FórumKasinaVýběr z kasina Boomerang

Výběr z kasina Boomerang

před rokem od terdikmilan
|
3213 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Zkoušel/měl někdo nějaký problém s kasinem Boomerang? Viděl jsem několik dobrých recenzí, takže jsem to zkusil, naštěstí jsem měl několik skvělých výher, takže jsem chtěl vybrat své peníze. Tady je problém, můj výběr byl z různých důvodů třikrát zrušen.

  • technická chyba
  • špatný způsob platby
  • technická chyba na straně poskytovatele plateb
Automaticky přeloženo:
terdikmilan
před rokem

Ahoj,

Myslím, že jsem před pár dny slyšel něco podobného, nevím, ve kterém kasinu...

Pro jakou možnost platby jste se prosím rozhodli? Jste v kontaktu s podporou?

V každém případě existují další vlákna o kasinu Boomerang, která můžete procházet:

https://casino.guru/forum/casinos/boomerang-casino---general-discussion

https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/boomerang-casino-payout-withdrawal#post-21879

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/boomerang-casinos

Spousta hráčů dostala zaplaceno, ale musí si pár týdnů počkat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko,

Děkuji za tvou odpověď! Ano, také jsem četl některá vlákna, proto se snažím zůstat optimistický. Zkoušel jsem použít platbu kartou Mastercard (stejnou jako můj vklad) a ano, jsem v kontaktu s podporou. Řekli, že na straně poskytovatele (Mastercard) došlo k určitým technickým problémům a museli snížit svůj platební limit na 450 €/transakci, takže kasino můj výběr zrušilo. V současné době mám tedy 3 probíhající výběry po ~360 €. Frustrující je, že jsem začal s výběrem 16. května, protože tam byl proces ověření, který byl přijat až 7. července, ale můj výběr byl druhý den zrušen. Takže jsem čekal téměř měsíc, než obdržím své peníze který byl zrušen a znovu předložen před 2 dny a vadí mi, že možná budu muset znovu čekat týdny..ale pokud vím (na základě jejich podmínek a podmínek), po ověření účtu finanční tým vyzvedne každou žádost do 3 pracovních dnů (trochu se bojím, protože pokaždé, když kontaktuji tým podpory, říkají, že se vyskytly nějaké technické chyby a mnoho požadavků, takže proces může trvat déle) ..

každopádně to je krátký příběh, už jsem napsal několik emailů a kontaktoval je přes live chat, tak uvidíme.

Automaticky přeloženo:
terdikmilan
před rokem

Ahoj,

to je pořádný příběh! Je dobře, že podpora dělá svou práci a zůstává v kontaktu, celou situaci to, řekl bych, dělá snesitelnější.

Musím říct, že se pomalu přesvědčuji, že téměř každé kasino se snaží hráče namanévrovat k tomu, aby používali krypto jako platební metodu výběru. Můj osobní názor je, že jakákoli platba spojená s bankou znamená tuny bezpečnostních kontrol a procedur a kasina se snaží držet krok se všemi požadavky na jedné straně a byrokratickými – bezpečnostními požadavky na straně druhé.

Nemůžu si pomoct, ale na tvém místě bych zkusil kryptoměny.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, mám problém s výběrem na bumerang casinu, vybral jsem 1000 € 6.6.2022, 6.11 mi poslali potvrzovací emaily pro výběr 900 €, 13.6. potvrdili, že od 100 € , výběr 100 EUR byl připsán 14/06, zatímco výběr 900 EUR zmizel, stránka mi říká, že výběr je dokončen, chat mi říká, že je vše v pořádku a 5 dní jsem neodpověděl na poštu, neodpověděl jsem obdržel jsem cokoli, moje peníze byly ukradeny, poslal jsem potvrzovací e-maily a snímky obrazovky svého bankovního účtu na podporu, kde můžete vidět, že jsem neobdržel kredity 900 EUR, už nevím, co mám dělat.

Andrew

Automaticky přeloženo:
andrean95
před rokem

milý Andrewe,

Doporučuji kontaktovat vaši banku a ujasnit si, zda s platbou není problém. Před týdnem jiného hráče z Itálie přesvědčilo kasino, aby přešel na kryptoměnu, aby získal výhru. I když evidentně preferoval kartu nebo bankovní převod.

Obraťte se na svou banku, řekl bych, a pokud peníze do pár dnů neobdržíte, měli byste podat stížnost.

Můžete tak učinit kliknutím na tento odkaz:

https://casino.guru/complaints/create

Dejte mi prosím vědět, co dostanete od své banky.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer, kontaktoval jsem banku, která mi potvrzuje, že od ní nebyly žádné provize ani pokusy o připsání částek ve výši 450 € nebo 900 €, takže to ani nezkoušeli, nemohli mít žádné problémy, protože od 100 € byla řádně zaplacena.

Andrew

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vzhledem k velkému množství kasin je obtížné najít spolehlivou stránku s hazardními hrami, aniž byste se setkali s podvodníky. Doporučuji zaregistrovat se na Slottica má své výhody. Díky mnoha bonusům jsem se mohl seznámit se všemi nuancemi automatů, které se mi líbily. Hraju je teď pravidelně po práci.

Příspěvek od Vladon Upravil Radka
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer, kontaktoval jsem banku, která mi potvrzuje, že od ní nebyly žádné provize ani pokusy o připsání částek ve výši 450 € nebo 900 €, takže to ani nezkoušeli, nemohli mít žádné problémy, protože od 100 € byla řádně zaplacena.

Andrew

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslel jsem, že k tomu dojde.

Platba tedy s největší pravděpodobností neproběhla. Podívejme se, co se můžeme prostřednictvím stížnosti dozvědět.

Co mě překvapilo je fakt, že kasino nikdy nepotvrdilo vaše ověření. 🤔


Automaticky přeloženo:
před rokem

Vzhledem k velkému množství kasin je obtížné najít spolehlivou stránku s hazardními hrami, aniž byste se setkali s podvodníky. Doporučuji zaregistrovat se na Slottica má své výhody. Díky mnoha bonusům jsem se mohl seznámit se všemi nuancemi automatů, které se mi líbily. Hraju je teď pravidelně po práci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Není třeba zveřejňovat další podobné webové odkazy, vše máme pokryto.

Udělejte si čas a prohlédněte si náš web. 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Podal jsem reklamaci a uvidime co se stane, mam fakt strach, protoze uvadeji vyber jako ukonceny ale neni tomu tak, v ostatnich pripadech penize vzdy prisly, nechapu proc chteji ukradnout penize tímto způsobem mi také předtím odpovídali každé 1/2 dne, nyní je to 7 dní, které jsou pryč.

Automaticky přeloženo:
andrean95
před rokem

Dobré ráno,

Myslím, že kasino má nějaké technické problémy. Zkontroloval jsem vaši stížnost , abych zjistil, že již nemůžete podat žádost o výběr. Upřímně řečeno, pokud je toto hlavní příčinou vašich potíží, můžeme jen čekat, až to kasino opraví.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,

mám problém s výběrem peněz z casina boomerang.

Někdo podobný problém?

barborasp
před měsícem

Ahoj,

spíš by bylo dobré zkusit vysvětlit podstatu problému. 🙂

Zkus nám vysvětlit, co výběru předcházelo, zdali support vysvětlil, co se děje nebo kde je problém. Těch příčin můžou být desítky, ale zkusíme na to spolu přijít. A ideálně ten problém i vyřešit.

Tak dej vědět, prosím.


Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky