wird nur gesagt das sie angeblich jeden Tag die Finanzabteilung ansprechen bezüglich des Geldes.
Allerdings kommt halt keine Info darüber.
man wartet Vergeblich seit dem 27.04.2022 auf das Geld heute ist der 27.05.2022 das heißt jetzt kommt Wochenende ich glaube da wird auch nichts mehr kommen. Denke ich mir.
Je to smutné, ale nedivím se. V kasinech, která mají na našem webu dobré hodnocení, se s takovým chováním nesetkáte. Mezi kasinem a hráčem samozřejmě může dojít k nějakému sporu, ale nedostatek komunikace a extrémně dlouhá čekací doba na výběry jsou známkami špatných kasin.
That's sad, but I'm not surprised. You don't see that type of behaviour in casinos that have good rating on our website. Of course, there can be some dispute between the casino and the player, but the lack of communication and extremely long waiting time for withdrawals are signs of bad casinos.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.